Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel
 

 Zegetocht district 4

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Milly Butterworth
Burgemeester District 4
Milly Butterworth

PROFIELAantal berichten : 192
Registratiedatum : 26-11-14
KARAKTER

Zegetocht district 4 Empty
Onderwerp: Zegetocht district 4 | za okt 15, 2016 11:03 pm

Na twee keer toe te hebben gekeken hoe hun district het onderspit delfde, konden de bewoners van district 4 zich eindelijk bij de gelukkige districten die een winnaar hadden voortgebracht voegen.  Solar had zich kranig geweerd in de gloeiend hete woestijn, die alleen al door het gebrek aan water makkelijk haar dood had kunnen worden.  Milly had dit jaar geen sponsoring gestuurd naar hun tributen, iets wat ze vorig jaar wel had gedaan. Hoe dat kwam? Simpelweg door het feit dat ze pas wilde sponsoren als ze dacht te weten welke van hun twee tributen de meeste kans had gehad. En eerlijk is eerlijk, bij de boete had ze Kye onderschat. De jongen was veel langer in leven gebleven dan ze dacht en tegen de tijd dat duidelijk was dat Solar een goede kans had om te winnen, was het te laat om nog iets van waarde naar haar te kunnen sturen.

De Zegetour liep op zijn einde, vandaag zou hun winnares terugkeren naar het district, wat betekende dat er na haar speech een feestmaal zou plaatsvinden voor alle inwoners van het district. Achter de schermen had Milly Solar al kort gesproken, een gesprek waarin ze het meisje niet alleen had gefeliciteerd met haar overwinning, maar haar ook namens het hele district had bedankt. Per slot van rekening profiteerde het hele district van deze overwinning.

Met zelfverzekerde passen liep Milly het podium op en keek uit over haar districtgenoten, die zich verzameld hadden op het grote plein.
‘Dames en heren’ begon ze.
‘Vandaag verwelkomen we Solar terug in ons mooie district. Door haar vindingrijkheid en dapperheid is ze heelhuids teruggekeerd uit de arena. Geeft u haar een warm onthaal’.
Met die woorden stapte Milly weg bij de microfoon, zodat Solar het woord kon nemen


"Lieve districtgenoten, wat voelt het fijn om weer thuis te zijn. Jullie warmte en de heerlijke geur van vis als ik over de markt loopt, is wat mij ontzettend veel steun heeft gegeven. En daarvoor bedank ik jullie vanuit het diepste van mijn hart. Wat mij echter niet is ontgaan, is dat er iemand niet mij terug is gekeerd naar dit district. En het spijt me daarvoor. Ik dacht dat Kye veiliger zou zijn met mij, en dat was hij niet. Maar dat was hij ook niet zonder mij, en ik vraag me nog steeds af hoe ik het anders had moeten doen. Zijn energie en mentaliteit hebben mij tijdens de Hongerspelen erg geholpen, en ik zal hem altijd dankbaar zijn voor zijn geloof in me. Bedankt."

Milly opende het applaus aan het eind van Solar’s speech en nam het woord weer van de jonge winnares over. ‘Dank je wel voor jouw mooie woorden, Solar. Kye was een gewaardeerd lid van onze samenleving en hij zal dan ook enorm gemist worden.
Dames en heren, ik nodig u graag uit voor ons feestelijke overwinningsmaal, samen met onze winnares’.

Milly stapte weg bij de microfoon en nam hun winnares even apart. Op vriendelijke, maar absoluut geen tegenspraak duldende toon, verzocht ze het meisje naast haar te zitten tijdens de maaltijd. Per slot van rekening had zij als burgemeester ook een naam hoog te houden.

OOC: De koningin duldt geen nee, dus zegt u "Ja, doe ik niet".
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Zegetocht district 4

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Zegetocht District 1 HS3
» Zegetocht district 4
» Zegetocht District 3 HS3
» Zegetocht District 6 HS4
» Zegetocht District 8 HS3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: Districten :: District 4 :: De Stad-