|
|
Auteur | Bericht |
---|
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | vr maa 07, 2014 5:25 pm | |
| Nee, ik denk dat we de dag wel laten eindigen zondag. De kans om te sterven is aanzienlijk lager omdat er nog maar zo weinig mensen over zijn en er hoeft natuurlijk niet per se iemand dood op dag 3 (tenzij er heel veel mensen nog graag op dag 3 willen posten, of course, maar in principe moet het niet zo'n groot probleem zijn als we verdergaan naar dag 4...?) |
|
| |
Caleb Green District 7
PROFIELAantal berichten : 279 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | vr maa 07, 2014 11:36 pm | |
| Nou, Soot heeft ook nog geen tijd gehad ivm haar studie.. En ik weet niet of ze dat binnenkort wel gaat hebben, maar er moet op z'n minst nog een sponsoring komen voor Caleb. En eigenlijk hadden we nog veel meer plannen, maar ja, life happened En daarbij heb ik de 16e de deadline voor m'n studiemeuk.. |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | za maa 08, 2014 8:57 am | |
| Mja, true... maar wanneer gaan jullie wel weer tijd hebben om te posten? Want als dat nog, say, tot het einde van de huidige schoolperiode duurt, kunnen we net zo goed doorgaan naar dag 4 en dat jullie die sponsoring op dag 4 ontvangen of zo XD After all: de Hongerspelen duren wel een week of twee, dus er zal niet elke dag iets noemenswaardigs gebeuren. Maar goed, als jullie denken dat jullie (Dani, Dion, Soot, maar ook andere mensen die nog willen posten voor dag drie!) volgende week wel veel tijd hebben om te posten, laat het dan even weten, dan stellen we het wel een weekje uit |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | za maa 08, 2014 8:50 pm | |
| Ik zou een weekje uitstel niet erg vinden, dan kan Hugo dat meisje uit District 12 nog even te lijf gaan en eventueel een gift krijgen van Brendan ;D Maar we mogen best naar dag 4, zolang Hugo het maar overleefd =p |
|
| |
Nymfa Benoïst Capitool
PROFIELAantal berichten : 27 Registratiedatum : 26-08-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | za maa 08, 2014 11:21 pm | |
| Ik heb volgende week wel meer tijd om te posten lang leve verkort rooster <3, maar op zich is het ook geen groot probleem om gewoon door te gaan naar dag 4. Dus mij maakt het niet echt uit x'3 |
|
| |
Janaea Spurling
PROFIELAantal berichten : 120 Registratiedatum : 19-08-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | za maa 08, 2014 11:58 pm | |
| Het maakt mij op zich niet uit of we al naar dag 4 gaan. Of mensen op dag 3 nog mensen gaan proberen te vermoorden/andere shit gaan doen of een dag later, maakt verder denk ik weinig verschil - behalve dat er meer tijd is voor dag 4. Which is good, I guess. :p
Anyways... ik heb weten te posten. XD |
|
| |
Sage Malone District 3
PROFIELAantal berichten : 125 Registratiedatum : 03-08-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | zo maa 09, 2014 1:44 pm | |
| Ik wil nog wel graag posten :/ maar heb pas na woensdag tijd (mega belangrijke toets. En ik was zo ongrveer de afgelipen drie weken ziek dus daarom lukte hrt niet eerder xD). Maar als ik de enige ben... ga dan maar door, dan hoop ik gewoon dat sage het overleeft xD |
|
| |
Caleb Green District 7
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | zo maa 09, 2014 5:06 pm | |
| Ik ehm. Ja, weet het niet. Ik heb eigenlijk vandaag ook geen tijd en morgen+overmorgen ben ik in Glanerbrug en ik was eigenlijk niet van plan mijn laptop mee te nemen, maar het kan best dat ik er een dagje extra zit en nja. Ik heb komende week wel meer tijd. Opzich kan het best opgeschoven worden naar dag 4, maar Clem loopt volgens betrouwbare bron - Soot - in de buurt van de Hoorn en ik wil niet dat Caleb door haar wordt afgeslacht en opzich zou Caleb haar gelijk aanvliegen - of vluchten met Janaea - als hij haar ziet, en dat gaat gebeuren natuurlijk als zij daar langere tijd rondhuppelt en zij niet verdertrekken. Hmm.
Ik kan er nog wel een minipost uitgooien probably, maar dat gaat pas rond middernacht zijn en dan zijn de dooien er al.
Nou ja, je zien maar. Zolang je Caleb maar niet vermoorden en Janaea ook niet. |
|
| |
Clementine Rose District 11
PROFIELAantal berichten : 175 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | zo maa 09, 2014 9:32 pm | |
| Ik wilde Clem eerst in de richting van Caleb en Janaea sturen, maar ik vond Caleb te eng x'DOp naar dag 4 |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | zo maa 09, 2014 9:43 pm | |
| Yush, dag 4! Daar gaan we binnenkort maar even mee aan de slag ^^ Also, Soot, Dion, wie is Els? *wijst naar post van Caleb*
Edit: Was het trouwens niet zo dat, als een tribuut stierf, we zijn/haar post voor de privésessies te lezen kregen? |
|
| |
Wazyl Kesley Vredebewaker
PROFIELAantal berichten : 86 Registratiedatum : 31-12-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | zo maa 09, 2014 10:09 pm | |
| Els is volgens mij de emmer x'D En nu Caleb een bijl heeft.. Oeioei, pas maar op iedereen Team Janaea, Bob, Els, Caleb komt eraan... :'D *is benieuwd naar de naam van de bijl* |
|
| |
Janaea Spurling
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | zo maa 09, 2014 10:34 pm | |
| Dat is de emmer, inderdaad :p En muwahahaha! Inderdaad. Het was ook helemaal niet mijn bedoeling om de emmer een naam te geven, maar Janaea was het daar niet mee eens. En nu je het zegt, Li :p Nu weet ik niet wie allemaal een post had gemaakt, want ikzelf namelijk niet, maar als er posts beschikbaar zijn, dan wil ik ze graag lezen :3 |
|
| |
Caleb Green District 7
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | zo maa 09, 2014 11:44 pm | |
| Oh, ik dacht dat Els het mes was.. Maar met een emmer kan je ook flinke klappen uitdelen! En ik wil ook de dooie tributen posts! |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | ma maa 10, 2014 8:47 am | |
| Mja... ik vergeet de hele tijd dat die posts nog gepost moeten worden XD Ik zal dat vanavond even doen, als ik het niet weer vergeet. Al mag wat mij betreft één van de dode tributen ook wel even een topic openen met zijn/haar privé-sessie post en dat de andere doden zelf daar hun sessies onder posten ^^ |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | do maa 13, 2014 10:35 am | |
| *port* Wanneer is het voor jullie handig om de volgende deadline te hebben, tributen? |
|
| |
Clementine Rose District 11
PROFIELAantal berichten : 175 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | vr maa 14, 2014 8:04 pm | |
| Voor mij maakt het niet heel veel uit, hoewel ik de komende twee weken wel veel toetsen heb. Volgens mij is het de derde week dan weer wat rustiger bij mij op school ^^ |
|
| |
Alexandra Leifsson Begeleider District 3
PROFIELAantal berichten : 300 Registratiedatum : 13-03-14
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | di maa 18, 2014 6:57 pm | |
| Zo, Alex is op zoek naar een rijkaard die ze kan overtuigen om haar wat centjes te geven ^^ Nu nog hopen dat ze succes heeft |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | do maa 27, 2014 4:47 pm | |
| Wat is nou de deadline voor dag 4? Ik moet namelijk nog steeds beginnen met die dag XD |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | do maa 27, 2014 7:58 pm | |
| Tsja, als de tributen die geen Clementine heten nou even zouden willen laten weten hoeveel tijd ze omhanden hebben. Ik bedoel: we kunnen wel een deadline prikken, maar als we dan weer te horen krijgen dat we nog niet naar de volgende dag mogen omdat mensen de deadline niet halen, tsja, dan schiet het ook niet op. (En ja, dat is wel enigszins een verwijt naar de mensen die bij de vorige deadline vroegen om uitstel. No offence though, ik weet dat ik zelf (en Anja) ook niet bepaald actief ben geweest de afgelopen weken.) |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | do maa 27, 2014 9:03 pm | |
| Naja ik denk dat ik morgen wel kan posten met Jenn :3 |
|
| |
Jacob Kendall District 4
PROFIELAantal berichten : 106 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | vr maa 28, 2014 9:21 am | |
| Ik zit met 3 vakken (officieel 60 uur per week), stage regelen, bestuurder en vrijwilliger zijn, dansen, enz. dus ik ben gewoon extreem druk nu. Ik verwacht dat deze echte drukte vanaf 17 april een beetje weg gaat, want dan ben ik klaar met deze periode en begin ik aan 2 vakken. Ik wil wel proberen te posten in de tussentijd, want 17 april is ergens nog ver weg. |
|
| |
Caleb Green District 7
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | zo maa 30, 2014 10:05 pm | |
| Ik ehm. Moet gewoon wat vaker mijn laptop pakken en rondkijken op RPG's.. Maar ik heb de komende tijd niks anders dan werk, dus voor mij maakt het nu weinig uit. |
|
| |
Janaea Spurling
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | zo apr 06, 2014 4:37 pm | |
| Nou ja... Ik was een beetje naar Japan aan het huppelen (en sindsdien heb ik *kuch* alleen nog maar gewinkeld).. maar morgen beginnen zeg maar de lessen, en ik weet niet hoe druk dat zal gaan zijn. We hebben maar drie uur les per dag, of zo, maar volgens mij werd er gezegd dat we best veel huiswerk zouden hebben. Dat moeten we nog even gaan ondervinden, dus. Maar aangezien ik hier nog bijna drie maanden zit, moeten we daar vooral ook geen rekening mee houden. Anders schieten we ook niet op. :p
Anyways. <3 |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | zo apr 06, 2014 5:33 pm | |
| Ik heb gepost wat ik wilde posten =D Minder spectaculair dan ik in gedachten had, maar goed ^^ |
|
| |
Sage Malone District 3
PROFIELAantal berichten : 125 Registratiedatum : 03-08-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | zo apr 06, 2014 10:25 pm | |
| Mijn tentamens zijn godzijdank over, dus hopelijk heb ik deze week tijd. Ik wil echt heel graag posten, al heb ik noet echt iets belangrijks wat Sage moet doen ofzo. (Behalve sponsoring krijgen ) |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | | |
| |
|
| |
|