|
|
Auteur | Bericht |
---|
Alexander Wright District 11
PROFIELAantal berichten : 193 Registratiedatum : 15-09-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 24, 2013 9:31 pm | |
| Mweeeh, na de hele site van de defensie te hebben doorgespit wil ik me gewoon inschrijven voor een militairsopleiding D: Het is altijd een droom van me geweest, but we all know that it won't be fullfilled Dx |
|
| |
Odin Donaghue District 6
PROFIELAantal berichten : 246 Registratiedatum : 09-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 24, 2013 9:37 pm | |
| @Ruuzje;; Waarom zou het niet uitkomen, als je het echt wilt? D:
@Dieuw (I think..? Diana Ladris iig): Oei, that sucks.. Hopelijk kan je het uit je geheugen nog deels overtypen als je het snel doet? >.< |
|
| |
Diana Ladris District 7
PROFIELAantal berichten : 119 Registratiedatum : 30-07-13
KARAKTERKarakter InformatieGeslacht: VrouwBeroep: • I don't need to work in heaven •Leeftijd: • I'm ageless now •
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 24, 2013 9:40 pm | |
| @Emma, Bwegg, m'n geheugen laat me weer eens in de steek -.- Evenals m'n batterij :c |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 24, 2013 9:42 pm | |
| Huehue ik word in maart "pas" 23.. Ik voel me oud worden.. Het lijkt nog zo lang geleden dat ik 13 was! Al moet ik zeggen dat ik niet echt terug zou willen naar die tijd.. To many mental problems..
Omg Diana das balen! Then again, typing a post on your mobile isn't that smart? Damn, sorry for the English typing, but i'm reading Harry Potter and the Order Of The Feniks, and I'm now stuck in English thinking and speaking XD |
|
| |
Marlucia Sobeck District 11
PROFIELAantal berichten : 58 Registratiedatum : 21-09-13
KARAKTERKarakter InformatieGeslacht: VrouwBeroep: Medic [ medical assistance to the Peacekeapers ]Leeftijd: 18 [ 20/09 ]
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 24, 2013 9:47 pm | |
| Zeg eh, Ruuz, heel leuk allemaal, wilde het zelf ook doen enzo, BUT SERIOUSLY I'D LIKE YOU HERE. Ain't gonna stop you tho. FOLLOW YER DREAMS MATEY.
En drukte sucks. Heel erg. Miep. |
|
| |
Alexander Wright District 11
PROFIELAantal berichten : 193 Registratiedatum : 15-09-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 24, 2013 10:22 pm | |
| @Ems: Wel, als militair moet je dus in tiptop conditie zijn. Dat ben ik echt niet en ik weet niet of dat wel gaat lukken. Ik kom sowieso niet door de sporttest heen. Dan heb je nog het feit dat je uitgezonden kan worden en dat gaan veel mensen niet fijn vinden, zeker mijn moeder die een slechte ervaring met militairen heeft. En ook weet ik niet of ik alle lelijke scenario's wel aankan. Blah, er zitten best wat negatieve punten aan. Hoewel ik het heel graag zou willen doen D:
@Juud: I'M NOT GOING ANYWHERE. WON'T WORK ANYWAYS. SO I'LL JUST BE AGENT AND INVESTIGATE THINGS. MAYBE EVEN YOU. *twitchy eye* Because yes, ik wil rechercheur worden :3 |
|
| |
Nike Foxglove Presentator
PROFIELAantal berichten : 692 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 24, 2013 11:05 pm | |
| - Tyrell Peak schreef:
- Wow. Jullie zijn niet uit de jaren '90 :o *realiseert nu pas* Maar inderdaad, who cares. Welkom Isaatje! =D
Wooooow... dat had ik me ook nog niet gerealiseerd. Dat is raar. Welkom Isa!
En Ruuz, je kunt het altijd proberen? Volgens mij is er naast een sporttest ook een psychologische test, dus dan kom je er vanzelf achter of je het aan zou kunnen. Niet geprobeerd is altijd mis en als het je droom is... Rechercheur is ook cool trouwens. |
|
| |
Caleb Green District 7
PROFIELAantal berichten : 279 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 24, 2013 11:57 pm | |
| ^^ Mijn vriend is begonnen met de Veva vroegah. Hij is echt ver van tevoren (een jaar oid) heel hard gaan trainen omdat hij eigenlijk helemaal niet de bouw heeft voor zoiets zwaars. Hij is echt superskinny namelijk. Anyways, hij kreeg het voor elkaar maar bleek een behoorlijke vergroeiing in zijn rug te hebben waardoor hij niet meer bij de pantserinfanterie mocht, maar nog wel andere dingen mocht doen. Dat wilde hij echter niet, dus hij is ermee gestopt, maar wil zich wel nog een keer laten keuren om te zien of het nou écht niet kan.. What I'm trying to say, is: probeer het, al sje het echt wilt tenminste. Ik ben er heel cliché van overtuigd dat als je écht iets wilt, je een manier kunt vinden. Mocht je lichamelijke problemen hebben, dan zou je op een lager tempo je lichaam klaar kunnen stomen voor die opleiding, en vooral niet opgeven. Er word je geleerd om om te gaan met dingen en tsja, niemand vindt het leuk als zijn/haar naaste wordt uitgezonden right? Ik zou 't vreselijk vinden als mijn vriend naar verweggiestan zou moeten, maar ik weet ook dat hij niks liever wil.. Uiteindelijk is het jouw toekomst en moet je doen wat je gelukkig maakt. Er is in ieder geval niks mis met het te proberen.
Pff. Huisbaas besloot even tegen me te gaan tieren en schelden omdat ik de was te vroeg ging doen, maar besloot daar ook even ongeveer álles bij te halen wat er ooit is gebeurd (gewoon algemeen), waaronder: het verven van de muur, het nog niet hebben overgeverfd van de plekken op het plafond, het nog niet neer hebben gelegd van een matje onder mijn stoel, het feit dat ik had geklaagd over dat het 14 graden was in mijn kamer, mijn gordijnen die de verkeerde kleur waren. Komt er op neer dat ik volgens hem: hem overal de schuld van geef, niks zelf op wil lossen, niet coulant ben, mijn medebewoners de dupe laat zijn van mijn grillen, ik maar extra moet betalen, ik maar ergens anders moet gaan wonen, ik alles fout doe, ik maar dingen aan hem moet vragen, de oorzaak ervan ben dat mijn huisgenoten misschien wel eens ook hun was overdag willen draaien.
En dit is nog maar de helft van de dingen die hij tegen me heeft gezegd. En telkens als ik met een goed argument kwam, was dat onbelangrijk en/of negeerde hij het. Beste huisbaas, krijg alsjeblieft alle ziektes die er op deze planeet te vinden zijn.
Iemand die nog een kamer voor me heeft? |
|
| |
Odin Donaghue District 6
PROFIELAantal berichten : 246 Registratiedatum : 09-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo sep 25, 2013 12:20 am | |
| @Dion;; Helaas niet :[ Goodluck met het doorstaan&negeren van gezeik~
En nu ga ik dan toch maar slapen. Morgen een vrije dag, maar dat betekent enkel meer zelfstudie en stuff to do in huis. |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo sep 25, 2013 1:37 pm | |
| Omg Dion O_o Dat is niet niks *hug* Je mag wel hier in Zwolle komen wonen? <3 Volgens mij heb ik een paar huisgenoten die binnenkort weg gaan :3
Prrt ik moet eens wat doen voor stage, verslagen maken enzo *schoolmodus* |
|
| |
Chad Maggin District 6
PROFIELAantal berichten : 388 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo sep 25, 2013 1:50 pm | |
| @Dion u heeft net pech, het ubergoedkope appartrment wat mn vriend en ik in ons hyis verhuren heeft net een nieuwe bewoonster... |
|
| |
Aura Ferrari Capitool
PROFIELAantal berichten : 131 Registratiedatum : 12-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo sep 25, 2013 2:36 pm | |
| In Dordt staat een heel mooi appartement te huur! ;D Ik zou er zelf wel willen wonen hahahaha.
Meh ik wil posten maar school en werk en meh. :'( |
|
| |
Natalia Russo District 1
PROFIELAantal berichten : 665 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo sep 25, 2013 4:52 pm | |
| Blub, vijf pagina's aan kletstopic bijgelezen en de helft vergeten xD *wil laptopliefje terug* Welcome nieuw lid! *zwaait* En arme Dion! *plettert* Je mag ook best bij mij in bed hoor, ik schuif wel een stukje op <3 |
|
| |
Sam Tears District 7
PROFIELAantal berichten : 10 Registratiedatum : 24-09-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo sep 25, 2013 5:47 pm | |
| Dank jullie allemaal ;D *Begint maar eens aan karakterkaart*
|
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo sep 25, 2013 5:48 pm | |
| Kijk Dion! Plekjes genoeg <3
En ik heb mezelf weer eens bewezen dat ik me ook op mijn kamer prima (voor even) kan concentreren op school^^ *heeft logboeken voor stage en connect lezen bijgewerkt* |
|
| |
Sam Tears District 7
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo sep 25, 2013 5:56 pm | |
| Hmm.. Is het toegestaan dat vredesbewakers en district bewoners partners worden? x'D |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo sep 25, 2013 5:59 pm | |
| Nee, want vredebewakers mogen niet trouwen tijdens hun dienstjaren Btw; I like your signature! |
|
| |
Sam Tears District 7
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo sep 25, 2013 6:02 pm | |
| O, ok. Dank je ;-)
Ik zie dat Jennifer de naam op dezelfde plek heeft staan. *Gaat haar ava zo snel mogelijk aanpassen*
Laatst aangepast door Aylin Cedros op wo sep 25, 2013 6:25 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo sep 25, 2013 6:09 pm | |
| Haha, dat maakt niet uit toch? ^^ Ze zijn verder heel verschillend, dus ik zou me er niet te druk om maken |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo sep 25, 2013 7:13 pm | |
| Huehue inderdaad, zo veel maakt dat toch niet uit? :3
Tralalalala ik heb vandaag weer eens zelf gekookt^^ Dat moet ik vaker doen haha XD |
|
| |
Sam Tears District 7
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo sep 25, 2013 7:37 pm | |
| Echt niet? Ok, dan hou ik hem <'3 Bijna klaar met karakterkaart! Laatste puntjes op de i zetten, en ga hem dan posten. |
|
| |
Joshua Espoire District 11
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo sep 25, 2013 7:54 pm | |
| Ik moet echt veel geduld opbrengen. Ik wil zo graag mijn karakterkaart gewoon afmaken, maar dat kan ik mezelf nu niet permitteren ;w; #tuglife Vrijdag ga ik los D<
But anyway; ik zie een persoon hier dat ik nog niet eerder heb gezien. HAI :3 I'm Slug McSlow, nice to meet ya ~ (Ik denk dat school mijn brein zo aantast dat ik officieel gewoon niet meer grappig ben of ooit zal zijn.) |
|
| |
Clementine Rose District 11
PROFIELAantal berichten : 175 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo sep 25, 2013 7:57 pm | |
| - Joshua Espoire schreef:
- Ik moet echt veel geduld opbrengen. Ik wil zo graag mijn karakterkaart gewoon afmaken, maar dat kan ik mezelf nu niet permitteren ;w; #tuglife
Vrijdag ga ik los D<
But anyway; ik zie een persoon hier dat ik nog niet eerder heb gezien. HAI :3 I'm Slug McSlow, nice to meet ya ~ (Ik denk dat school mijn brein zo aantast dat ik officieel gewoon niet meer grappig ben of ooit zal zijn.) Ohmygosh I like your ava <3 |
|
| |
Joshua Espoire District 11
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo sep 25, 2013 7:58 pm | |
| Welke van de twee? Ja, het zijn er twee. Let the confusion begin >D |
|
| |
Clementine Rose District 11
PROFIELAantal berichten : 175 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo sep 25, 2013 8:01 pm | |
| |