|
|
Auteur | Bericht |
---|
Madelynn Bristow District 7
PROFIELAantal berichten : 466 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jul 29, 2013 2:06 pm | |
| Hahaha... Ja, ik heb niet het idee dat we al genoeg mensen hebben XD Er zijn nu... twee districten überhaupt bewoond?
En ik heb iets gepost. Wauw. En aangezien ik geen verstand heb van houthakken, heb ik me nog kinda moeten inlezen ook. |
|
| |
Esmerald Snow District 1
PROFIELAantal berichten : 398 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jul 29, 2013 2:21 pm | |
| Herroooooo mensjes *waviewave* Ik ga zo naar het asiel om te kijken of we een hondje kunnen vinden~! ;D En daarna proberen my little Winter uit te werken. Stiekem wil ik nu ook Autumn en de rest van haar groepje hiero gaan zoeken .w. EDIT; mn ava is te grooooot TT^TT ^I want this one D: |
|
| |
Jake Cowell District 4
PROFIELAantal berichten : 15 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jul 29, 2013 3:03 pm | |
| #Winter: Hello... Wie ben jij eigenlijk op KE? (a)
#Cecilia: Oké, dat wel, maar dit begin is toch niet zo slecht, denk ik zo :3
#Madelynn: En niemand zit in mijn District *Snik* Ik was trouwens eerst aan het twijfelen of'k in D7 zou gaan, ik wilde eerst in D5 gaan omdat ik die elektriciteitskabels & stuff cool vind en daar nog wel leuke posten mee kon organiseren, maar dat was er ten eerste niet en ten tweede zag ik een echte visser in Jake XD Ik heb 'm expres 19 gemaakt omdat hij al genoeg leed heeft gehad met zijn zusje.. Na ja, ik wist toen heel dat verleden nog niet, dat heb'k letterlijk even uitgedacht toen'k begon te schrijven aan't verleden (ja, echt waar, voor ik aan m'n karakterkaart begon, wist'k nog niks XD), maar hij is dus gwn negentien omdat ik wil zien hoe erg ik me hecht aan mijn personages (a) |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jul 29, 2013 3:09 pm | |
| - Jake Cowell schreef:
#Cecilia: Oké, dat wel, maar dit begin is toch niet zo slecht, denk ik zo :3
Zeker, ik ben ook absoluut niet ontevreden hoor. :E Ik ben heel bij zelfs, dat mensen er zo enthousiast over zijn. @Winter: hoe bedoel je: te groot? Te groot, als in: teveel kb'tjes?
Laatst aangepast door Cecilia Peak op ma jul 29, 2013 3:16 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jul 29, 2013 3:13 pm | |
| @Winter: stiekem vraag ik me af of je de regels hebt gelezen En ik wil weten of ik jou ergens van ken/zo ja; wie je bent XD En yay! De eerste IC-post is er! Dank je, Soot |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jul 29, 2013 3:14 pm | |
| Hallooooooo Pindakaasjes! Lianne is er ook! ;D |
|
| |
Cecilia Peak President
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jul 29, 2013 3:15 pm | |
| Yaay! Welkom! |
|
| |
Caleb Green District 7
PROFIELAantal berichten : 279 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jul 29, 2013 3:43 pm | |
| ^Ik had je een PM'etje terug gedaan.. Maar ik zie dat m'n naam veranderd is :3
Hoi allemaaaaaal! <3 |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jul 29, 2013 3:48 pm | |
| @Nita: Ghehehe, you're welcome! En whoooo Meer mensjes! :flower: Ik krijg echt zin om The Hunger Games te gaan kijken nu ineens. |
|
| |
Esmerald Snow District 1
PROFIELAantal berichten : 398 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jul 29, 2013 3:52 pm | |
| @Cecilia;; Jeps, ik probeer hem nu kleiner te maken maar ik weet niet zeker hoe dat moet :}
@Tyrell;; Staat er in de regels dat je een achternaam moet hebben als de naam van je char? ^^'' Want daar zou ik best overheen hebben kunnen lezen aangezien ik dit forum gisteren op de Ipod heb bekeken c: *teveelwerkwoorden in deze zin* Maar Winter heeft geen achternaam want ze is een straatkind D: Dus wat moet ik dan doen o3o? |
|
| |
Nike Foxglove Presentator
PROFIELAantal berichten : 692 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jul 29, 2013 5:23 pm | |
| Oh, he, dit werkt anders dan ik gewend ben. Anyway: hoi allemaal! |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jul 29, 2013 5:30 pm | |
| Haha dit is nou Actieforum Nana ;)Toch wat anders dan Invisionfree hè =p En ik worstel met mijn KK D: Heb de eigenschappen enzo verzonnen, maar ik zie haar gewoon geen familie hebben in mijn hoofd X3 *gaat op zoek* |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jul 29, 2013 5:34 pm | |
| Dan is de familie toch overleden in de Opstand? Easy excuse |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jul 29, 2013 5:36 pm | |
| Hmmmmmm das best een goeie! Huehue, laat ik dat maar doen XD |
|
| |
Caleb Green District 7
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jul 29, 2013 5:51 pm | |
| Ik ben ook nog niet helemaal gewend.. Ben steeds allemaal knopjes kwijt XD En ik heb alweer gepost. Wauw, ik ben goed bezig! |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jul 29, 2013 5:55 pm | |
| Ik heb echt zware ruzie met mijn KK D: Dat beloofd nog wat als ik straks nog moet gaan RPG'en met Jennifer XD
Goedzo Dion! |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jul 29, 2013 6:02 pm | |
| Ik vrees ook dat ik ruzie krijg met mijn KK... *gaat maar eens beginnen met dingen invullen die ze al weet* |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jul 29, 2013 6:09 pm | |
| Wat een ruzie met kk's :(Als jullie zo gaan beginnen hebben we helemaal geen Hongerspelen meer nodig... Nee, ik snap het volkomen xD Bij mij ging het ook niet zo soepeltjes.
En nu ik toch iets doorstreep... Dat is wat mij betreft echt het meest irritante aan Actieforum. [s][/s] = [strike]... |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jul 29, 2013 6:12 pm | |
| Nah, wat zou mijn personage zonder Hongerspelen doen? Ik bedoel, dat is waar in het Capitool alleen maar over gepraat wordt sinds de aankondiging ervan! But, I mean, a Capitol character... I find it hard to empathize. |
|
| |
Caleb Green District 7
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jul 29, 2013 6:13 pm | |
| Neeee, niet [.strike] ipv [.s].. Dat heb ik op meerdere fora gehad en ik heb er echt nooit aan kunnen wennen..
Ik heb een hele fancy banner en ava thanks to Soot <3 En ik zat ook te ruziëen met mijn KK, maar dat was meer omdat ik over het topic had gelezen waarin stond dat er nog geen Hongerspelen was geweest.. *muts* |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jul 29, 2013 6:16 pm | |
| Naja mijn KK is nu af... Denk ik... Naja alles is ingevuld, maar zoals ik al zei, ik had er ruzie mee, dus ik weet het niet echt XD
Edit: En hij is gepost! En ik heb nog steeds zoiets van, ja,,, |
|
| |
Cecilia Peak President
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jul 29, 2013 6:51 pm | |
| Het voordeel van actieforum is wel dat je, als je de tekst selecteert en dan op strike/bold/datsoortdingen klikt, dat de vierkante haakjes wel op de goede plek komen te staan, ipv aan het einde van je post. (Daar kan ik me echt groen en geel aan ergeren op invisionfree XDDD) |
|
| |
Mark Mocca Capitool
PROFIELAantal berichten : 379 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jul 29, 2013 6:52 pm | |
| Iemand zin in een topicje? |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jul 29, 2013 8:27 pm | |
| - Winter schreef:
- Maar Winter heeft geen achternaam want ze is een straatkind D: Dus wat moet ik dan doen o3o?
Ik neem aan dat ze wel ouders heeft gehad en die ouders hadden ongetwijfeld ook een achternaam? Er moet haast wel íemand zijn door wie ze tijdens de eerste jaren van haar leven is opgevoed, toch? :X\'D: |
|
| |
Mark Mocca Capitool
PROFIELAantal berichten : 379 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jul 29, 2013 8:42 pm | |
| MEH-MEH-MEH
I want a topic... someone? Please? *Kijkt met puppy-ogen pruil-lipje en everything that's cute* |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |
|
| |
|