|
|
Auteur | Bericht |
---|
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma aug 12, 2013 11:53 am | |
| Haha die hebberigheid valt toch wel mee? Ik denk dat het meer heeft te maken met overdrijven en aanstellen van de rest van de mensheid =p
Hmmm, ik moet maar weer eens met Jennifer posten.. *sleurt Jenn mee naar topic* |
|
| |
Lana Garcia District 1
PROFIELAantal berichten : 267 Registratiedatum : 02-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma aug 12, 2013 12:37 pm | |
| Muh ik ga m'n nieuwe karakter aanmaken alleen begin ik er nu weer over te twijfelen strugglesss. |
|
| |
Esmerald Snow District 1
PROFIELAantal berichten : 398 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma aug 12, 2013 10:16 pm | |
| Pff de uitweek is leuk, maar wel supervermoeiend nadat ik enkel lui vakantie vieren gewend ben xD Het is wel ff wennen dus, vooral met de feestbeest huppeltrutje types die er ook rond huppelen om me te irriteren met hun bitchy attitude. Echt, van 1 zo'n dag reikt mijn gevoeligheid voor geluiden tot grote hoogtes -jep, ik irriteer me soms nogal snel aan kleine dingen als ademende/etende mensen ^^"
Maargoed, seeya guys on friday ;D |
|
| |
Aura Ferrari Capitool
PROFIELAantal berichten : 131 Registratiedatum : 12-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma aug 12, 2013 10:41 pm | |
| Byebyebye. <3 Mhihihihihihi Gaga's nieuwe nummerrrrrrr. |
|
| |
Caleb Green District 7
PROFIELAantal berichten : 279 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 13, 2013 1:41 am | |
| Mijn vlag is lekker toch het tooooofst! En daarna de regenboogvlag. Ik zag ooit een strip over alle verschillende vlaggen en de heterovlag was zwartwit XD Maar ik weet niet meer waar ik 'm heb gezien en van wie die was, dus ik kan hem niet meer terugvinden.
Omg, Soot stuurt me net foto's van toen zij en Li op mijn 15e verjaardag kwamen (note: ik word in november 19 en ik heb die foto's nog nooit gezien, stoute Soot!) en holy shit, wat liep ik er debiel bij zeg o.o Ik schaam me kapot! Dit klinkt heel erg arrogant, maar de puberteit heeft me uiteindelijk toch nog goed gedaan.. XD
@Jailynn, sterkte! |
|
| |
Madelynn Bristow District 7
PROFIELAantal berichten : 466 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 13, 2013 2:06 am | |
| Sterkte! En ja, nou, sorry hoor, Dion! Ik ben nou niet helemaal goed in alles up to date aan iedereen over te brengen Maar daar was een groot deel sowieso al achtergekomen. *kuch*Tweekeer*kuch*Anyways, je was schattig! <33 En dat ben je nog steeds, maar met nog veel meer awesomeness <3 En de meestgebruikte vlag heeft 6 kleuren right? Dus dan zou van de regenboogkleuren sowieso nog één beschikbaar moeten zijn? Hoewel zwart-wit natuurlijk perfect is stiekem... :3 |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 13, 2013 11:02 am | |
| Nee hoor... want de regenboogvlag heeft: rood, oranje, geel, groen, blauw, paars. Blijft roze-achtig dus over. Maar roze werd al met homo's geassocieerd voordat ze met die vlag kwamen denk ik... geen idee eigenlijk xD
Maar zwart-wit is toch veel awesomer dan al die kleurtjes =D eigenlijk niet. Zwart-wit in combinatie met rood is veel perfecter
... It's so useless anyway xD |
|
| |
Nike Foxglove Presentator
PROFIELAantal berichten : 692 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 13, 2013 11:20 am | |
| Volgens mij blijft indigo over (wat sowieso een vette kleur is), want die zit in de regenboog tussen blauw en violet (paars) in.
Mensen, ik word bang. Over twee dagen zit ik in Canada and then there's no way back! :o |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 13, 2013 11:30 am | |
| There's always a way back! Maar ik denk dat je er spijt van zou krijgen als je het vliegtuig mist XD
En ik ging even de regenboog opzoeken bij Google Images... maar de ene regenboog eindigt met een soort donkerblauw en dan paars, en de andere met blauw-paarsig en dan roze-paarsig - en bij de echte regenboog is het natuurlijk moeilijk te zien. Never mind. |
|
| |
Nike Foxglove Presentator
PROFIELAantal berichten : 692 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 13, 2013 11:32 am | |
| Dit is wat Wikipedia zei xD (Betrouwbare bron, I know). |
|
| |
Chad Maggin District 6
PROFIELAantal berichten : 388 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 13, 2013 11:36 am | |
| Leerde jullie dat liedje nooit?
Ja Rood Oranje Geel Groen Blauw Indigo "Violet" Ja elke kleur stat op een regenboog's palet.
In volgorde is het dus: Rood-Oranje-Geel-Groen-Blauw-Indigo-Violet |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 13, 2013 11:41 am | |
| Nee, dat liedje heb ik nooit geleerd XD Ik onthoud altijd dat het violet is omdat ik weet dat ultraviolet aan het einde van het kleurenspectrum (?) zit. Maar ik denk dat het probleem meer is dat indigo en violet niet echt een duidelijke omschrijving hebben. Indigo wordt door sommigen blauw genoemd, en door anderen paars. En violet door sommigen paars en door anderen roze. |
|
| |
Lana Garcia District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 13, 2013 5:24 pm | |
| Is weer eens gezellig thuis. Zucht. |
|
| |
Caleb Green District 7
PROFIELAantal berichten : 279 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 13, 2013 5:27 pm | |
| Bij ons was het 'Rood, oranje, geel en groen, blauw, indigo, violet. Ja elke stemming, elk seizoen staat op God's kleurpalet'... *agnost as fuck, toen atheïst as fuck* Ach, het hielp wel de kleuren van de regenboog te onthouden XD Maar indigo is een soort zwartblauwpaars en violet is gewoon een sexy naam voor paars. Ik heb kerstballen in alle kleuren van de regenboog, behalve geel. Ik wil een regenboogboom maken maar geel is nergens te vinden, 't is meestal goud of geelgroenig. |
|
| |
Belle Deveno District 8
PROFIELAantal berichten : 132 Registratiedatum : 08-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 13, 2013 5:55 pm | |
| Word dan wel een hele stoere kerstboom als dat gaat lukken!
Vanavond komt het vriendje! En ik ga bijna op vakantie! *heeft de kriebels al*
|
|
| |
Natalia Russo District 1
PROFIELAantal berichten : 665 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 13, 2013 8:31 pm | |
| That's awesome.
Also, my flag is ugly as fuck. *has adopted the rainbowflag* |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 13, 2013 8:40 pm | |
| Dan bedenk je toch gewoon je éígen vlag met alle kleurtjes die je erin wilt hebben? =D
@Belle: Oeh, leuk! Waar ga je heen? |
|
| |
Lana Garcia District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 13, 2013 10:01 pm | |
| Net naar The Longe Ranger geweest. (: Was een goede film! Morgen maar meteen een iTunes kaart halen en Lady Gaga's nieuwe album pre-orderen en haar nieuwe single kopen. :3 |
|
| |
Belle Deveno District 8
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo aug 14, 2013 9:29 am | |
| @Tyrell. Ik ga naar Griekenland met m'n paps en mams, ik mocht nog een keertje mee omdat ze vonden dat ik het gezien MOET hebben. Kost me alleen wel een fortuin, maargoed. hahah |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo aug 14, 2013 12:44 pm | |
| Haha, nja, je moet er wat voor over hebben he :PMaar wel tof! Veel plezier alvast :3 En het hondje van onze opa en oma laten ze waarschijnlijk inslapen (Oh, en gisternacht werd ik wakker van het onweer en toen het eindelijk weg was, hoorde ik een knal en daarna sirenes (en toen ik daarna weer in slaap viel droomde ik dat het soort van terroristen waren die door Oosterbeek liepen en ze probeerden mij op te blazen enzo, alleen toen had ik ze doodgeschoten mbv een tank. En toen - plottwist - bleek dat de terroristen die ik had doodgeschoten, niet de echte terroristen waren, maar bestuurd werden door andere terroristen - jaja, als ik overdag toch ook eens zoveel fantasie had) Anyway, wat er dus écht gebeurd was, was dat er in Arnhem iemand dacht "Laat ik mijn woning eens opblazen". En ze woonde in een flat. (niet de hele flat is opgeblazen hoor... Maar ik denk wel dat de hele flat nieuwe ramen moet hebben...)) |
|
| |
Chad Maggin District 6
PROFIELAantal berichten : 388 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo aug 14, 2013 12:47 pm | |
| Mijn vriend heeft een tijd in Oosterbeek gewoond En mensenmensen, ik zie jullie over 11 dagen weer, over 2 uur en een kwartier begint mijn reis, auto, auto, vliegtuig, taxi, TURKIJEEEEEEE |
|
| |
Madelynn Bristow District 7
PROFIELAantal berichten : 466 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo aug 14, 2013 12:50 pm | |
| Awh :(Arm hondje En loooooool... Dat zag ik gisteren op het journaal inderdaad :o Maar jouw versie was leuker (en enger, though)... xD Go Nita :3 Have fun op vakantie :3 |
|
| |
Aura Ferrari Capitool
PROFIELAantal berichten : 131 Registratiedatum : 12-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo aug 14, 2013 1:48 pm | |
| |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo aug 14, 2013 1:52 pm | |
| Fijne vakantie Sander!
@Alicia: awesome, Griekenland lijkt me echt supermooi ^^ Wanneer ga je? |
|
| |
Belle Deveno District 8
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo aug 14, 2013 2:03 pm | |
| Aaw arm hondje En een zeer interessante fantasie heb je :p Heel rijk haha Chad, veel plezier in Turkije Zo grappig dat zo gauw mensen horen dat gekko's maden en krekels eten, ze gelijk een vies gezicht trekken en een stap achteruit doen. Prachtig om dat elke keer weer te zien, blijft leuk! Haha @Tyrell: Ik vertrek zondag om 00:00 naar het vliegveld. En volgens mij vliegen we om 4 of 5 uur. Dus maandag begin ik mijn dag in griekenland! |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |
|
| |
|