|
|
Auteur | Bericht |
---|
Nike Foxglove Presentator
PROFIELAantal berichten : 692 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za aug 31, 2013 2:00 am | |
| Oehw internationale klasgenoten! Dat is best wel vet, Dion! En ritme komt wel weer... hoop ik Ik ga volgende week hetzelfde moeten ervaren, vrees ik.
Ik heb vanmiddag mijn vriend op het vliegtuig terug naar huis gestuurd Nu ben ik helemaaaaaal alleen in een heeeeeel groot land en stiekem is het weer een beetje eng. |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za aug 31, 2013 10:19 am | |
| Aw, dat is inderdaad wel een beetje eng, maar je zult vast snel awesome mensen ontmoeten! :E Iig, succes met het overleven van dit weekend (ik ga er iig vanuit dat je maandag naar school gaat?) |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za aug 31, 2013 12:19 pm | |
| *komt binnen huppelen* Ik heb een (hele kleine) inspibom gekregen voor Jenn, dus die ga ik nu meteen misbruiken! |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za aug 31, 2013 1:08 pm | |
| keep it up! Ik wilde dat ik ook inspiratie had, maar alleen het vooruitzicht dat de vakantie bijna is afgelopen, is al inspiratie-killend xD |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za aug 31, 2013 1:12 pm | |
| Huehue heb al twee posts met haar geschreven en ben nu bezig voor de Boete >: D Hmm, zal ik het "may the ods be ever in your favour" zinnetje wel of niet in mijn post zetten?
Omg hadden jullie nog vakantie dan?O_o Ik ben al twee weken bezig met stage XD |
|
| |
Nike Foxglove Presentator
PROFIELAantal berichten : 692 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za aug 31, 2013 4:17 pm | |
| - Cecilia Peak schreef:
- Aw, dat is inderdaad wel een beetje eng, maar je zult vast snel awesome mensen ontmoeten! :E
Iig, succes met het overleven van dit weekend (ik ga er iig vanuit dat je maandag naar school gaat?) Nee, dinsdag pas! En dan beginnen we met een week oriëntatie xD Maandag is iets wat Labor Day heet hier... ik moet nog even opzoeken wat het precies is, maar het betekent een dag vrij. |
|
| |
Natalia Russo District 1
PROFIELAantal berichten : 665 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za aug 31, 2013 8:53 pm | |
| *aait Nana* Komt allemaal goed! Je kunt het! Also, ik heb maandag voor het eerst stage en begin volgende week dinsdag, 10 september, pas weer officieel met school. De HU mailde ineens dat de eerste onderwijsweek komt te vervallen xD Also! Ik wil ook inspiratie! Li, deel eens uit? |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za aug 31, 2013 10:49 pm | |
| *deelt inspi-koekjes uit* Huehue, ik hoop dat ze werken^^ |
|
| |
Chad Maggin District 6
PROFIELAantal berichten : 388 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za aug 31, 2013 11:10 pm | |
| Ik mag alweer een account aanmaken xD |
|
| |
Aura Ferrari Capitool
PROFIELAantal berichten : 131 Registratiedatum : 12-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 01, 2013 3:12 pm | |
| Heeeeey, ben vanaf morgen op intro enzo so I'm gone for 4 days enzo. |
|
| |
Belle Deveno District 8
PROFIELAantal berichten : 132 Registratiedatum : 08-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 01, 2013 3:37 pm | |
| Hmmpff heb net mn post geplaatst met m'n Run, run, die opdracht. Hij is niet optimaal, maar het moet er maar mee door gaan xD EN AAAH vandaag is m'n laatste dagje genieten in het prachtige Griekenland, Zakynthos. Bittersweet moment, want ik had hier best nog wel even willen blijven. Maar ik ben ook wel heel blij om m'n poezebeestjes weer te zien en te knuffelen En over 2 weken is het al weer tijd voor Appelpop!! Ik heb er zin in |
|
| |
Caleb Green District 7
PROFIELAantal berichten : 279 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 01, 2013 8:02 pm | |
| Meeeh, ik had nog een karakter willen maken voordat de Spelen begonnen, maar dat ga ik niet meer halen denk ik zo.. Dan had ik iets minder kans dat mijn lieve schattepoepjes de grote boze arena in werden gestuurd.. Ik heb er vannacht serieus gewoon over gedroomd! o.o Maar dan waren we gewoon de normale mensen zegmaar en ik kon vliegen en toen moest iedereen een veilige slaapplek zoeken en toen ging ik met Anja vliegen naar een dak en daar konden we in of zo. En daar kon verder niemand komen want ik was de enige die kon vliegen. En toen plotseling was er een nieuwe spelen en ik denk dat ik toen Dean in combinatie met mezelf was, want ik kon niet meer vliegen en was gedoemd dood te gaan. We zaten in een vet groot hotel en dat was dan de arena.. En voor de boete moest iedereen door een groot bos met kikkers en lichtjes naar een grote boom lopen. Het was zo fucking vaag o.o |
|
| |
Chad Maggin District 6
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 01, 2013 9:39 pm | |
| Ik doe een moord voor jouw dromen, they sound so awesome! |
|
| |
Cecilia Peak President
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 01, 2013 9:49 pm | |
| Hahahaha, awesome droom Dion XD |
|
| |
Caleb Green District 7
PROFIELAantal berichten : 279 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 01, 2013 10:14 pm | |
| Njaa, het was meer een nachtmerrie, maar dat kwam door de sfeer, want het verhaal zelf was niet zo scary XD Meer van 'ik wil niet dood ik wil niet dood ik wil niet dood!' mijn dromen zijn meestal nauwelijks van echt te onderscheiden. Maar ik wil best een nachtje ruilen hoor XD
Ik wil postenn! |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 01, 2013 10:16 pm | |
| Ik vind het wel cool dat ik mocht vliegen in jouw droom nachtmerrie, haha |
|
| |
Dean Webster District 8
PROFIELAantal berichten : 239 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma sep 02, 2013 7:25 pm | |
| *Snapt het rooster niet* Zo veel rare getallen en ik kom er maar niet achter welke nou staan voor het klaslokaal >.< |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 03, 2013 5:24 pm | |
| Well... ik ga er even van uit dat het hetzelfde is als bij ons. Dan staan de letters voor het gebouw waar je zit, dan zit er een cijfer voor de verdieping die je moet hebben en de laatste twee zijn voor het lokaal En Soot: je moet niet van die lange kk's schrijven xD *heeft nu even geen zin om te gaan lezen op een scherm* |
|
| |
Chad Maggin District 6
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 03, 2013 6:06 pm | |
| Jushj voor de bitchy actions. Er stond een meisje met deel 2 en deel 3 van de hongerspelen in de bieb, terwijl ik ze al een tijdje probeer te krijgen, what happened? Ik heb haar de filmversies getipt, zij legde de boeken terug, en nu zijn ze in mijn bezit. MOEST ZE MAAR NIET ZO'N SCHAAP ZIJN |
|
| |
Cecilia Peak President
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 03, 2013 8:23 pm | |
| Hahaha, oke, dat is best wel... dom van dat meisje, I guess. Maar ja, ik zou bij het woord "filmversie" dan ook al afgehaakt zijn... Over bibliotheken gesproken: die van Arnhem is verhuisd en is nu echt... best raar ingedeeld. Ten eerste: wie zet er een verdiepinghoge glijbaan in een bibliotheek? XD Dag stilte. Maar ook dat ze tig kasten hebben staan waarboven een bordje "thrillers" hangt en vervolgens vind je daar pretty much alle romans en fantasy boeken (inclusief Twilight... echt wel een thrillerverhaal ), behalve de Hunger Games-serie, want die stond weer in een andere kast... (aan de andere boeken te zien was dat de young adult kast, waar ie dus wel thuishoort, maar toch...) Om nog maar te zwijgen over de kasten genaamd "Auteursboeken" (of iets in die trant). Ik ga ervan uit dat daar biografieën staan, maar ik heb het niet gecontroleerd. xD |
|
| |
Natalia Russo District 1
PROFIELAantal berichten : 665 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 03, 2013 8:53 pm | |
| OMG EEN BLIJBAAN! Maar dat is idd niet handig in een bieb. Ik ben vandaag in de boekenkerk geweest in Maastricht en het was heel awesome, maar het assortiment viel me echt tegen. En vooral de middelste verdieping was like...ongeorganiseerde shit. Maar ze zijn ook twee vestigingen aan het samenvoegen dus misschien komt het daardoor. Anyway, I had fun. Hebben jullie trouwens ook dat er geen rode Mockingjays meer zijn als er een nieuwe post is, of doet mijn laptop gewoon flauw? |
|
| |
Rosemary Webster District 8
PROFIELAantal berichten : 67 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 03, 2013 9:46 pm | |
| Ik heb hier best veel rood, dus ik denk dat het aan jouw lappie ligt? @Anwan: SOWWY! XDDD En ik wilde zeggen 'neem de tijd', maar je hebt me net goedgekeurd xDD Dus yay En glijbanen in bibliotheken is echt stom XD Wtf. Like, leeuuuuk... maar niet in een bieb. En hahahaha. Als dat een thriller is... xDDDD |
|
| |
Cecilia Peak President
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo sep 04, 2013 8:23 pm | |
| Nah... volgens mij is het een faal van actieforum. Ik heb het in ieder geval weleens op een ander actieforum gehad en daar hadden mensen er ook af en toe weleens last van, dus... dan denk ik dat het aan de host ligt. :3
|
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo sep 04, 2013 9:43 pm | |
| - Rosemary Webster schreef:
- @Anwan: SOWWY! XDDD En ik wilde zeggen 'neem de tijd', maar je hebt me net goedgekeurd xDD Dus yay
Tja.. het was of je karakterkaart lezen, of huiswerk maken... en dan is de keuze natuurlijk snel gemaakt |
|
| |
Esmerald Snow District 1
PROFIELAantal berichten : 398 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo sep 04, 2013 10:54 pm | |
| Whie, 1 post per avond denk ik.. En de hungergames was vandaag de gelukkige yaay xD
College is cooowl, maar wel druk =w= |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |
|
| |
|