Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel
 

 Playing with Fire

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jolene Griffith
District 3
Jolene Griffith

PROFIELAantal berichten : 38
Registratiedatum : 27-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Schoonmaakster
Leeftijd: 10

Playing with Fire Empty
Onderwerp: Playing with Fire | wo okt 02, 2013 9:13 pm

Het was een warme dag, een met maar weinig wolken en een blauwe lucht. Het was al wat later in de middag en Jolene was vrij. Ze had de hele ochtend stof bijeen staan vegen, maar mocht nu haar gang gaan. Ze huppelde over de straat, haar vieze jurkje dat ooit wit was geweest, fladderde mee op het ritme van haar beweging.
Ze was op weg naar de enige gesloten inrichting van de stad. Menigeen zou haar vreemd aankijken als ze dat zou vertellen, want wat had zij daar nou te zoeken? Jolene had geen familieleden in de inrichting zitten, noch vrienden en zelf hoefde ze er ook niet opgesloten te worden. Gisteren was echter de Boete geweest en toen had Jolene een meisje met opvallend rood haar gezien. Ze had al eens geruchten gehoord over het duivelskind, maar had altijd gedacht dat het maar een fabeltje was. Het leek haar vreemd dat een jong meisje zoveel angst bij volwassenen kon aanjagen. Ondanks dat ze zelf ook jong was en ze zichzelf heel volwassen voelde.

Haar nieuwsgierigheid werd gewekt toen het meisje met het rode haar aan de vlecht van een ander meisje trok en toen mee werd gesleurd door iets wat Jolene omschreef als “oppasser”. Vanaf dat moment besefte ze dat het om het duivelskind ging. Ze volgde het tweetal van een afstand, voor zover dat ging. Al snel moest ze het opgeven, maar haar gezond verstand wist waar ze het roodharige meisje zou kunnen terugvinden.
Zo kwam het dat ze zich vandaag in de richting van de inrichting begaf. Ze was nieuwsgierig. Verschrikkelijk nieuwsgierig.

Jolene had niet veel moeite om binnen te komen. Ze hoefde alleen haar liefste gezichtje op te zetten en te beloven dat ze Lucifer echt niet zou helpen ontsnappen. Ze was tien en zag er schattig en onschuldig uit, waarom zouden ze haar ook maar van kwade daden verdenken?
Jolene, die dus even was gestopt met huppelen om met de dame achter de balie te praten, huppelde weer verder toen ze door iemand naar de juiste cel werd geleid. De man opende de deur en zei met een glimlach tegen haar: ‘Dames gaan voor.’
Jolene lachte een kinderlijk lachje en liep naar binnen. De bewaker volgde haar en sloot de deur achter zich. Hij bleef bij de deur staan, met zijn ogen nauwlettend op Flaire gericht. Hij vertrouwde haar niet, dat was duidelijk. Jolene liep aarzelend naar Flaire toe, terwijl een gespannen gevoel zich van haar meester maakte. Ze wist niet hóé gevaarlijk het duivelskind precies was.
‘Hoi, ik ben Jolene,’ zei ze vrolijk, terwijl ze haar hand uitstak. ‘Jij bent Lucifer, toch? Ik zag je bij de Boete...’


OOC: ik weet niet of het godmoden is om te zeggen dat Flaire in haar cel zit (ik denk het niet, want ze kan er niet echt uit XD), maar anders heb ik toestemming ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Flaire Blitz
District 3
Flaire Blitz

PROFIELAantal berichten : 319
Registratiedatum : 30-09-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Pyromaan
Leeftijd: 15 jaar

Playing with Fire Empty
Onderwerp: Re: Playing with Fire | zo okt 06, 2013 6:20 pm

Niets ziend staarde Flaire voor zich uit, in haar hoofd liep ze een aantal marteltechnieken door die ze op de bewakers toe zou kunnen passen, mocht ze ooit in de gelegenheid komen om één van hen te betrappen op onoplettendheid. Ze had voor alle werknemers in het gebouw, welke haar hier gevangen hielden, al meerdere prachtige, langzame manieren bedacht om hen om het leven te brengen. Het was nu slechts wachten op het juiste moment. Het moment waarbij één van de bewakers zijn of haar aandacht even liet verslappen en waar Flaire acuut gebruik van zou maken. Ze zou het hen betaald zetten, dat ze haar hier gevangen hielden, haar niet lieten spelen met vuur, haar geen vrijheid gunden. Ze haatte hen. Ze haatte hen allemaal! Het meisje spande de spieren in haar armen aan en balde haar handen tot vuisten. Ze jeukten. Ze wilde echt zo graag iemand pijn doen! Het was alweer tijden geleden dat ze het geluid van pijn had gehoord, het geluid van lijden. De schreeuw van het meisje wiens vlecht ze gisteren van haar schedel had willen rukken tijdens de boete, had haar slechts voor eventjes kunnen bevredigen. Ze wilde meer. Iets nieuws.

Plots stond Henri voor de deur van haar cel, waar hij hard met zijn vuist op bonkte. Woest richtte ze haar ogen op de man. Ze haatte Henri. Hij was één van de vele mensen in het District die haar zagen als het kind van de Duivel en hij had al meer dan eens de kans genomen haar een trap te verkopen in haar maag. De laatste keer had ze het hem betaald gezet, want net op dat moment had ze een pen weten te bemachtigen. Met veel kracht had ze de pen in zijn enkel geramd en daarmee wat aders en spieren beschadigd. Nu liep de man mank aan zijn rechterbeen en hij schopte haar niet meer. De pen was slechts een waarschuwing geweest. Nog één verkeerde beweging en hij was dood. Henri wist dit, maar bleef haar nog altijd met woorden kleineren. ‘Lucifer,’ sprak de man op spottende toon door het kleine raampje in de deur. ‘Je hebt bezoek.’ Verwondering schoot over het gezicht van Flaire, maar het was al net zo snel verdwenen als het gekomen was, achter haar masker van haat. Bezoek? Voor haar? Welke imbiciel haalde het in zijn hoofd om haar op te zoeken? O wee als het haar zus was, die zou ze meteen naar de keel vliegen. Of zouden haar broertjes eindelijk eens op zoek zijn gekomen?

Haar bezoeker bleek echter een meisje, een onbekend meisje. Met een strakke blik keek Flaire naar de jonge bezoeker, duidelijk jonger dan zij, die vrolijk de ruimte betrad. Wacht, vrolijk? Dit kon niet goed zijn. Wie ging er nou vrolijk op bezoek bij het kind van de duivel? Nieuwsgierigheid welde op in Flaire. Wie was dit kind? En wat deed ze hier? Het meisje stak haar hand uit en stelde zich vrolijk voor als Jolene. ‘Jij bent Lucifer, toch? Ik zag je bij de Boete...’ Flaire staarde van de hand naar het meisje en weer terug. Meende ze dit nou? Wilde ze haar echt een hand geven? ‘Alleen een volslagen idioot biedt zijn hand aan de Duivel aan om hem te schudden,’ sprak Flaire terwijl ze haar ogen weer strak op het meisje richtte. In een vloeiende beweging kwam de roodharige overeind, sneller dan je zou verwachten van iemand die net nog stil in een hoekje had gezeten. Henri schoot meteen naar voren, duidelijk alert. Flaire wierp de man een spottende blik toe en keek toen weer naar het kleine meisje voor haar. ‘Ja ik ben Lucifer. Wat moet je van me?’ Ze kon geen logische verklaring verzinnen voor het bezoek van zo’n jong meisje, afgezien van het feit dat het kind zelf ook duidelijk in een gesticht thuis hoorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jolene Griffith
District 3
Jolene Griffith

PROFIELAantal berichten : 38
Registratiedatum : 27-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Schoonmaakster
Leeftijd: 10

Playing with Fire Empty
Onderwerp: Re: Playing with Fire | vr okt 11, 2013 10:19 pm

Toen Jolene haar hand uitstak, zoals ze gewend was om bij een kennismaking met mensen te doen, zei het duivelskind dat ze wel idioot moest zijn. Nou ja, zo zij ze het natuurlijk niet precies, maar daar kwam het in ieder geval wel op neer. Jolene liet meteen haar hand weer zakken terwijl het duivelskind haar strak aankeek en lachte schaapachtig. Ze was allesbehalve op haar gemak. Waarom wilde ze ook alweer kennismaken met dit meisje? Het was duidelijk dat er toch iets van waarheid school in de verhalen die er over haar verteld werden...
Jolene zette onbewust een halve stap naar achteren toen het duivelskind overeind kwam. Haar instincten vertelden haar dat ze hier zo snel mogelijk weer weg moest. Draai je om! Rén! Haar naïeve en uitermate nieuwsgierige hersentjes wilden echter nog blijven en vandaag was het brein sterker dan het oeroude instinct.

‘Ja, ik ben Lucifer,’ zei het duivelskind zodra ze stond. ‘Wat moet je van me?’
‘Ik zag je bij de boete,’ zei Jolene daarop, herhalend wat ze daarvoor al had gezegd. Natuurlijk was dat niet de reden. Er waren zoveel mensen bij de boete geweest en ze ging ze echt niet allemaal bezoeken. ‘En toen werd ik nieuwsgierig. Ik bedoel: ik heb natuurlijk wel eens van je gehoord, maar ik had je nog nooit gezien...’ Jolene zweeg even en dacht na, niet zeker wat ze moest doen of zeggen. Ze wist dat het heerlijk kon zijn om andere mensen te zien lijden en eigenlijk wilde ze het daarover hebben met Lucifer, maar dat kon niet. Ze was bang dat ze haar ware “ik” dan teveel zou laten doorschemeren. Ze moest haar toneelspel volhouden. Ze was het lieve meisje, dat onhandig en naïef was. Er zat geen greintje kwaad in haar.
En ze wilde natuurlijk ook niet in het gesticht terecht komen, iets wat niet onwaarschijnlijk zou zijn als ze te goed bevriend zou raken met het duivelskind. Waarbij “bevriend raken” niet te letterlijk moet worden genomen. Jolene was ervan overtuigd dat het meisje tegenover haar niet zat te wachten op vrienden.  

‘... dus ik was nieuwsgierig,’ herhaalde ze na een moment van nadenken – een moment dat in haar gedachten een eeuwigheid leek, maar in feite maar enkele seconden in beslag had genomen. ‘Ik vroeg me af hoe je hier terecht bent gekomen... als iedereen bang voor je is, durven ze je dan wel hier te houden? Waarom hebben ze je niet gewoon op de brandstapel gegooid?’
De woorden die ze daarna had willen zeggen, slikte Jolene in. Ze wist niet hoe het gestoorde meisje het zou opvatten als ze schouderophalend zou zeggen dat een brandstapel toch geen probleem voor haar zou moeten zijn, aangezien ze toch zo dol was op vuur...?
Terug naar boven Ga naar beneden
Flaire Blitz
District 3
Flaire Blitz

PROFIELAantal berichten : 319
Registratiedatum : 30-09-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Pyromaan
Leeftijd: 15 jaar

Playing with Fire Empty
Onderwerp: Re: Playing with Fire | zo okt 20, 2013 2:02 pm

Flaire keek strak naar het meisje, welke na haar opmerking over haar uitgestoken hand, deze weer had laten zakken. Tekenen van ongemak werden zichtbaar en Flaire glimlachte vals. Dat was beter. Niet dat vrolijke gedoe, maar ongemak, misschien zelfs angst. Ja, dat hoorden mensen te tonen wanneer ze met haar in aanraking kwamen. De halve stap achterwaarts was Flaire ook niet ontgaan en deze reactie stemde haar goed. Zodra ze vroeg wat het meisje van haar wilde, verklaarde deze dat ze haar had gezien bij de boete. Flaire wilde al naar haar snauwen en vragen of ze soms bij iedereen die ze bij de boete had gezien op visite ging, maar toen vertelde het meisje verder. Over dat ze nieuwsgierig was geworden en dat ze wel eens over Flaire had gehoord, maar haar nog nooit had gezien. Flaire lachte smalend. Ze moest toegeven dat het meisje lef had om haar op te zoeken na alles wat ze had gehoord over "het Duivelskind". Daarbij intrigeerde het haar dat dit meisje haar op was komen zoeken uit nieuwsgierigheid. Het herinnerde haar aan haar twee broertjes, welke haar jaren terug hadden gevonden in haar kleine gevangenis en toen ook geen enkel teken van angst hadden getoond, enkel nieuwsgierigheid. Nu liet dit meisje voor haar wel enkele tekenen van ongemak zien, maar ze was niet bang weggerend toen Flaire overeind was gekomen en voor haar was gaan staan. Onwillekeurig voelde Flaire nieuwsgierigheid bij haarzelf opborrelen en daarbij, kwam er ook een klein plan in haar op; een plan om hier uit te komen en het District weer onveilig te kunnen maken.

Hele plannen ontvouwden zich in het hoofd van Flaire en ze zou bijna vergeten dat er iemand in haar cel was, toen deze opeens weer begon te spreken. 'Ik vroeg me af hoe je hier terecht bent gekomen... als iedereen bang voor je is, durven ze je dan wel hier te houden? Waarom hebben ze je niet gewoon op de brandstapel gegooid?' Flaire keek op, haar felgroene ogen strak op Jolene gericht. 'Ik ben hier terecht gekomen, omdat ik de drie weeshuizen die ik hiervoor bewoonde in brand heb gestoken,' verklaarde ze met een speelse lach. Ze genoot nog altijd van de herinneringen aan de gillende, langzaam verbrandende kinderen en begeleiders die vast hadden gezeten in de weeshuizen toen ze deze in lichterlaaie had gezet. 'De brandstapel was denk ik de middeleeuws voor ze. Of ze gunden me het plezier van het vuur niet, aangezien ze weten dat ik de brandstapel alleen maar als een feest zou ervaren.' Flaire keek even woedend naar Henri, welke haar spottend, maar toch bang, aankeek. 'Of,' vervolgde Flaire langzaam, terwijl haar ogen terug gleden naar Jolene,'of ze waren bang dat, wanneer ze mij zouden verbranden, ze de wraak van de Duivel over zich uit zouden roepen en dat ze dan voor eeuwig vervloekt zouden zijn.' Even lachte het meisje, een duistere lach die je nekharen overeind deed staan en je kippenvel gaf. Ze liep langzaam dichter naar Jolene toe, terwijl ze het meisje strak aan bleef kijken. 'En wat is jou verhaal? Je bent hier vast niet alleen uit nieuwsgierigheid, of wel?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jolene Griffith
District 3
Jolene Griffith

PROFIELAantal berichten : 38
Registratiedatum : 27-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Schoonmaakster
Leeftijd: 10

Playing with Fire Empty
Onderwerp: Re: Playing with Fire | ma okt 21, 2013 10:43 pm

Het duivelskind vertelde dat ze drie weeshuizen in brand had gestoken en daarom hier was opgesloten. Jolene knikte toen ze dat hoorde. Ze geloofde wat het meisje zei, hoewel sommige geruchten zeiden dat Flaire nog wel véél meer in brand had gestoken voordat ze opgesloten was.
Jolene lachte toen Flaire zei dat de brandstapel te Middeleeuws was, al wist ze niet helemaal zeker wat Middeleeuws was. Het had iets met geschiedenis te maken, toch? Ze was nooit zo goed in schoolfeitjes onthouden... het was gewoon niet zo interessant. Wat Flaire daarna zei, was echter wel interessant: ‘Of ze waren bang dat ze de wraak van de Duivel over zich uit zouden roepen.’
Jolene opende haar mond al om daar geïnteresseerd op te reageren, maar het Duivelskind kwam zo onheilspellend op haar af lopen, dat ze haar mond snel weer dicht deed. Jolene onderdrukte dit keer de neiging om achteruit te stappen, maar bleef dapper staan onder de haast starende blik van Lucifer.
‘En wat is jouw verhaal?’ vroeg het Duivelskind. ‘Je bent hier vast niet alleen uit nieuwsgierigheid, of wel?’
Jolene glimlachte. Hoe zei haar moeder dat ook alweer? Oh ja, kennis is macht. Ze moest niet teveel over zichzelf vertellen, dat zou alleen maar nadelig werken. Ze was hierheen gekomen om dingen over het Duivelskind te weten te komen, niet om het Duivelskind dingen over háár te weten te laten komen.

‘Jawel hoor, alleen uit nieuwsgierigheid,’ zei Jolene daarom met die fake, maar toch zo echt lijkende glimlach waar ze al zoveel jaren op geoefend had. Ze besloot snel van onderwerp te veranderen, voor het geval Lucifer haar niet zou geloven. ‘Maar ze zijn bang voor een vloek van de Duivel dus? Maar denken ze dan niet: Oh, als ze met de Duivel samenwerkt, zou ze dan niet elk moment kunnen ontsnappen?’ Ze staarde ietwat dromerig langs Flaire op, terwijl ze verder praatte: ‘Je zou zo kunnen verdwijnen in een zee van vuur. Poef. Weg.’ Ze keek weer naar het gezicht van het Duivelskind. ‘Maar misschien wil je dat wel helemaal niet. Hier heb je tenminste gratis eten en onderdak. Dat heb je daarbuiten niet.’ Dat laatste klonk zo wrang, dat je bijna zou gaan geloven dat Jolene haar eigen kostje bij elkaar moest scharrelen, alsof ze niet hartstikke goed verzorgd werd door haar alleenstaande moeder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flaire Blitz
District 3
Flaire Blitz

PROFIELAantal berichten : 319
Registratiedatum : 30-09-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Pyromaan
Leeftijd: 15 jaar

Playing with Fire Empty
Onderwerp: Re: Playing with Fire | zo okt 27, 2013 11:47 pm

Flaire kon hier zo van genieten. Hoewel het meisje veel lef had gehad om hierheen te komen, leek ze toch bang te zijn voor Flaire. Dit zorgde voor vermaak bij de roodharige, vermaak dat ze hier in het gesticht maar zelden kreeg. Ze wilde dit vermaak zo lang mogelijk rekken, maar ze wist dat ze nog maar een paar minuten had voor Henri Jolene weg zou jagen, want ze hadden maar een kwartier tot een half uur de tijd. Flaire wist zeker dat zij maar een kwartier lang bezoek mocht ontvangen, aangezien ze “mentaal gestoord” was en dus was het gevaarlijk voor iedereen in haar buurt om haar te bezoeken. Ook Jolene moest aanvoelen dat het niet geheel onveilig was om bij haar in de buurt te zijn, want Flaire hoefde maar heel even intimiderend aan te kijken of ze sloot haar mond. Ze had willen reageren op iets wat de roodharige had gezegd, dat was duidelijk, maar wat dit was geweest zou er niet meer uitkomen. Of wel?

Flaire haar ogen waren gefocust op het kleine meisje voor haar, welke verklaarde dat ze enkel uit nieuwsgierigheid hierheen was gekomen. De ogen van de roodharige vernauwden zich. Waarom geloofde ze daar nou helemaal niks van? Voor ze dit echter kon uitspreken, ging het meisje gauw verder over één van Flaire haar vorige opmerkingen over de brandstapel. De blik van het kind werd dromerig en ze kraamde een hoop onzin uit over verdwijnen in het vuur. Voor Flaire was het wel duidelijk; dit kind was niet goed wijs. En dan zeiden ze dat zij gestoord was. Dit meisje liet duidelijk zien dat ook zij niet helemaal honderd procent was. Met opgetrokken wenkbrauw staarde Flaire haar aan toen het meisje zei dat Flaire misschien wel helemaal niet weg wilde, omdat ze hier eten en onderdak hadden. ‘Als je zo graag hier wilt zijn, mag je mijn plek wel innemen hoor. Ik ben liever daarbuiten dan hier.’

Haar blik was nu schattend. Dit meisje was duidelijk anders dan de andere mensen uit haar District. Zou ze daar misschien iets mee kunnen? Nog voor ze daar echter een beslissing over kon maken, stapte Henri naar voren. ‘Lucifer, jullie tijd is om.’ Ze keek de man met een vurige blik aan, waarna ze weer naar Jolene keek. Zou het meisje nog een keer terug komen? Ze wist niet goed wat ze moest zeggen, afscheid nemen was niet haar ding. Meestal nam ze afscheid door mensen te vermoorden of in brand te steken en dat kon ze op dit moment niet doen. ‘Tot ziens,’ sprak ze enkel, waarna ze Jolene haar rug toekeerde en weer op haar bed plaats nam in een hoekje. Genoeg bezoek voor vandaag.

OOC: Mja ik wist niks meer sorry XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jolene Griffith
District 3
Jolene Griffith

PROFIELAantal berichten : 38
Registratiedatum : 27-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Schoonmaakster
Leeftijd: 10

Playing with Fire Empty
Onderwerp: Re: Playing with Fire | za nov 16, 2013 11:35 am

‘Als je zo graag hier wilt zijn, mag je mijn plek wel innemen hoor,’ zei het duivelskind. Jolene keek haar lachend aan, zodat het bijna leek alsof ze het een goed idee vond. Ze vroeg zich af of Lucifer al bezig was met het beramen van een ontsnappingspoging. Of had ze al ontsnappingspogingen ondernomen?
‘Lucifer, jullie tijd is om,’ klonk plots de stem van de bewaker. Jolene wist niet of ze opgelucht moest zijn, of juist teleurgesteld. Ze had niet zo’n boeiend gesprek met Lucifer gehad als ze had gehoopt. Ze had gehoopt heel wat meer over haar persoonlijkheid te weten te komen en over welke geruchten echt waren en welke niet. Maar ja, niets aan te doen. Ze glimlachte vriendelijk naar het vuurmeisje, dat ‘tot ziens’ zei, al wist Jolene niet of het een oprecht “tot ziens” was of niet.
‘Tot ziens!’ zei Jolene vrolijk. ‘Ik kom nog wel een keer op bezoek!’ Ze wist niet in hoeverre ze dat durfde, maar aangezien ze vandaag haar doel niet had bereikt, moest dat toch op een andere dag wel gebeuren.

Samen met de bewaker verliet ze de kamer. Zodra de deur achter hen gesloten was, begon ze te huppelen. Er begon zich een plannetje in haar hersenen te vormen. Heel veel mensen waren bang voor Lucifer, het duivelskind. Zou ze in staat zijn tot vriendschap? Beter gezegd: vriendschap met haar, Jolene? Het duivelskind zou een machtige bondgenoot zijn. Een soort wapen tegen de grote boze buitenwereld. Zei haar moeder niet altijd dat ze zoveel mogelijk mensen te vriend moest houden, omdat dat haar positie in de wereld zou verbeteren?
Ja, dat zou ze gaan doen. Ze zou nog eens op bezoek gaan bij het duivelskind en dan nog eens, en nog eens, net zolang tot ze kon doordringen tot het hart van Flaire, hoe klein dat ook was. En dan... dan zou ze nooit meer bang hoeven zijn dat het huis van haar en haar moeder in brand zou worden gestoken, want dan stond de gevaarlijkste pyromaan van District 3 aan haar kant. Hoopte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
KARAKTER

Playing with Fire Empty
Onderwerp: Re: Playing with Fire |

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Playing with Fire

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [DAG 1] Playing with Bowtruckles
» What kind of game are you playing?
» [NL] The Fire Games
» [Dag 7]The fire still burns
» [Dag 1 -> Dag 2] Fire and Brimstone

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: Districten :: District 3 :: District 3 Archief-