|
|
Auteur | Bericht |
---|
Natalia Russo District 1
PROFIELAantal berichten : 665 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za nov 16, 2013 5:33 pm | |
| Oeiiiii....Enig idee hoe dat gekomen is? Ik dacht de auto ook een keer gesloopt te hebben. Toen had ik mijn rijbewijs nog geen dertien uur in mijn portemonnee zitten xD Was uiteindelijk niets aan de hand, maar hij sloeg steeds af en ik kon niet wegrijden en ik stond op een fucking drukke weg. Did not like xD
En lieve wegenwachtmeneer <3 |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za nov 16, 2013 6:04 pm | |
| Omg een slopera'tje! Haha =p Lief inderdaad van de wegenwachtman :3
Omg die post met Jolene is geniaal XD Vriendschap sluiten met Flaire om haar als wapen te gebruiken. Enge tienjarige Jolene. |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za nov 16, 2013 7:40 pm | |
| @Fem: zo klinkt het net alsof je hem gewoon in de verkeerde versnelling had staan XD Maar dat zal het wel niet zijn geweest, eh? XD
Bij ons was er blijkbaar een of ander schroefje losgeraakt in de versnellingsbak of zo. Idk. Maar hij is nu weer gemaakt :E
@Li: thank you ^^ Ik denk wel dat het een gevaarlijk idee is, maar ik zie wel of ze het overleefd :E |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za nov 16, 2013 8:18 pm | |
| - Natalia Russo schreef:
- maar hij sloeg steeds af en ik kon niet wegrijden en ik stond op een fucking drukke weg. Did not like xD
Dat had ik dus ook. Hij stond in z'n vier ofzo toen het schroefje los is geraakt en we zaten op een 80-weg, maar ik kon hem dus niet meer in de 1 zetten toen we bij een stoplicht waren, dus moest ik in de vier bij het stoplicht weg proberen te rijden. Laten we het er maar op houden dat ik blij was dat er een auto achter me stond waarin iemand zat die geen haast had. |
|
| |
Natalia Russo District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za nov 16, 2013 9:22 pm | |
| aw <3 Nee, ik had hem niet in de verkeerde versnelling staan :p Ik was nog niet gewend aan benzineauto's (heb les gehad in een diesel), dus ik gaf chronisch teveel gas bij het optrekken. In Jip en Janneke taal, verzoop ik mijn motor Was een kwestie van een kwartiertje wachten en toen was het over. Was wel echt heel eng (A) Broertje heeft me van de weg geduwd en een vriend van mijn vader is ons komen zoeken (woonde daar vlakbij) om te kijken wat er mis was. Toen heeft ie ons maar meegenomen voor een flink sterke bak koffie voor de schrik |
|
| |
Cecilia Peak President
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za nov 16, 2013 9:29 pm | |
| Kan me voorstellen dat dat eng is ja, wel mooi dat er een bekende in de buurt woonde en dat de mogelijkheid er was om je van de weg af te duwen stel je voor dat zoiets zou gebeuren als je mobiel leeg is... |
|
| |
Vixen Noxaura District 3
PROFIELAantal berichten : 71 Registratiedatum : 05-11-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za nov 16, 2013 10:44 pm | |
| Oooohmygosh, eindelijk de KK van Vixen gepost. Dat ding was echt pure hel.. Hoop dat ik snel wat meer tijd krijg, anders heb ik haar voor niks aangemaakt! XD |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo nov 17, 2013 12:09 am | |
| @A'tje; Jaaa, we zien wel of Jolene het overleefd MWUHAHAHAHAHA!
OMG! *wijst naar zinnetje in Dion haar KK* "Emily was de moeder van Vixen. Zij stierf nadat er brand uitbrak in het gekkenhuis waar ze zat. " DAT WAS FLAIRE! OMG! Flaire heeft gewoon de moeder van Vixen gedood XD Awesome <3 |
|
| |
Vixen Noxaura District 3
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo nov 17, 2013 1:28 am | |
| ^Ik heb dat er expres ingezet^^ Hoop dat je het niet erg vindt? Het leek me wel leuk om iets uit iemand anders KK te pakken (dus het brandstichten in dit geval) en het dan in mijn KK te gebruiken, omdat je dan wat meer interactie krijgt met hoe andere karakters het in het district hebben gehad.. Want dat is er niet zo veel helaas XD En Flaire is gewoon awesome en het paste perfect en dat soort dingen dusja ^^ |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo nov 17, 2013 11:06 am | |
| *is bezig met kk lezen* Volgens mij is Sage veel beter af in de arena, dan dat ze in haar district zou zijn geweest... wat een verknipte karakters lopen daar rond zeg XD *kijkt totaal niet naar Flaire en Vixen* |
|
| |
Sage Malone District 3
PROFIELAantal berichten : 125 Registratiedatum : 03-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo nov 17, 2013 1:06 pm | |
| I KNOW RIGHT, ze heeft echt zo'n mazzel! Nu heeft ze tenminste nog een kleine kans op overleven. Om dan terug te moeten naar... die... euh... Denk dat ze de hoop beter meteen op kan geven. :/ |
|
| |
Vixen Noxaura District 3
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo nov 17, 2013 2:26 pm | |
| Zolang Sage Vixen niet tegenkomt in een fabriek of in het riool, is ze.. ehm.. relatief veilig? XD
Als ofwel Flaire ofwel Vixen een jongen was geweest en ze allebei in de Spelen zouden komen.. Dat zou echt een groot feest worden XD
Mijn buren zijn al de hele week aan het klussen en timmeren en boren en ugh! Aan de ene kant hiernaast worden er bomen omgezaagd en aan de andere kant zijn ze volgens mij de badkamer en wc aan het verbouwen.. |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo nov 17, 2013 2:31 pm | |
| Omg ja, Flaire en Vixen in de Spelen! Ik zeg doen! Kwartskwelling met alleen maar meisjes? ;D En bwuh, de brand kon niet door Flaire komen *wijst naar commentaar van Tyrell onder KK van Vixen* |
|
| |
Carmen Abelli Capitool
PROFIELAantal berichten : 141 Registratiedatum : 01-10-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo nov 17, 2013 3:05 pm | |
| Niet stom bedoeld hoor, maar wanneer beginnen de interviews ongeveer? ^^ Dan kan ik daar rekening mee houden met het plannen van zooi :3
En vanaaf maar weer eens met Wintertje posten bij Spring et Chanelle~ |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo nov 17, 2013 3:12 pm | |
| I've got no idea XD Het is een beetje afhankelijk van wanneer Nana (Nike) weer tijd heeft om te posten en ik weet niet wanneer dat is. En volgens mij weet ze dat zelf ook niet XD Maar het zal sowieso wel even duren voordat Odin aan de beurt is, aangezien eerst Lana's interview wordt gedaan, dan die van Sage, dan die van de volgende, etc... En het is ook niet zeker hoe lang die interviews dus gaan duren. I'm sorry |
|
| |
Carmen Abelli Capitool
PROFIELAantal berichten : 141 Registratiedatum : 01-10-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo nov 17, 2013 3:19 pm | |
| Nee is goed! Ik zie het dan vanzelf wel :] drukte is soms nogal lastig te voorspellen. Heb er ook gewoon te veel zin in om te zien welke vragen iedereen voor zijn kiezen krijgt en hoe alles wordt beantwoord But I'm trying to be patient haha ^^ |
|
| |
Vixen Noxaura District 3
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo nov 17, 2013 5:33 pm | |
| Flaire werd toch wel eens vrijgelaten uit haar kamertje? Like een halfuurtje? Als ze genoeg tijd heeft om dingen mee te smokkelen, heeft ze ook genoeg tijd om iets in de fik te zetten. Problem solved! |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo nov 17, 2013 6:40 pm | |
| Huehue ja das waar Dion =p |
|
| |
Chad Maggin District 6
PROFIELAantal berichten : 388 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr nov 22, 2013 2:44 am | |
| I HAVE DONE IT. NANO 2013, MY FIRST NANO EVER, NAILED IT >;D 50,004/50,000 |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr nov 22, 2013 10:51 am | |
| Gefeliciteerd! Ga je je verhaal nog wel verder schrijven nu je de 50.000 hebt? (want hij is nog niet af toch? Of wel? Want dan moet ik gaan lezen XD)
Laatst aangepast door Tyrell Peak op vr nov 22, 2013 11:07 am; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Cecilia Peak President
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr nov 22, 2013 11:04 am | |
| Yay! Gefeliciteerd! |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr nov 22, 2013 11:20 am | |
| Gefeliciteerd Sander! Inderdaad, ga je jouw verhaal nog afmaken? :3 |
|
| |
Natalia Russo District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr nov 22, 2013 11:37 am | |
| Well done Sander! |
|
| |
Brendan Mirakovic Burgemeester District 1
PROFIELAantal berichten : 121 Registratiedatum : 26-10-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr nov 22, 2013 1:34 pm | |
| - Carmen Abelli schreef:
- Brendan Mirakovic schreef:
- Ik ga een paar daagjes weg en ik ga de nano door privéomstandigheden toch niet halen, dussss ik kan als ik terug ben eindelijk eens gaan beginnen met posten. Yaaaay!
Woehoe, wanna do a topic between daddy and daughter? Zodra je tijd hebt haha ^o^ Absolutely! Ik ben weer terug en ik heb tijd voor een post (: Dus dan kan Winter mooi even toevallig langskomen, terwijl de burgemeester een ommetje door zijn district maakt haha.
Edit: en gefeliciteerd Sander |
|
| |
Esmerald Snow District 1
PROFIELAantal berichten : 398 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr nov 22, 2013 2:32 pm | |
| - Brendan Mirakovic schreef:
- Carmen Abelli schreef:
- Brendan Mirakovic schreef:
- Ik ga een paar daagjes weg en ik ga de nano door privéomstandigheden toch niet halen, dussss ik kan als ik terug ben eindelijk eens gaan beginnen met posten. Yaaaay!
Woehoe, wanna do a topic between daddy and daughter? Zodra je tijd hebt haha ^o^ Absolutely! Ik ben weer terug en ik heb tijd voor een post (: Dus dan kan Winter mooi even toevallig langskomen, terwijl de burgemeester een ommetje door zijn district maakt haha.
Jippie, burgemeester daddy *hugs him* Zou jij iets aan willen maken? Gewoon wanneer je tijd hebt enzo haha, no pressure :3 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |
|
| |
|