|
|
Auteur | Bericht |
---|
Chad Maggin District 6
PROFIELAantal berichten : 388 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jan 17, 2014 1:20 am | |
| @Becky: Ik ben bekend van SSA, HS, Perished, KE, en trots eigenaar van DW :3 |
|
| |
Janaea Spurling
PROFIELAantal berichten : 120 Registratiedatum : 19-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jan 17, 2014 2:26 am | |
| Awh, dat is wel echt stom, Dion :(Dat het persoontje weggaat... Dat er eindelijk wat geld je kant op komt is echter fijn... Ik ben op het moment (een soort van) actief op HS (obviously), BBQ (aka BBRPG) en Haunted Hogwarts. Lid van KE, maar niet bepaald actief. En daarnaast lid van veel gestorven of in coma geraakte fora... |
|
| |
Lianne Watson District 1
PROFIELAantal berichten : 28 Registratiedatum : 14-01-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jan 17, 2014 7:18 am | |
| Ik ben vooral bekend van WC, SW, DH, SA, HG (2 sites, deze en een andere), en nog veeeel meer x'D |
|
| |
Wazyl Kesley Vredebewaker
PROFIELAantal berichten : 86 Registratiedatum : 31-12-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jan 17, 2014 7:54 am | |
| Haha sommige van de afkortingen die hier gebruikt worden ken ik niet Ik ben actief op SSA, DW, BBQ en hiero c: Vandaag hopelijk tijd om wat te posten hier nadat ik vroeg klaar ben~ :] |
|
| |
Raven Rose District 11
PROFIELAantal berichten : 204 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jan 17, 2014 11:32 am | |
| Tja.. Rpg's... Ik heb samen met Sacha al zo'n 3 onderhand in coma geraakte fora opgericht... Ik heb op Serigala, WS, DH, en nog wat andere gezeten... En ik ben nu actief op HS en WC. En dan heb je mijn noob tijd natuurlijk. Maar die geld niet. |
|
| |
Flaire Blitz District 3
PROFIELAantal berichten : 319 Registratiedatum : 30-09-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jan 17, 2014 11:52 am | |
| Oeh laten we het vooral niet over RPG's hebben XD Daarvan heb ik er in bijna zes jaar ook al veel te veel gehad XD Ik heb er ook veel te veel onder mij neus XD BBQ, DK (leeft niet echt meer), DBMI (Mine, but also dead), HJ, HH, KE, Inciala, HS en ik heb ook nog op AA en BA gezeten :3 |
|
| |
Leilah Afolayan District 11
PROFIELAantal berichten : 130 Registratiedatum : 03-01-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jan 17, 2014 1:17 pm | |
| Pffff, ik weet niet eens meer waar ik allemaal gezeten heb xD Maar ben nu nog actief op KE (Mine =D), BBRPG en hier een beetje. Verder zwerf ik af en toe nog even naar Inciala, maar dat is echt dood en begraven xD Verder heb ik karakters op HH, HJ, WS, WC, DH, Perished en meer waar ik nu even niet op kan komen.
En ik ben echt vreselijk verkouden. Wat heel erg irritant is.
Laatst aangepast door Leilah Afolayan op vr jan 17, 2014 3:35 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Janaea Spurling
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jan 17, 2014 2:12 pm | |
| Is Serigala iets met wolven, of is het gewoon toeval dat het Indonesische woord voor 'Wolf' is gebruikt? XDD En awh. Verkouden zijn is stom! |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jan 17, 2014 3:18 pm | |
| Serigala was de 'opvolger' van Wolf Story, omdat Sharon er mee wilde stoppen en de site niet door wilde geven aan iemand anders. Alleen is Wolf Story uiteindelijk weer open gegaan, waardoor er nu twee aparte sites zijn met bijna dezelfde mensen en dezelfde karakters xD Maar WS en Serigala leven niet echt meer volgens mij. |
|
| |
Belle Deveno District 8
PROFIELAantal berichten : 132 Registratiedatum : 08-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jan 17, 2014 3:27 pm | |
| Pff, heb net 60 cupcakes gemaakt.. Dat is wel een klus in mijn mini keukentje, maar ik heb het redelijk netjes en schoon gehouden xD
Ik zit momenteel op HS, HH en uhm RT (maar die is nog niet echt op gang gekomen <.<) en Berkshire Academy.
Zo en nu ga ik lekker zingen xD |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jan 17, 2014 3:34 pm | |
| Haha, waarvoor 60 cupcakes? Zing ze (: (btw, waar staat RT voor?)
Grom, ik zit in een impasse. Ik moet eigenlijk leren, maar dat lukt niet. Zit echt naar me scherm te staren. Denk ik: Laat ik dan maar even een post schrijven! Meer gestaar naar het scherm. Hmm, dan maar weg achter de computer. Zit ik naar de muur te staren! Er komt gewoon totaal niks uit vandaag xD |
|
| |
Janaea Spurling
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jan 17, 2014 3:41 pm | |
| Remember This. En I know. Daar ging ik dingen voor doen, maar ik faalde. T__T En lol. Altijd leuk dat soort dingen. En grappig dat het Indonesische woord voor wolf dan is gebruikt... En dat ik het woord herkende, dankzij sprookjes die we tijdens de lessen gingen vertalen. Sprookjes ZIJN wel nuttig.En awh... naja, posten is ook nuttig. In zekere zin . |
|
| |
Belle Deveno District 8
PROFIELAantal berichten : 132 Registratiedatum : 08-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jan 17, 2014 4:00 pm | |
| 60 cupcakes voor de babyshower van m'n nichtje |
|
| |
Lianne Watson District 1
PROFIELAantal berichten : 28 Registratiedatum : 14-01-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jan 17, 2014 8:01 pm | |
| Even een vraagje: wat vinden jullie van mijn eerste post hier? |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jan 17, 2014 8:09 pm | |
| Ik vind 'm heel goed! Toen ik 13 was kon ik echt niet zo schrijven. (Waarmee ik overigens niet wil beweren dat ik denk dat ik nu beter schrijf dan dat jij schrijft, want ik denk namelijk niet dat ik beter schrijf dan jij. Als onze schrijfstijl e.d. al te vergelijken is. XD ) Al die namen zijn alleen wel verwarrend, but well, dat krijg je met zoveel zusjes. x'D Edit: Aargh, inspiratie, waar ben je? Ik wilde vanavond of veel posten, of een tekening afmaken, en waar ben ik mee bezig? Spelletjes spelen. |
|
| |
Luna Carter District 11
PROFIELAantal berichten : 394 Registratiedatum : 25-11-13
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jan 17, 2014 9:36 pm | |
| wat gaan jullie dit weekend doen? ik ga morgen naar mijn papa.
-------
http://www.hongerspelenrpg.com/viewtopic.forum?t=273 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |
|
| |
|