|
|
Auteur | Bericht |
---|
Luna Carter District 11
PROFIELAantal berichten : 394 Registratiedatum : 25-11-13
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo dec 01, 2013 1:49 pm | |
| Veel sterkte sander en gecondoleerd |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo dec 01, 2013 1:56 pm | |
| Gecondoleerd Sander en sterkte de komende dagen! Het komt allemaal wel weer goed |
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo dec 01, 2013 1:59 pm | |
| |
|
| |
Janaea Spurling
PROFIELAantal berichten : 120 Registratiedatum : 19-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo dec 01, 2013 3:29 pm | |
| Awwwh, sterkte Sander... En ook heel veel huggles voor jou, Dion De vragen voor de interviews are awesome, though. Ik kan echt niet wachten om alles te lezen. |
|
| |
Nike Foxglove Presentator
PROFIELAantal berichten : 692 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo dec 01, 2013 5:17 pm | |
| Gecondoleerd, Sander Niet schuldig voelen dat je uit bent geweest; het had op elk moment kunnen gebeuren en jouw leven gaat ook verder. Gelukkig heb je de afgelopen dagen nog wel met haar gehad.
En ik kijk uit naar de (hopelijk korte!) antwoorden op de interviewvragen Maar nu moet ik toch echt aan mijn opdracht werken... Deadline is morgenochtend om 08.30 en ik moet nog vrij veel xD |
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo dec 01, 2013 5:37 pm | |
| Ik ben net terug van mijn oma. Het was heel gezellig. ik heb ook bij mijn tante mijn sinterklaascadeautjes opgehaald. Nu ben ik pas echt klaar voor vrijdag want dan vieren wij pakjesavond; nu zou ik eigenlijk tv moeten kijken maar ja;
|
|
| |
Chad Maggin District 6
PROFIELAantal berichten : 388 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo dec 01, 2013 7:11 pm | |
| Koppie is net respectvol door mijn vriend en mij begraven, had het er moeilijk mee zeg! Nu even verstand op nul en gamen. Kan wel even iets hersenloos gebruiken. Nogmaalt bedankt voor al het begrip en steun! <3 |
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo dec 01, 2013 7:42 pm | |
| graag gedaan
ik ben niet aan tv kijken toegekomen maar ik heb woensdag nog tijd |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo dec 01, 2013 7:50 pm | |
| Gecondoleerd Sander! En je moet je zeker niet schuldig voelen, alleen omdat jij door bent gegaan met je leven |
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo dec 01, 2013 8:12 pm | |
| en morgen weer naar school |
|
| |
Odin Donaghue District 6
PROFIELAantal berichten : 246 Registratiedatum : 09-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo dec 01, 2013 10:00 pm | |
| I just saw Catching Fire :] Dat was een leuk einde voor een geweldig weekend. En nu moet ik vanaf morgen serieus aan de slag voor tentamens. Ahhhh ik ben zo bang voor tentamen Dieren & Planten. ik wil niet herkansen, maar ik heb nu al het idee dat ik het niet ga halen ;w;
Also kwam ik erachter dat ik morgen toch wél college heb, daar gaat m'n dagje thuis leren & posten D:
|
|
| |
Janaea Spurling
PROFIELAantal berichten : 120 Registratiedatum : 19-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo dec 01, 2013 11:52 pm | |
| Ik maak me zorgen om al mn tentamens. Ik vind mezelf ook echt niet chill meer, want ik vertoon echt ernstig uitstelgedrag. T__T Wie heeft dat ooit in ons systeem gestopt? Heb net wel nagedacht over antwoorden voor de interviews en ik wil Janaea nu gewoon echt slaan. Ze is echt te jong en wereldvreemd voor deze shit. xDD Ik zal het zo snel mogelijk gaat uittypen en opsturen |
|
| |
Brendan Mirakovic Burgemeester District 1
PROFIELAantal berichten : 121 Registratiedatum : 26-10-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma dec 02, 2013 6:16 am | |
| Sterkte Sander en Dion. *more strangerhugs*
@Emma, waar studeer je bio? Ik weet nog steeds niet wat ik wil studeren en ik ben al tachtig duizend keer overgeswitcht tussen van alles, biologie inbegrepen. |
|
| |
Carmen Abelli Capitool
PROFIELAantal berichten : 141 Registratiedatum : 01-10-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma dec 02, 2013 11:24 am | |
| Ik studeer in Utrecht En op zich bevalt m'n studie echt heel goed, maar ik heb zo weinig energie en daardoor gaat leren nogal slecht, omdat het gewoon te druk is en ik veel slaap :} De tentamens van Dieren en Planten staan echter bekend als toetsen waarvoor je heel veel feitjes moet kennen |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma dec 02, 2013 11:44 am | |
| |
|
| |
Odin Donaghue District 6
PROFIELAantal berichten : 246 Registratiedatum : 09-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma dec 02, 2013 1:37 pm | |
| @Nana; Ja, precies die toets *dies* Allemaal tweede en derdejaars waarschuwen me dat ik mini details moet kennen @.@
Wat leuk dat jij ook bioloogjes kent zeg :O En Utrecht is inderdaad leuk -vind ik- :] |
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma dec 02, 2013 7:03 pm | |
| Goede avond allemaal !!!! school ging redelijk goed vandaag. hoe was jullie dag? |
|
| |
Diana Ladris District 7
PROFIELAantal berichten : 119 Registratiedatum : 30-07-13
KARAKTERKarakter InformatieGeslacht: VrouwBeroep: • I don't need to work in heaven •Leeftijd: • I'm ageless now •
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma dec 02, 2013 7:17 pm | |
| Bij mij ging alle wel goed^^ Had verkort lesrooster én 6e en 7e uur uitval, dus was al om 11:35 uit :p Hb nu zin om een setje te maken ofzow (; |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma dec 02, 2013 7:22 pm | |
| Oh, lekker! Uitval is altijd leuk :3 Een dagje helemaal vrij hebben ook, trouwens. *Had vandaag vrij*
@Emma en Nana: wow, zoals jullie het erover hebben, klinkt het echt alsof die toets berucht is door heel Nederland of zo XD
|
|
| |
Diana Ladris District 7
PROFIELAantal berichten : 119 Registratiedatum : 30-07-13
KARAKTERKarakter InformatieGeslacht: VrouwBeroep: • I don't need to work in heaven •Leeftijd: • I'm ageless now •
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma dec 02, 2013 7:24 pm | |
| Oeh, das pas chill^^ *Jaloers* ;3 Dat zal op de middelbare niet snel voorkomen (; |
|
| |
Natalia Russo District 1
PROFIELAantal berichten : 665 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma dec 02, 2013 8:15 pm | |
| Ik had vandaag ook onverwacht vrij Moest eigenlijk vanmiddag stage lopen, maar ik werd gebeld dat mijn stagebegeleidster ziek is, met de vraag hoe ik het dan wilde aanpakken. Ik voelde mezelf alleen ook al niet zo tof, dus ik heb heel lief gevraagd of ze het erg vonden dat ik een dagje oversloeg (Heb al aan mijn norm voldaan) en dat was gelukkig oké Dus ik hang al de hele dag in mijn badjas op de bank/in bed. Heb de rest van de week vrij, gelukkig ^^ |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma dec 02, 2013 9:15 pm | |
| En Nana heeft haar eerste nachtje doorgehaald vannacht terwijl ze een opdracht aan het afmaken was - die overigens ingeleverd was om 8.29AM bij een deadline van 8.30AM. En toen heb ik geslapen.
Ennnnn nou krijg ik mailtjes dat ik keuzevakken moet gaan kiezen voor mijn komende kwartaal in Nederland! *had zich stiekem wel een beetje geörietiënteerd* Ik hoop alleen dat de vakken niet wie-het-eerst-komt-wie-het-eerst-maalt zijn, want dan heb ik er nu al enkele misgelopen... |
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma dec 02, 2013 9:19 pm | |
| ik ga slapen
slaap lekker iedereen !!!!! |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di dec 03, 2013 2:34 pm | |
| Jaaaa Nana komt bijna weer terug <3
Huehue ik had vandaag tussenevaluatie van stage en ik ga nog een half jaartje langer door ^^ |
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di dec 03, 2013 6:54 pm | |
| goedezo !!!!!
School ging goed vandaag.
|
|
| |
Gesponsorde inhoud