|
|
Auteur | Bericht |
---|
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo dec 18, 2013 7:47 pm | |
| @Elijah: In ieder geval Chad... en verder niemand XD Janaea en Odin zijn naar de spelen, dus tja... hopen dat zij overleven dan. Al wilde Anita dacht ik een nieuw personage aanmaken voor District 6, not sure though. |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo dec 18, 2013 7:48 pm | |
| - Elijah Lowe schreef:
Zijn er eigenlijk nog wel actieve mensen in district 6? Chad Maggin is op dit moment denk ik de enige, maar volgens mij heeft Sander (persoon achter Chad) het op het moment best druk. Tsja, dat is het lastige van districten, je kan niet maar zo met iedereen RP'en. Zit er zelf wel over te denken om een derde karakter aan te maken (in een district, dus dat zou 6 kunnen zijn), maar dat kan ook pas als ik vakantie heb (We zouden iets moeten hebben dat je hier kan RP'en ook als er niemand in je district zit... Hm...) |
|
| |
Elijah Lowe District 6
PROFIELAantal berichten : 33 Registratiedatum : 14-12-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo dec 18, 2013 8:01 pm | |
| well ik heb samen met Romy, die nog hiernaartoe komt wanneer ze weer achter haar pc kan, iets bedacht maar zal daar wel even een apart topic voor openen?
Laatst aangepast door Elijah Lowe op wo dec 18, 2013 8:18 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Luna Carter District 11
PROFIELAantal berichten : 394 Registratiedatum : 25-11-13
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo dec 18, 2013 8:06 pm | |
| wat gaan jullie morgen doen, ik ga morgen niks speciaals doen |
|
| |
Janaea Spurling
PROFIELAantal berichten : 120 Registratiedatum : 19-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo dec 18, 2013 8:10 pm | |
| Morgen ga ik meer tentamens maken.
En wanneer Janaea doodgaat Of ik genoeg heb gepost met al mijn karakters, ben ik wel van plan om terug te keren naar District 6. Maar ik wil ook heel graag weer posten in District 7 en 8. ;___; *adem in; adem uit -> wacht rustig op de vakantie*
Maar het is inderdaad lastig, want veel levende karakters werden naar de spelen gestuurd xD En topics met mezelf zijn zo saai...
|
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo dec 18, 2013 8:38 pm | |
| ik moet vrijdag naar de tandarts. Ik ben echt wel een beetje bang. |
|
| |
Nike Foxglove Presentator
PROFIELAantal berichten : 692 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do dec 19, 2013 6:14 am | |
| |
|
| |
Cecilia Peak President
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do dec 19, 2013 8:34 am | |
| Supervet! Veel plezier nog in NY en natuurlijk bij Wicked! @Elijah: Hoe bedoel je een apart topic openen? Een RP-topic in het district? Anyway, ben net toch alvast begonnen aan een karakterkaart. Waar 2 tussenuren al niet goed voor zijn Weet alleen nog niet of ze in District 6 moet of toch naar een ander district...Ah well, eerst maar eens haar karaktereigenschappen uitwerken. :p |
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do dec 19, 2013 10:47 am | |
| ken er iemand het kaartspelletje skip-bo? |
|
| |
Caleb Green District 7
PROFIELAantal berichten : 279 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do dec 19, 2013 11:52 am | |
| Ik heb nog nooit van dat spelletje gehoord eigenlijk.. Meh, bijna al mijn klasgenoten zijn terug naar hun eigen land ofisdatracistisch? en we waren vanochtend met wel vijf mensen in de les XD Het is overal echt vet leeg en stil en ik weet niet precies wie er nou wel of niet weg zijn, want sommige mensen had ik nog best gedag willen zeggen en zo. En nu moet ik me in mijn eentje bezighouden tot drie uur, want dan ga ik richting m'n nieuwe huisbaas om m'n contract te ondertekenen en m'n sleutel op te halen! En ik heb besloten dat ik morgen niet naar de lessen hoef - bij photoshop wordt ons niks geleerd en Interaction Design is het stomste vak ooit - dus ik heb vakantie en kan morgen lekker op tijd naar huis! Woei! |
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do dec 19, 2013 12:06 pm | |
| leuk dat je al vakantie hebt
nou het kaartspelletje skip-bo ga ik dee midaag met mijn zus spelen !!!!! ik heb er echt zin in. |
|
| |
Dyson Green District 7
PROFIELAantal berichten : 189 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do dec 19, 2013 12:14 pm | |
| |
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do dec 19, 2013 12:19 pm | |
| oke leuk dat je het sel kent. Ik ben echt dol op dat spel !!!!! |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do dec 19, 2013 4:40 pm | |
| Haha, omroeper in de trein: "En als u de trein verlaat, vergeet dan niet uw tas, jas of hoed... anders moet u weer bellen met het verloren goed!" Jep. Het is December Oh, en het is natuurlijk VAKANTIE! Gaan jullie allemaal nog wat leuks doen in de vakantie? @Dion: bedankt voor je kerstkaartje, trouwens. Ik schaam me opeens dat Anita en ik maar een paar cliché regeltjes hebben geschreven op al onze kerstkaartjes XD |
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do dec 19, 2013 4:48 pm | |
| ik ga in de vakantie feest vieren uiteraard en er komt ook een vriendin bij mij op bezoek. |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do dec 19, 2013 5:20 pm | |
| Ik heb nog geen vakantie. Vanavond nog kerstviering op stage en dan nog naar stage in het Jongerencentrum. Dan als laatste morgenochtend nog Supervisie en dan begint de vakantie! Al moet ik kerstavond, eerste kerstdag en tweede kerstdag gewoon werken, dus echt vakantie heb ik niet >.> |
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do dec 19, 2013 5:27 pm | |
| oei dat is minder
pffff ik wou net weer een hoofdstuk van een verhaal overtypen voor iemand en nu staat de tv aan. Zo kan ik toch niet werken ! sorry maar ik ben echt slechtgezind |
|
| |
Cecilia Peak President
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do dec 19, 2013 8:15 pm | |
| Ah, dat is balen zeg. @Li: Aww, succes met alles! --- Ik heb even jullie hulp nodig Ik zoek een leuke naam voor mijn toekomstige personage, type nerd. Welke van deze drie zouden jullie kiezen? - Alissa Baines - Xavia Underhill - Xavia Winterbottom |
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do dec 19, 2013 8:22 pm | |
| tegen wie zei je ah dat is balen zeg?
|
|
| |
Natalia Russo District 1
PROFIELAantal berichten : 665 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do dec 19, 2013 9:09 pm | |
| @ Anita: Alissa! Ik heb al sinds dinsdag vakantie en ik had eigenlijk klaar willen zijn met alles wat ik na de vakantie af moet hebben, maar ik faal xD Morgen ga ik iig met het broertje naar de stad om kerstcadeautjes te halen ^^ En ik moet mijn kerstkaartjes nog schrijven, maar mensen kennen me en dienen maar gewoon trots op me te zijn als ze voor het nieuwe jaar binnen komen xD En arme Li! <3 *aait* @ Luna: Kun je dan niet ergens anders gaan zitten zodat je gewoon kunt gaan werken? Op je eigen kamer bijvoorbeeld? |
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do dec 19, 2013 9:13 pm | |
| nou nee want op mijn slaapkamer staat nooit de verwarming aan;
ik wacht wel tot morgen |
|
| |
Natalia Russo District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do dec 19, 2013 9:20 pm | |
| Ah, koude slaapkamers. Ik ken het probleem Ik moet zo wel echt even mijn studie-spul tevoorschijn halen. Bah |
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do dec 19, 2013 9:24 pm | |
| oei veel succes
ja eer dat de slaapkamer warm is is het al bedtijd haha |
|
| |
Caleb Green District 7
PROFIELAantal berichten : 279 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr dec 20, 2013 7:36 pm | |
| @A'tje, no problemo! En ik zou voor de voornaam van 2&3 gaan en voor de achternaam van 1 Ondanks dat dat geen optie was!^^ Ik vind het stom dat ik nooit treininternet heb! Ja, in de trein vanaf Roosendaal naar huis en in die van Hengelo en Enschede, maar dat was het ook wel. Het grootste gedeelte van m'n reis heb ik gewoon geen internet en ondanks dat ík best zonder internet kan, kan mijn school niet zonder en mijn vrienden en ongeveer alles hangt af van internet en zo en dat is best vervelend eigenlijk. En ik moet nog kadootjes hebben voor m'n mama's, maar ze zijn zo moeilijk met kadootjes >.< vrouwendingen zijn te vrouwelijk, mannendingen zijn te mannelijk en helaas is er geen erkend en veelvoorkomend geslacht daartussenin zegmaar, aangezien alles en iedereen die zich niet als man/vrouw ziet, dat weer op een andere manier is. Moeilijkkkk. |
|
| |
Natalia Russo District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr dec 20, 2013 7:56 pm | |
| Ooh, pff, ouders en cadeautjes... :E Mijn ouders hadden zowaar dit jaar allebei wensen, maar wat mijn mama wilde kon ik nergens vinden en toen was het echt moeilijk, want ze kan nergens tegen met dr huid en vindt in general maar heel weinig leuk. Goddank herinnerde ik me ineens dat ze had gezegd dat ze een bepaald boek wilde :E Lucky us *aait de Dion* |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |
|
| |
|