|
|
Auteur | Bericht |
---|
Flaire Blitz District 3
PROFIELAantal berichten : 319 Registratiedatum : 30-09-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jan 01, 2014 6:43 pm | |
| - Diana Ladris schreef:
- Flaire Blitz schreef:
- @Dieuw: Ghehe ja, maar voor Flaire is dat normaal ;D
Ik ben blij dat Flaire niet inde spelen zit... Tehe Flaire komt vast ooit wel eens in de spelen terecht =p Ik kijk er nu al naar uit >: D En gelukkig nieuwjaar allemaal! |
|
| |
Caleb Green District 7
PROFIELAantal berichten : 279 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jan 01, 2014 8:00 pm | |
| In de kledingindustrie worden bepaalde delen van bijvoorbeeld broeken ook soms nog in verschillende landen gedaan (die weer eventueel worden geïmporteerd naar het land waar het hele ding wordt gemaakt) en zo. Dus idk, 'Welke landen kunnen er een rol spelen in het maken van één broek' en dan per land wat ze doen (natuurlijk hoef je niet alle landen oah). Zoiets had ik ooit in mijn aardrijkskundeboek staan, maar dat was in de tijd dat ik dat soort dingen nog niet boeiend vond^^ |
|
| |
Wesley Dashton District 1
PROFIELAantal berichten : 12 Registratiedatum : 01-01-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jan 01, 2014 8:09 pm | |
| Deh, Wes heeft ook een gezicht x3 Nu nog iene miene mutten doen voor het district en stuff |
|
| |
Elijah Lowe District 6
PROFIELAantal berichten : 33 Registratiedatum : 14-12-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jan 01, 2014 8:26 pm | |
| - Caleb Green schreef:
- In de kledingindustrie worden bepaalde delen van bijvoorbeeld broeken ook soms nog in verschillende landen gedaan (die weer eventueel worden geïmporteerd naar het land waar het hele ding wordt gemaakt) en zo. Dus idk, 'Welke landen kunnen er een rol spelen in het maken van één broek' en dan per land wat ze doen (natuurlijk hoef je niet alle landen oah). Zoiets had ik ooit in mijn aardrijkskundeboek staan, maar dat was in de tijd dat ik dat soort dingen nog niet boeiend vond^^
Ahh thank you, heb net even het AK boek van vorig jaar erbij gepakt en er staat inderdaad dat bijvoorbeeld in Turkije de katoen gesponnen word en china en indonesie de katoen word verbouwd en in roemenie gewoven etc. Wel knap dat je zoiets nog hebt onthouden xD thanks iig |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jan 01, 2014 8:57 pm | |
| Voor degenen die het Bob/Hongerspelen-fanfictie topic niet meer kunnen vinden: ik heb hem naar Creatief verplaatst, omdat... nja, het is creatief, right? xD |
|
| |
Luna Carter District 11
PROFIELAantal berichten : 394 Registratiedatum : 25-11-13
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jan 01, 2014 9:07 pm | |
| sorry dat ik zo laat ben maar ik wil iedereen toch nog een gelukkig nieuwjaar wensen. |
|
| |
Wazyl Kesley Vredebewaker
PROFIELAantal berichten : 86 Registratiedatum : 31-12-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jan 01, 2014 9:58 pm | |
| @Maxime;; beter laat dan nooit eh En nu de nieuwe Sherlock kijken |
|
| |
Nike Foxglove Presentator
PROFIELAantal berichten : 692 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jan 01, 2014 10:25 pm | |
| Ook namens mij een gelukkig nieuwjaar! Emma, ik vind Wazyls ava echt cool... (maar dat is die dude van The Perks of Being a Wallflower, right? Want daar vond ik 'm ook geweldig). |
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jan 01, 2014 10:48 pm | |
| Ha ha jÀ dat klopt.
Hebben jullie al plannen voor dit weekend? Ik ga zaterdag naar mijn papa. |
|
| |
Natalia Russo District 1
PROFIELAantal berichten : 665 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jan 01, 2014 11:31 pm | |
| Ik moet heel, heel dringend aan mijn huiswerk dit weekend, dus niet echt leuke plannen Dinsdag weer naar school voor het laatste beetje van mijn minor en als dat helemaal af is, moet ik beginnen aan mijn afstudeerwerkstuk en ik zie er echt heel erg tegenop en panic |
|
| |
Janaea Spurling
PROFIELAantal berichten : 120 Registratiedatum : 19-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 02, 2014 12:18 am | |
| HAPPEH NEW YEAR [/laat] Anyways... xD Ik heb leren en prut ook een beetje te veel uitgesteld, denk ik. Dus daarom gaan we morgen vrolijk en falend awesome zijn en niks doen Naja... last minute cadeautjes kopen... en werken... maar niet voor school XDJE KAN HET FEMMIEH <3 HET KOMT ALLEMAAL GOED <3 |
|
| |
Chad Maggin District 6
PROFIELAantal berichten : 388 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 02, 2014 12:55 am | |
| Ik verdwijn morgen 8:00 voor 4 dagen naar Parijs.. dusseehhh BONJOUR! Tot over 4 dagen <3 |
|
| |
Brendan Mirakovic Burgemeester District 1
PROFIELAantal berichten : 121 Registratiedatum : 26-10-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 02, 2014 4:41 am | |
| Happy new yeaaar!
I've been away tooo long. so busy working. Damn. Gonna try and post soon though. Are we all recovered from drinking too much champagne? |
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 02, 2014 9:46 am | |
| Oei dat is minder succes
Morgen komt er een vriendin van mij op bezoek. |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 02, 2014 11:26 am | |
| - Chad Maggin schreef:
- Ik verdwijn morgen 8:00 voor 4 dagen naar Parijs.. dusseehhh BONJOUR! Tot over 4 dagen <3
I hate you. Nah, eigenlijk niet, maar ik ben wel super jaloers en wens je heel veel plezier! |
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 02, 2014 11:55 am | |
| veel plezier in Parijs !!!!!
|
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 02, 2014 2:07 pm | |
| Parijzenaren zijn asociaal. Maar er zijn wel mooie gebouwen. en. dat soort dingen. Have fun in elk geval (:
Yaaay. ik had een kwartiertje de tijd om een paar regels te schrijven, post is ondeerrweg! |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 02, 2014 4:03 pm | |
| - Nike Foxglove schreef:
- Ook namens mij een gelukkig nieuwjaar! Emma, ik vind Wazyls ava echt cool... (maar dat is die dude van The Perks of Being a Wallflower, right? Want daar vond ik 'm ook geweldig).
Thanks & Ja, dat is 'm Haha ik heb net voor een discussie-opdracht waar ik voorzitter ben een blikje maïs bekroond met een papieren kroontje als prijs voor de maïskoning. Ja. Verder studeer ik heel serieus. Echt waar. |
|
| |
Elijah Lowe District 6
PROFIELAantal berichten : 33 Registratiedatum : 14-12-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 02, 2014 5:36 pm | |
| Haha maïs bekronen? xD Mais is super lekker tho omg *drool* ;33
Eli post best lekker, hoop dat het niet al te langdradig is btw xD Meh werkstuk lukt echt voor geen meter... heb nog niet één hoofdstuk en moet het donderdag af hebben.. zo'n 25 paginas.. fml. |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 02, 2014 11:18 pm | |
| Jep, de winnaar van de discussie krijgt een prachtig mooi blikje koningsmaïs owo.
En ik ben zo tevreden met Wazyl<3 Niet echt de sadistische vredebewaker die ik als eerste concept in gedachten had, maar hij post heel fijn en duiven-drama is leuk xD |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jan 03, 2014 1:32 pm | |
| |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jan 03, 2014 2:02 pm | |
| - Brendan Mirakovic schreef:
- Sssllang in de keuken.
Haha, for real? Klinkt een beetje stereotypisch Australië... En ik zie net dat er in Canada waar ik zat nu een sneeuwstorm is en dat het in de ochtend en avond kouder is dan -20 (gevoelstemperatuur -34) en dat mis ik nou allemaaaaaaal Want de sneeuwstorm die ik had, was echt een beetje helemaal niets... |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jan 03, 2014 2:09 pm | |
| Had je niet wat sneeuw mee hierheen kunnen nemen, Nana? Wij hebben nog helemaal niks gehad dit jaar deze winter |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jan 03, 2014 2:34 pm | |
| Ghehe neeee, de sneeuw mag lekker daar blijven! |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jan 03, 2014 4:47 pm | |
| - Tyrell Peak schreef:
- Had je niet wat sneeuw mee hierheen kunnen nemen, Nana? :(Wij hebben nog helemaal niks gehad
dit jaar deze winter Ik heb het geprobeerd, maar ik had al overbagage, dus ja, dan was het de sneeuw die als eerste er weer uit ging! |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |
|
| |
|