|
|
Auteur | Bericht |
---|
Leilah Afolayan District 11
PROFIELAantal berichten : 130 Registratiedatum : 03-01-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jan 15, 2014 7:00 pm | |
| Wat ben ik ook een oliebol! Ik al twee dagen denken: huh, waarom zijn de icoontjes niet rood terwijl er nieuwe bericht zijn? Was ik niet ingelogd. Yeah, go Carla xD |
|
| |
Natalia Russo District 1
PROFIELAantal berichten : 665 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jan 15, 2014 7:31 pm | |
| Whahahaha xDDDDDDDD
Ik heb best wel regelmatig dat de icoontjes niet rood zijn terwijl ik wel ingelogd ben. Stomme computer *ego* |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jan 15, 2014 7:33 pm | |
| Ik heb best wel vaak het omgekeerde: dat de icoontjes rood zijn, terwijl ik het bericht al tienduizend keer heb gelezen. Maar dat is elke keer als ik mijn browser even weggeklikt heb gehad, geloof ik XD |
|
| |
Luna Carter District 11
PROFIELAantal berichten : 394 Registratiedatum : 25-11-13
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jan 15, 2014 8:59 pm | |
| volgens mij ben ik ziek aan het worden |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jan 15, 2014 9:19 pm | |
| Bij mij is het icoontje soms ook nog rood, ook al heb ik iets al gelezen, maar meestal moet je dan van het topic, terug naar het subboard, dan gaat ie uit. Als je van het topic soms meteen terug gaat naar het forum zelf, dan wil hij nog wel eens rood blijven (al is dit eigenlijk vooral zo op de invisionfree fora =p)
Omg ik ben aan het schilderen en ik heb werkelijk waar geen idee wat het wordt XD |
|
| |
Chad Maggin District 6
PROFIELAantal berichten : 388 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jan 15, 2014 9:24 pm | |
| Hahaha ja ik was nogal verbluft toen je bijna naast me ging staan.. like... WHUT?! xD
En ik heb er juist last van dat elke dag om middennacht het forum reset, en alle ongelezen berichten gelezen worden gemarkeerd. Dus ik mis hier af en toe nog wel eens iets xD
@Litje: Dat heb ik zo vaak.. ben ik ergens mee bezig en later denk ik whut he ** heb ik gemaakt? xD |
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jan 15, 2014 9:48 pm | |
| Ik ga zo slapen want morgen moet ik weer vroeg op. welterusten iedereen !!!! |
|
| |
Wesley Dashton District 1
PROFIELAantal berichten : 12 Registratiedatum : 01-01-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 16, 2014 3:23 pm | |
| Puh alles qua nieuw karakter enzo in je hoofd hebben zitten, maar niet weten hoe je het juist moet uitschrijven.. |
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 16, 2014 3:32 pm | |
| oei dat is minder
ik ben vandaag thuis want ik voelde mij vannacht en vanmorgen niet goed. Vannacht heb ik daardoor echt slecht geslapen en nu ben ik echt een zombie; |
|
| |
Lianne Watson District 1
PROFIELAantal berichten : 28 Registratiedatum : 14-01-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 16, 2014 4:21 pm | |
| Zijn er mensjes die een topic willen met Lianne? |
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 16, 2014 4:50 pm | |
| dat hangt er vanaf ik welk district je zit. |
|
| |
Natalia Russo District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 16, 2014 5:11 pm | |
| @ Luna: Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaains *drool*
@ Lianne: District 1, right? Heb je een idee? Want dan wil ik het stof wel even van Natalia afhalen:p |
|
| |
Wazyl Kesley Vredebewaker
PROFIELAantal berichten : 86 Registratiedatum : 31-12-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 16, 2014 5:52 pm | |
| Winter aka Esmerald Snow is ook wel geïnteresseerd in een topicje hoor, al kan ik niet garanderen dat ze zich gedraagt x'D
|
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 16, 2014 6:09 pm | |
| wat bedoel je?
Ik heb honger maar ik weet niet of mijn maag voedsel kan verdragen. |
|
| |
Lianne Watson District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 16, 2014 7:59 pm | |
| Maken jullie dan de topics? |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 16, 2014 8:02 pm | |
| Als Jennifer terug is in District 1 is Lianne van harte welkom op de trainingen van Jennifer Je mag daar ook nu wel posten, maar dan moet je er rekening mee houden dat dit zich allemaal nog voor de boete en de spelen afspeelt. Er staan trouwens ook een boel topics in het District. Je kunt ook gewoon kijken waar je zo even binnen kunt wandelen? |
|
| |
Caleb Green District 7
PROFIELAantal berichten : 279 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 16, 2014 8:19 pm | |
| Aargh, ik vind het echt lastig dat iedereen hier al een halfjaar woont en ik nog maar drie weekjes, want ik durf totaal niet met de andere dudes te praten op een 'hoi!' en 'eetsmakelijk!' na maar het is ook best wel awkward om te doen alsof ik elk kwartier in de koelkast moet zijn puur en alleen om te kijken of ze al klaar zijn met koken..
En mijn enige vriendin op m'n opleiding heeft officieel besloten te stoppen, dus ik denk niet dat ik haar nog zie en dat houdt in dat ik, in de weken dat ik nog naar school moet - aangezien ik ook ga stoppen - ik in m'n eentje ben.. Want ik moet wachten tot mijn stufi eindelijk in orde is. Als het goed is, krijg ik deze maand eindelijk mijn aanvullende beurs van de afgelopen twee jaar, maar dan moet ik mijn uitwonend ook nog krijgen en m'n ouders willen, heel logisch, gewoon dat geld hebben, want ik moet echt nog iets van 3000 euro krijgen. En ik mag ook niet stoppen met school voordat ik werk heb, als in, ik mag me niet uitschrijven voordat ik werk heb want anders heb ik helemaal geen inkomsten meer. Dus ik ben vandaag naar het gemeentehuis gegaan en heb een nieuw ID aangevraagd zodat ik daar zeer binnenkort mee kan beginnen! Yay!
Nu maar 'ns kijken of mijn huisgenootjes al uit de keuken zijn en anders jaag ik ze wel weg, want ik heb honger.
EDIT: Ik heb echt al twee nieuwe karakters in m'n hoofd, maar ik mag ze pas aanmaken als Caleb dood is want ik heb nu al moeite om het bij te houden op de andere RPG's omdat al mijn aandacht naar hier uitgaat.. Al wil ik eigenlijk gewoon ergens anders ook een nieuw karakter aanmaken, maar ik ben superkieskeurig en alle leuke RPG's zijn behoorlijk dood.. miep.. |
|
| |
Lianne Watson District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 16, 2014 9:51 pm | |
| - Jennifer Lockheart schreef:
- Als Jennifer terug is in District 1 is Lianne van harte welkom op de trainingen van Jennifer ;)Je mag daar ook nu wel posten, maar dan moet je er rekening mee houden dat dit zich allemaal nog voor de boete en de spelen afspeelt. Er staan trouwens ook een boel topics in het District. Je kunt ook gewoon kijken waar je zo even binnen kunt wandelen?
Ik zal wel even kijken :3 |
|
| |
Flaire Blitz District 3
PROFIELAantal berichten : 319 Registratiedatum : 30-09-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 16, 2014 9:52 pm | |
| Haha is goed meid :3 Persoonlijk vind ik het altijd beter om te kijken of je een al bestaand topic (weer) actief kunt maken, in plaats van nieuwe topics te maken =p (btw, Jennifer Lockheart hier haha) |
|
| |
Chad Maggin District 6
PROFIELAantal berichten : 388 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 16, 2014 10:10 pm | |
| EIN-DE-LIJK zit mijn tentamenweek er op. Zwaar, moeilijk.... maar zeer productief! Maar één onvoldoende, wat een 5,3 is.. dus ik niet echt een onvoldoende vind. En nu komen de raportvergaderingen over het feit of ik doorstroom naar niveau4, of zak naar niveau 3 (Ja, zelfs op MBO heb je dakpanklassen Ugh.) Maar aangezien ik supergoede cijfers heb, wordt dat dus vast en zeker een niveau4. JEAHJ <3 |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 16, 2014 10:15 pm | |
| |
|
| |
Becky Nord.
PROFIELAantal berichten : 9 Registratiedatum : 15-01-14
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 16, 2014 10:36 pm | |
| Wow.
Even een algemene vraag; welke RPG's hebben jullie allemaal al op gezeten? Wolfstory e.d.? |
|
| |
Lianne Watson District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 16, 2014 10:37 pm | |
| Ik heb gepost op Jennifer's topic in de buitenwijk ofzo xp Mijn eerste post hier is - voor mijn doen - belachelijk lang geworden x'D |
|
| |
Caleb Green District 7
PROFIELAantal berichten : 279 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 16, 2014 11:18 pm | |
| Ik heb, zonder te overdrijven, op op z'n minst op 30-50 (ja, da's een enorme range maar het waren er echt ziek veel en ik ben er heel veel vergeten) RPG's gezeten. Niet overal actief, bij sommige alleen aangemeld. Heel veel van deze fora vielen binnen een halfjaartje dood en zijn nu vergeten. Sommige karakters heb ik hergebruikt. Maar ik ben 'bekend' van BBQ alias BBRPG, HS, HH, WZ, DBMI en minder bekend maar toch wel enigszins bekend op (eventuele doodgevallen fora als:) BBO, LSoM, LMR, HMS, Eywenn volgens mij HJ maar dat weet ik niet zeker en een stel fora waarvan het geen zin heeft om ze op te noemen want die zijn in mijn eerste twee jaar ontstaan en doodgegaan en daar zat niemand van deze club. |
|
| |
Natalia Russo District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 16, 2014 11:31 pm | |
| Ik RPG al bijna negen jaar, dus ik heb ook behoooorlijk wat RPG's gehad onderhand xD
Momenteel spook ik rond op Haunted Hogwarts, Berkshire Academy, UJD en hier, al staan er nog meer RPG's in mijn favorieten waar ik waarschijnlijk niet meer ga posten omdat ze dood zijn xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |
|
| |
|