Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel
 

 Books!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 24  Volgende
AuteurBericht
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

Books! - Pagina 11 Empty
Onderwerp: Re: Books! | wo aug 13, 2014 12:59 pm

Goodreads is raar xDDDD
Mijn currently reading lijst:
Miss Peregrine's home for peculiar children (Ransom Riggs, horror/dark fantasyish)
Full dark, no stars (Stephen King, horror)
Sprookjes van Hans Christiaan Andersen

Goodreads: Op basis van je currently reading lijst raden we je de volgende boeken aan:
*long list of children's books, including Jip & Janneke and Jip & Janneke-ish books*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Books! - Pagina 11 Empty
Onderwerp: Re: Books! | wo aug 13, 2014 1:04 pm

Haha... op zich xD Nu was ik ook nieuwsgierig naar wat mij wordt aangeraden, dus ben ik even gaan ijken. Op mijn currently reading lijst: De Dwergen van Markus Heitz. Wordt aangeraden: een stel Duitstalige Fantasy boeken  Thinking
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

Books! - Pagina 11 Empty
Onderwerp: Re: Books! | wo aug 13, 2014 1:14 pm

@Fem: whahaha xD
@Anja: Ik denk dat Goodreads het verschil tussen Nederlands en Duits niet goed kent Razz

*gaat ook kijken*
Oke, die van mij is vrij normaal:
Because you are currently reading Die Legende von Sigurd und Gudrún, a few similar books: Tolkien, Tolkien, Tolkien, Tolkien, Tolkien, Noorse mythologie, Tolkien, Tolkien, Noorse mythologie, Tolkien...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Dean Webster
District 8
Dean Webster

PROFIELAantal berichten : 239
Registratiedatum : 05-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Multifunctioneel
Leeftijd: 14

Books! - Pagina 11 Empty
Onderwerp: Re: Books! | wo aug 13, 2014 1:40 pm

IK HEB EINDELIJK MIJN DIVERGENT BOXSET BINNEN DUS IK KAN NU INSURGENT EN ALLEGIANT GAAN LEZEN zodra ik me langer dan drie seconden kan concentreren that is. Maar yay :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://imetaltheworld.tumblr.com/
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

Books! - Pagina 11 Empty
Onderwerp: Re: Books! | wo aug 13, 2014 3:00 pm

Oh, er staan bij mij ook heel veel Duitse recommendations bij :E IK SPREEK GEEN DUITS, GOODREADS.

en Yay, Dion! Very Happy Die staat nog op mijn want-list, maar tsja. We've all seen the booktower.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

Books! - Pagina 11 Empty
Onderwerp: Re: Books! | wo aug 13, 2014 7:26 pm

En ik heb weer gezondigd vandaag :C
Of eigenlijk: Very Happy
Want Nana heeft een hele mooie versie van Equal Rites van Terry Pratchett gekocht (ZIE) en ook een combinatieboek van Legion & The Emperor's Soul van Brandon Sanderson. Beiden vind ik rechtvaardig want beide boeken wil ik al heel lang. Plus, ik kan zo'n mooie kaft als die van Equal Rites niet zomaar laten liggen... (For the record, er zit ook goud op. YAY)
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

Books! - Pagina 11 Empty
Onderwerp: Re: Books! | wo aug 13, 2014 10:05 pm

:O DO WANT. OMFG WANT WANT WANT.

*hebberige boekenliefhebber*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Vixen Noxaura
District 3
Vixen Noxaura

PROFIELAantal berichten : 71
Registratiedatum : 05-11-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Rioolrat
Leeftijd: 14

Books! - Pagina 11 Empty
Onderwerp: Re: Books! | vr aug 15, 2014 3:15 pm

*Is halverwege Insurgent*
Ik dacht dat hij tegen ging vallen omdat ik heel erg positief verbaasd was over Divergent, maar.. hij valt mee! Very Happy Ik vind dit een toffe boekenreeks. Ik kan niet echt uitleggen waarom maar ik vind 't zeker tof en ik wil hem nu al herlezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://imetaltheworld.tumblr.com
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

Books! - Pagina 11 Empty
Onderwerp: Re: Books! | zo aug 17, 2014 6:33 pm

Ik heb Miss Peregrine's home for peculiar children uit! Very Happy I liked it, a lot, maar ik weet niet of ik het onder horror zou classificeren, want echt eng vond ik het niet. Also, I'm in love with this quote and I wanna use it at some point:
Few characters are asking another one, who's wounded, questions so he won't pass out:
"When is your birthday?"
"Will you quit shouting and let me bleed in peace!"

*huppelt nu weer weg om haar rererereread bijdrage aan HP deel 1 af te maken en Stephen King uit te lezen* :E
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Books! - Pagina 11 Empty
Onderwerp: Re: Books! | zo aug 24, 2014 1:16 pm

Ik heb maar liefst... twee boeken uitgelezen deze vakantie, waarvan ik er één (HP1) niet heb meegeteld op GoodReads omdat ik die toch al een paar keer eerder heb gelezen. Vakantie is blijkbaar ook vakantie voor mijn reading-challenge. Sad

Ik loop nog wel vier boeken voor op schema, though. Hoe gaan jullie challenges? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

Books! - Pagina 11 Empty
Onderwerp: Re: Books! | zo aug 24, 2014 9:27 pm

Ik heb ook nauwelijks gelezen in de vakantie xD

Ik zit nu op 39/60 boeken, waarmee ik een boek voorloop op schema. Ik ben van de week begonnen in Heldere hemel, een boekenweekgeschenk van een jaar of wat geleden, maar ik vond er echt geen reet aan en heb het al na een paar pagina's opgegeven xD

Ik heb sinds ik mijn product af heb, vier boeken uitgelezen, waarvan één idd niet meegeteld (HP1). Miss Peregrine's home for peculair children van Ransom Riggs, Full dark, no stars van Stephen King en Je spetterende Spijsvertering (waanzinnig om te weten) van Nick Arnold xD Ik ga nu beginnen aan Kleine dochter van Zoya Phan Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Vixen Noxaura
District 3
Vixen Noxaura

PROFIELAantal berichten : 71
Registratiedatum : 05-11-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Rioolrat
Leeftijd: 14

Books! - Pagina 11 Empty
Onderwerp: Re: Books! | ma aug 25, 2014 8:15 pm

Ik loop vier boeken achter (8/20, maar ik heb pas in mei of zo besloten dat ik dat ga doen), maar ik ben nu bezig in Allegiant. Misschien dat ik, nadat ik die uit heb, maar weer verder ga in The Great Gatsby, want hij is heel dun, maar ik vond er geen bal aan.. Had 'm misschien in het Nederlands moeten lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://imetaltheworld.tumblr.com
Lotti Kerr
District 7
Lotti Kerr

PROFIELAantal berichten : 17
Registratiedatum : 19-08-14
KARAKTER

Books! - Pagina 11 Empty
Onderwerp: Re: Books! | ma aug 25, 2014 9:34 pm

Ik heb deze zomer echt heel veel gelezen, maar eigenlijk waren het allemaal ***verhalen. Maar als ik eenmaal begin aan een serie, dan moet ik hem helemaal uitlezen, of ik het nou leuk vind of niet. Razz

Ik begon met een verhaal over een jongen en zijn ouders waren dood? Oh, en allebei topsporters. Hij woont nu bij z'n oom. Ook topsporter. En plots laat de creepy buurvrouw een foto van 50 jaar terug zien waarop een verpleger staat, die ook zijn ouders hielp. Maar die man was niet ouder geworden. Spookyyy. Plots kom je erachter dat ouders ook bij een geheime organisatie hoorden die kinderen redde uit gevaarlijke situaties. Oh btw, die jongen, van 14 trouwens, werd daar ook voor gevraagd, samen met z'n vrienden. En z'n vriendin blijkt de dochter te zijn van een super bekende actrice. Oh, en die foto? Dat was gephotoshopt.

En toen een verhaal over Nicolaas Flamel. Maar dat was zo'n raar verhaal dat ik de rest van de serie niet eens heb overwogen te lezen.

Toen een serie, en dat was ook heel raar: de Dollanganger serie. Deel 1, Bloemen op Zolder, gaat over een super perfect gezin: super knappe vader, super knappe moeder, super knappe oudste zoon, super knappe oudste dochter, super knappe tweeling (jongen en meisje). Vader gaat dood, dus geldproblemen. Maar moeder heeft stinkendrijke ouders waar ze op terug wil vallen. Maar zij is onterft, omdat haar ouders heel religieus zijn en het niet goedkeurde dat moeder met haar halfoom (vaders jongere broer) was getrouwd. Ze was uit het testament gehaald, en het was haar plan om zo te slijmen bij haar stervende vader, dat ze alles zou erven als hij zou overlijden. Maar opa mocht er absoluut niet achter komen dat ze kinderen had gekregen van haar man/halfoom. Maar opa gaat maar niet dood, en intussen moeten de kinderen zich verschuilen op zolder. Ze worden mishandeld, krijgen slecht te eten, en moeder komt steeds minder vaak op bezoek. Als lezer ga je moeder haten, en moeder hertrouwt.
Bla bla bla, 3 jaar is opeens voorbij en die kinderen zijn allemaal kei ziek geworden op die zolder. Jongste zoontje sterft. Dan komen ze er (door afluistering) achter dat opa al maanden dood is. Maar hij had in z'n testament laten opnemen dat moeder al haar geld weer moest inleveren als bleek dat ze toch kinderen had, of als ze kinderen zou krijgen met haar nieuwe man. En dan komen ze er ook achter dat moeder steeds rattenvergif in hun eten deed, zodat ze langzaam maar zeker dood gingen. Aan het eind van het boek ontsnappen ze. Oh, en op die zolder hebben broer en zus seks gehad.

Oke, ik ben verbaasd over het verhaal, maar toen kwam deel 2! Heel kort overzicht:
Ze worden geadopteerd door een man. Catherine (oudste dochter) heeft seks met hem. Dan, overnight, trouwt ze met haar danspartner. Maar die mishandelt haar. Ze krijgen ruzie, haar man gaat dood. Maar ze is zwanger, en ze krijgt haar eerste kind. Dan ontmoet ze haar moeders tweede man, daar heeft ze ook seks mee. Ze confronteert haar moeder met de zolder. Moeder raakt gek, belandt in een gekkenhuis, haar man gaat dood. Maar daar is ze ook zwanger van! Ze krijgt haar tweede kind, alweer van een dode man. Dan trouwt ze met haar adoptievader. Die gaat ook dood. Dus dan trouwt ze maar met haar broer.

En nu ben ik bezig aan deel drie.

En dan heb ik deze vakantie de hele serie van Gone gelezen. Kent iemand dat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sabrina Anderson
District 3
Sabrina Anderson

PROFIELAantal berichten : 23
Registratiedatum : 18-08-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht:
Beroep:
Leeftijd:

Books! - Pagina 11 Empty
Onderwerp: Re: Books! | di aug 26, 2014 9:01 am

Heeft iemand een leuk boek om te lezen voor Nederlands en het moet een Literatuur zijn??
Al vast bedankt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Books! - Pagina 11 Empty
Onderwerp: Re: Books! | di aug 26, 2014 2:00 pm

Misschien iets van Simone van der Vlugt of Hella Haasse of zo? Ik weet niet van wat voor soort boeken je houdt en wat jouw school wel goed vindt en wat niet...

@Eef: dat van boeken uit moeten lezen is echt zoooo herkenbaar XD Ik kan me nog twee boeken herinneren die ik níet uit heb gelezen, beide omdat ze terug moesten naar de bibliotheek en ik ze niet meer mocht verlengen. Een daarvan wil ik nog wel een keer helemaal lezen, though (De Gouden Kat, van Gabriel King), die andere weet ik eigenlijk niet eens meer waar het over ging en hoe het heette. Dat ik dan ook meteen de hele serie uit moet lezen, heb ik gelukkig wat minder last van Razz Thehe, van de laatste serie die je noemde zou ik sowieso maar met moeite het einde van deel 1 bereiken. Wat een weird verhaal XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Sabrina Anderson
District 3
Sabrina Anderson

PROFIELAantal berichten : 23
Registratiedatum : 18-08-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht:
Beroep:
Leeftijd:

Books! - Pagina 11 Empty
Onderwerp: Re: Books! | di aug 26, 2014 2:08 pm

Books! - Pagina 11 2h30mbr
Ongeveer deze boeken en titels
Het moet een Nederlandse boek zijn en geen vertaling
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotti Kerr
District 7
Lotti Kerr

PROFIELAantal berichten : 17
Registratiedatum : 19-08-14
KARAKTER

Books! - Pagina 11 Empty
Onderwerp: Re: Books! | di aug 26, 2014 4:05 pm

@A: Ja, die Gone serie is zo raar. Maar geloof me, het gaat te ver. Het wordt nog zó veel raarder.
@Michelle: Die lijst is te klein om leesbaar te zijn Wink En welk schoolniveau doe je? Want anders raad ik je misschien een veel te makkelijk of moeilijk boek aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sabrina Anderson
District 3
Sabrina Anderson

PROFIELAantal berichten : 23
Registratiedatum : 18-08-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht:
Beroep:
Leeftijd:

Books! - Pagina 11 Empty
Onderwerp: Re: Books! | di aug 26, 2014 4:18 pm

VMBO BL
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotti Kerr
District 7
Lotti Kerr

PROFIELAantal berichten : 17
Registratiedatum : 19-08-14
KARAKTER

Books! - Pagina 11 Empty
Onderwerp: Re: Books! | di aug 26, 2014 4:27 pm

En nu de lijst nog even groter uploaden Wink Want die is nog niet leesbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sabrina Anderson
District 3
Sabrina Anderson

PROFIELAantal berichten : 23
Registratiedatum : 18-08-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht:
Beroep:
Leeftijd:

Books! - Pagina 11 Empty
Onderwerp: Re: Books! | di aug 26, 2014 4:49 pm

Books! - Pagina 11 16iuq0o

groot genoeg
Terug naar boven Ga naar beneden
Lincoln Wells
District 1
Lincoln Wells

PROFIELAantal berichten : 100
Registratiedatum : 24-08-14
KARAKTER

Books! - Pagina 11 Empty
Onderwerp: Re: Books! | di aug 26, 2014 6:16 pm

Als ik m'n mening mag geven, dan zou ik Turkse Vlinders lezen. Die heb ik jaren geleden eens gelezen, en ik vond het een erg makkelijk boek om te lezen, en het is ook gewoon een leuk verhaal. Zeker als je een beetje geïnteresseerd bent in andere culturen.
En natuurlijk Komt een vrouw bij de dokter, en De gelukkige huisvrouw. Daar zijn ook films van, wat je vast wel weet. Dus dan kan je het boek lezen en daarna de film, en de overeenkomsten en verschillen bespreken. Ik heb beide boeken niet gelezen, maar ik denk dat allebei boeken zijn die iedereen ooit in z'n leven gelezen moet hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

Books! - Pagina 11 Empty
Onderwerp: Re: Books! | di aug 26, 2014 7:43 pm

@ Michelle: Van de boeken op je lijst ken ik Het achterhuis (Anne Frank), Komt een vrouw bij de dokter (Kluun) en Hersenschimmen (Bernlef). Allemaal aanraders, maar ik weet niet zo goed wat jouw leesniveau is en waar jij van houdt. Ik zou je toch aanraden om advies te vragen aan je docent, die weet waarschijnlijk beter in te schatten wat je ongeveer aan zou kunnen qua ingewikkeldheid Smile

@ Eef: Jammer dat je de geheimen van de onsterfelijke Nicolaas Flamel niet uitleest, ik vond hem heel gaaf Smile Mijn (ex)oppaskind van bijna twaalf is ook helemaal fan Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Dean Webster
District 8
Dean Webster

PROFIELAantal berichten : 239
Registratiedatum : 05-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Multifunctioneel
Leeftijd: 14

Books! - Pagina 11 Empty
Onderwerp: Re: Books! | di sep 02, 2014 11:12 pm

Mijn hart is in stukken gehakt door Allegiant en ik ben echt in diepe rouw atm. Stom boek.

Nee maar serieus, ik vond de Divergent serie per boek minder worden. Nog steeds niet slecht hoor, maar in Allegiant zitten heel veel rare wendingen en het gaat heel erg snel allemaal en dat is niet helemaal menselijk. En ik denk niet dat ik ooit nog in staat ga zijn 'm opnieuw te lezen want oh my gosh, did that stuff hurt. Het enige logische aan het boek is het einde. Ish. Maar ik wil niet spoileren, dus dat gooi ik hier niet neer. MAAR OH MY GOSH DAT WAS ZO NIET NODIG FFS

Also, ik ben begonnen aan de Maze Runner en ik denk dat ik niet verder kom dan de 20-ish bladzijden die ik nu heb gelezen. Wat is dat eens een partij irritant geschreven! Als het nou één boek was, okay, maar er zijn nog drie vervolgen en ik weet niet of ik het plot interessant genoeg vind om daar doorheen te ploegen.. Ik kwam zelfs nog beter door Starters heen dan dit. Ugh. Ik ga misschien nog hier en daar een bladzijde lezen en de film wil ik ook wel zien, als ik dat ook niet uit kan zitten gaan de boeken op de verkoopstapel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://imetaltheworld.tumblr.com/
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

Books! - Pagina 11 Empty
Onderwerp: Re: Books! | di sep 02, 2014 11:37 pm

*aait Dion*
*zag pretty much dezelfde reactie op booktube*

Ik heb vandaag Anna and the french kiss gelezen, ook zo'n boek waar echt enorm over gehyped wordt op Booktube. I...don't really see why. Het was op zich best een leuk boek, maar het hing echt van de fucking clichés aan elkaar. It was just...such a Chicklit...Ik wist spontaan weer waarom ik bijna nooit chicklit/romance novels lees xD Zeker omdat ik vlak daarvoor nog een thriller had gelezen, was dit echt like: ...Dude, come on. Voorspélbaaaaaaaaaar Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Books! - Pagina 11 Empty
Onderwerp: Re: Books! | vr sep 05, 2014 10:32 am

En, gaan er hier nog mensen naar het boekfestijn in Utrecht? Ik denk dat als ik gisteren had moeten overstappen op Utrecht, ik er wel even was langsgehuppeld, maar ik ben netjes in de trein blijven zitten ^^ (In het kader van: joh, je bent ook al naar de boekenmarkt in Deventer geweest, terwijl je eigenlijk gezegd had dat je daar níet heen zou gaan omdat je ook al naar het boekfestijn in Utrecht was geweest en je moet sparen als je nog in het buitenland wil gaan studeren!)

En ik ben nu halverwege De Dwergen (Markus Heitz) en ik moet zeggen... het is een wreed boek. In de letterlijke zin van het woord. Maar hij is tot nu toe wel leuk Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
KARAKTER

Books! - Pagina 11 Empty
Onderwerp: Re: Books! |

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Books!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 11 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: Algemeen :: OOC-