Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel
 

 The Adventures of Bob, the Small and Wonderful

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

The Adventures of Bob, the Small and Wonderful Empty
Onderwerp: The Adventures of Bob, the Small and Wonderful | za dec 28, 2013 2:04 am

[Dit is min of meer een onofficiële petitie om Bob als tribuut te erkennen]

Meet Bob. Bob is heel zijn leven klein geweest. Onderdrukt. Hij voelde zich nooit gewaardeerd - iedereen wilde spelen met zijn grote broer. En nu neemt hij eindelijk deel aan de Hongerspelen. Dit is dé kans voor hem om het te maken in het leven - zijn heldendaden in dit avontuur zouden voor altijd herinnerd worden. Het zou zijn nalatenschap zijn. Iedereen zou zijn naam kennen en zijn - hoogstwaarschijnlijk - ongelukkig lot bezingen (onderwijl spelend met zijn grote broer, natuurlijk).
Steun Bob in zijn queste naar roem en faam. Steun hem, als minderheid, als minderwaardige, als kleinste.
Steun Bob de ukulele. Laat hem een tribuut zijn.

Just imagine the possibilities...

Bob, de underdog, eindelijk in de armen van een mooi meisje. Stevig tegen diens boezem aangedrukt, oh, wat een gelukzalig gevoel gaf dat hem toch. Hij was eindelijk gewenst. Zelfs zo gewenst, dat hij even later alweer uit de toch wel wat beklemmende armen van dat meisje verlost was, door zijn heldin Janaea. Het kleine meisje, dat hem knap noemde en hem een naam gaf. Dat beloofde voor hem te zorgen. En hij beloofde voor haar te zorgen. Hij zou met zijn valse noten de enge beesten uit het bos op afstand houden. De spoken op het kerkhof. De piraten op zee. Niemand zou Janaea aanraken, zolang hij in de buurt was...
Totdat ze plots met zijn tweeën, als laatsten, over waren in de Arena. Het kleine meisje, tegenover een nog kleiner gitaartje. Bobs valse noten hadden al lang geen effect meer op Janaea - maar Janaea kon het niet over haar hart verkrijgen Bob iets aan te doen. "Vermoord me dan. Doe het maar. Je bent te mooi en geweldig om het leven te laten. Ik ben er klaar voor."
En Bob bleef stil liggen, niet in staat iets te doen. Of dat kwam doordat zijn houten hart het niet toestond, of doordat hij maar een ukulele was, dat zullen we nooit weten...

Please excuse me, ladies and gentlemen. I'm tired and my mind wanders to places I didn't even know existed. Including the amazingly awesome universe in which Bob is a tribute. Please support the cause. Thank you.

Voor de mensen die bekend zijn met HJ: ik stel ook voor een petitie te starten om Carmelita in de taart te laten zitten.


Voel je alsjeblieft vrij om rare, creatieve hersenspinels over de Spelen hier neer te zetten. Dan ben ik niet de enige rare vogel meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nakoma Locklear
District 4
Nakoma Locklear

PROFIELAantal berichten : 236
Registratiedatum : 27-12-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Visser
Leeftijd: 17

The Adventures of Bob, the Small and Wonderful Empty
Onderwerp: Re: The Adventures of Bob, the Small and Wonderful | zo dec 29, 2013 12:02 am

*ondertekent de petitie*

Ik zal niet pretenderen ook maar in de verste verte in de buurt te komen van de genialiteit van de geweldige Nana, maar ik had een inspimomentje voor de piratenbadeend:

-------

‘And zat is ‘ow I lost me wing’, eindigde Bernard zijn verhaal. Zijn ene oog keek geëmotioneerd naar zijn gespreksgenoot. Rolde daar een traan over zijn wang of was het gewoon een druppel water? ‘Dus nu kan iek alleen nog maar ‘ier rondzwemmen.’ De zeemeeuw kraaide en vloog vervolgens weg. ‘Hein! Waar ga je ‘een? Connard!’ Dit was nu al de derde meeuw die hem in het midden van een conversatie verliet sinds hij hier in de buurt van de port ronddobberde. Geen etiquette, die buitenlandse vogels. In zijn thuisland zou iedereen geïnteresseerd zijn in de spectaculaire verhalen van Bernard Le Gros Canard! Daar zou iedereen aan zijn snavel hangen als hij hen raconteerde over die keer dat hij zijn oog verloor in een hevige bataille met een walvis, of toen een gigantisch zeemonster hem met zijn roze tentakels had vastgegrepen en alle lucht uit zijn plastieken lichaam geperst had. Hij had het uitgepiept als een pasgeboren caneton, maar had uiteindelijk aan zijn belager kunnen ontkomen. Om nog maar te zwijgen over de spannende saga van de gigantische draaikolk, veroorzaakt door en onder controle van Bernards aartsvijand: het meedogenloze afvoerputje. Ja, hij had een turbulent leven geleid alvorens hij door zijn jaloerse rivalen ontvoerd was en in het midden van de open zee geabandonneerd. Maar hij zou niet ten onder gaan!

Te midden van zijn overpeinzingen begon er een briesje op te zetten, waar Bernard zich pas conscient van werd toen hij sans pitié tegen het piratenschip aanknalde. ‘Merde alors!’ riep hij uit, hoewel waarschijnlijk niemand hem kon entenderen, want net op dat moment stortte een golf zich tegen de pauvre Bernard en drukte hem nogmaals tegen het houten schip aan. 'Mais putain!' Het was pas nadat hij nog enkele keren tegen de romp van het schip aangeknald was dat hij aan de torture wist te ontsnappen. De wind tourneerde naar het westen en hij dobberde langzaam in de richting van de port.

‘C’est quoi, ce bordel?’ vroeg hij zich hardop af toen hij geluiden hoorde die van het vasteland leken te komen. Hij zag nog niet veel mouvement, maar het leek wel alsof er mensen in de buurt waren. Formidable! Misschien waren het zelfs kinderen. Die leken hem altijd meer te appreciëren dan de grote mensen.

‘Viens, viens, les gosses! Bernard zal jullie een ver’aaltje vertellen!’ schreeuwde hij uitbundig.


(@mods: als het vloeken te ver gaat, pas ik het wel aan.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Odin Donaghue
District 6
Odin Donaghue

PROFIELAantal berichten : 246
Registratiedatum : 09-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep:
Leeftijd: Forever 18

The Adventures of Bob, the Small and Wonderful Empty
Onderwerp: Re: The Adventures of Bob, the Small and Wonderful | ma dec 30, 2013 10:41 pm

Click here for a drawing :o:
Mark's little brother William had to participate in the Hungergames.
He then died because of a cake full of freaking explosives Crying 
As a sweet gift, Mark will bring a cake of doom to Tyrell, with a catapult.
Sweet sweet revenge, huh?  Twisted Evil

Jep. Made this. Geweldig gedetaileerd en goed qua proporties. xD
I hope you enjoy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

The Adventures of Bob, the Small and Wonderful Empty
Onderwerp: Re: The Adventures of Bob, the Small and Wonderful | di jan 14, 2014 2:15 pm

Fanart time!
Odin Donaghue:

Next up: Janaea, tenzij een van de andere tributen besluit te sterven voordat ik haar heb ingekleurd. Doden hebben voorrang Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Janaea Spurling

Janaea Spurling

PROFIELAantal berichten : 120
Registratiedatum : 19-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Scholier
Leeftijd: 12

The Adventures of Bob, the Small and Wonderful Empty
Onderwerp: Re: The Adventures of Bob, the Small and Wonderful | di jan 14, 2014 2:23 pm

Hebben meer mensen de neiging om snel karaktermoord te plegen voor zo'n mooie tekening? =o

It's so beautiful Faint 
Terug naar boven Ga naar beneden
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

The Adventures of Bob, the Small and Wonderful Empty
Onderwerp: Re: The Adventures of Bob, the Small and Wonderful | di jan 14, 2014 2:54 pm

Aaaaah, yes please! Ik vind 'm echt heel mooi en heb heeeel veel respect voor je kleurwerk met potloden (dat heeft het 'm bij mij nooit echt gedaan...).
Terug naar boven Ga naar beneden
Esmerald Snow
District 1
Esmerald Snow

PROFIELAantal berichten : 398
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Dievege
Leeftijd: 18

The Adventures of Bob, the Small and Wonderful Empty
Onderwerp: Re: The Adventures of Bob, the Small and Wonderful | di jan 14, 2014 5:51 pm

Oh wauwwauwwauw-wauww Hug 
It's so fluffy pretty, I'm gonna dieeee ehh yeah D=

Echt knap gedaan, schaduw en details, zoals Nana al zei, met potlood?!? Faint 
Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
District 11
Clementine Rose

PROFIELAantal berichten : 175
Registratiedatum : 05-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Landarbeider
Leeftijd: 16

The Adventures of Bob, the Small and Wonderful Empty
Onderwerp: Re: The Adventures of Bob, the Small and Wonderful | di jan 14, 2014 6:21 pm

Ik wil ook zo mooi kunnen tekenen, damn..
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

The Adventures of Bob, the Small and Wonderful Empty
Onderwerp: Re: The Adventures of Bob, the Small and Wonderful | do mei 29, 2014 5:42 pm

Eindelijk weer eens tijd gehad om te tekenen. Janaea lag al een paar maanden half afgemaakt op m'n bureau. XD Anyway, dus Janaea en Bob (I hate Bob. Wie heeft Bob snaren gegeven? En waarom moet Janaea altijd lachen? Alsof het al niet moeilijk genoeg is dat ze blond haar heeft! [/klaagmodus]) en Belle (die veel leuker was om te tekenen. Alleen zag ze er wel beter uit voordat ik haar ingekleurd had XD)

Janaea Spurling:

Belle Deveno:


Laatst aangepast door Tyrell Peak op do mei 29, 2014 6:33 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Leilah Afolayan
District 11
Leilah Afolayan

PROFIELAantal berichten : 130
Registratiedatum : 03-01-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Landarbeider
Leeftijd: 15 jaar || R.I.P.

The Adventures of Bob, the Small and Wonderful Empty
Onderwerp: Re: The Adventures of Bob, the Small and Wonderful | do mei 29, 2014 6:01 pm

Ik wil niet gemeen zijn, maar Janaea is best wel creepy xD Haar lach is echt uberbreed. Belle is wel heel mooi geworden, vind de setting en het kleurgebruik erg goed gelukt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

The Adventures of Bob, the Small and Wonderful Empty
Onderwerp: Re: The Adventures of Bob, the Small and Wonderful | do mei 29, 2014 7:10 pm

Ikr, maar ik wist ook niet zo goed wat ik kon veranderen, want op de ava heeft ze ook best een brede/creepy lach Razz en thank you ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Jennifer Lockheart
District 1
Jennifer Lockheart

PROFIELAantal berichten : 1466
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Trainer en begeleider District 1
Leeftijd: 33

The Adventures of Bob, the Small and Wonderful Empty
Onderwerp: Re: The Adventures of Bob, the Small and Wonderful | do mei 29, 2014 10:12 pm

I agree, Janaea is eng O_o Belle is awesome geworden <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

The Adventures of Bob, the Small and Wonderful Empty
Onderwerp: Re: The Adventures of Bob, the Small and Wonderful | ma jul 14, 2014 1:42 pm

Cecilia :3  :

Ik wilde eigenlijk fanart maken voor de tributen, maar met het idee dat ik daar nu voor heb, moet eerst bekend zijn wie de Spelen gaat winnen. x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

The Adventures of Bob, the Small and Wonderful Empty
Onderwerp: Re: The Adventures of Bob, the Small and Wonderful | ma jul 14, 2014 2:06 pm

Waaaaaaaaaaauw <3 Pretty!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
KARAKTER

The Adventures of Bob, the Small and Wonderful Empty
Onderwerp: Re: The Adventures of Bob, the Small and Wonderful |

Terug naar boven Ga naar beneden
 

The Adventures of Bob, the Small and Wonderful

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» A small step for a man
» The most wonderful time of the year
» Small acts of insurgency
» [Dag 10] The small step between heaven and hell
» [DAG 4] Food, Wonderful Food, Marvelous Food, Glorious Food

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: Algemeen :: OOC :: Creatief-