|
|
Auteur | Bericht |
---|
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 23, 2014 12:59 pm | |
| Jaaaaaa, toen gingen Soot en ik naar het verre Zeeland :3 Was wel awesome :3 |
|
| |
Diana Ladris District 7
PROFIELAantal berichten : 119 Registratiedatum : 30-07-13
KARAKTERKarakter InformatieGeslacht: VrouwBeroep: • I don't need to work in heaven •Leeftijd: • I'm ageless now •
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 23, 2014 3:29 pm | |
| Drie keer raden wat mij nu weer is overkomen! Ik fietste zo naar school, met m'n koptelefoon op, komt er opeens een jongen lang, pakt zo m'n koptelefoon! Hij keihard wegfietsen, ik er achteraan. Uiteindelijk pak ik mijn koptelefoon weer terug. Ik weer keihard wegfietsen. Dan denk ik dat ik van ze af ben, zie ik ze opeens achter me fietsen! Zij mij volgen, ik bij een groepje snelfietsende volwassen blijven. Gelukkig zijn ze uiteindelijk weggegaan. Ben nu als de dood dat ze ergens op me staan te wachten... Dat krijg je als je mij alleen laat fietsen... |
|
| |
Jacob Kendall District 4
PROFIELAantal berichten : 106 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 23, 2014 4:38 pm | |
| Sounds scary :O Je hebt wel lef op zich dat je hem terug pakt Kan me wel voorstellen dat het nu wel eng is enzo.. Ik heb nooit problemen gehad, eerste meet ging ik ook samen met een vriendin heen dat was toen ik denk ik 14 of 15 was En daarna was het niet meer een probleem, want toen kende ik mensen al. |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 23, 2014 5:01 pm | |
| Omg Dieuw wat creepy! O_o Respect dat je er achteraan bent gegaan om het terug te halen :3
Ik had in de Jumbo een zwaar Flaire moment. Ik stond bij de kassa en achter mij kwam een vrouw te staan, die mét haar winkelkar tegen mijn winkelmandje ging staan (welke aan mijn arm hing) Ik had echt zoiets van MENS WAAROM STA JE MET JE KAR TEGEN ME AAN GEPARKEERD! DONDER OP! PERSONAL SPACE! Ik had echt zooooooo veel zin om te flippen tegen dat mens, maar ja, dat doe ik alleen in mijn hoofd. Toen ik aan de beurt was stond ze met haar kar ook weer vet dicht achter me >.> Ik was zwaar geërgerd XD |
|
| |
Luna Carter District 11
PROFIELAantal berichten : 394 Registratiedatum : 25-11-13
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 23, 2014 7:03 pm | |
| oei dat is minder allemaal
hebben jullie al plannen voor dit weekend? ik ga zaterdag paardrijden. |
|
| |
Diana Ladris District 7
PROFIELAantal berichten : 119 Registratiedatum : 30-07-13
KARAKTERKarakter InformatieGeslacht: VrouwBeroep: • I don't need to work in heaven •Leeftijd: • I'm ageless now •
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 23, 2014 8:45 pm | |
| @Dani & Li; thx (; Ik heb uiteindelijk m'n vader gebeld, en hij heeft me opgehaald. Zo'n held ben ik dus ook weer niet ^-^ |
|
| |
Luna Carter District 11
PROFIELAantal berichten : 394 Registratiedatum : 25-11-13
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 23, 2014 8:48 pm | |
| ik snap het wel hoor dat je dan niet meer alleen verder durfde. |
|
| |
Natalia Russo District 1
PROFIELAantal berichten : 665 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 23, 2014 9:06 pm | |
| @ Dieuw: Well, ik vind je heel dapper!
@ Sunny in afwezigheidstopic, maar whatever: Sterkte <3
@ Li: Ugh, mensen <_<
Ik ben vandaag echt het minst productieve wezen ever. Ik zit al de hele dag in een stoel Flashpoint te kijken (8 episodes and counting) en ben er alleen uitgekomen om te eten en douchen. Lazy person is lazy.
Ik heb het dit weekend echt heel druk xD Ik heb morgenavond een etentje met vrienden, zaterdagochend vanaf half 9 oppassen tot zondag 13:00, dan ga ik naar een musical met een vriendin en ga ik 's avonds weer terug naar mijn oppasadres, waar ik blijf slapen, om vervolgens de kinderen maandag naar school/de opvang te brengen, zelf nog even naar mijn oude stage te gaan, de kinderen 's avonds weer op te halen en daar te blijven slapen om dinsdag ook nog tot 16:00 op te passen, waarna ik weer doorga naar een vriendin xD (Jup, maandag en dinsdagen horen voor mij even bij het weekend xD) |
|
| |
Caleb Green District 7
PROFIELAantal berichten : 279 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jan 24, 2014 2:11 am | |
| @ Dieuw, ik vind het echt ontzettend knap van je wat je hebt gedaan! Even serieus, je bent gewoon zelf achter iemand aangegaan, bent voor jezelf opgekomen door je koptelefoon terug te pakken en bent ook nog van ze afgekomen! Dat vind ik even een applausje waard! En het is helemaal niet gek dat je dan je vader bent want dat is gewoon ook hartstikke eng!
@ Li, ooh, dat is echt zo irritant wanneer mensen dat doen! Ik heb er ook een vreselijke hekel aan en heb dan dezelfde soort scenario's in m'n hoofd XD
@ Fem, I know the feel <3 Maar je bent een timelord dus jij kan gewoon tijd maken! yay! |
|
| |
Lianne Watson District 1
PROFIELAantal berichten : 28 Registratiedatum : 14-01-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jan 24, 2014 7:01 am | |
| Mijn hele weekend zit vol .-. Moet maar liefst voor 5 vakken een grote toets leren, en voor 1 een so'tje. Verder ook nog een presentatie die ik moet oefenen voor maandag, en een andere die ook af moet zijn binnenkort .-. Dan heb ik het nog nieteens over het huiswerk/maakwerk gehad.. Vandaag heb ik ook nog twee toetsen D: |
|
| |
Andrew Wilson Burgemeester District 7
PROFIELAantal berichten : 146 Registratiedatum : 23-01-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jan 24, 2014 11:16 am | |
| Ik heb het weekend lekker niks te doen ;o want ik ben weer is ziek... D:
@Fem Whow, heb je wel tijd voor jezelf O.o
@Draakje, Succes O.o |
|
| |
Natalia Russo District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jan 24, 2014 3:22 pm | |
| @ Noa: Zondagmiddag/avond dus En maandag overdag, als ik terug ben van mijn stage Maar mijn oppaskindjes zijn superlief, dus ik vind het niet erg |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jan 24, 2014 3:44 pm | |
| Hehe xd Ik zou ook wel willen oppassen maar ik denk dat mn ouders me niet zouden vertrouwen met kleine kindjes xd
omgg, ik ga naar een concert van Miley Cyrus met mijn beste vriendin. Now i'm to happy <3 |
|
| |
Chad Maggin District 6
PROFIELAantal berichten : 388 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jan 24, 2014 4:08 pm | |
| @Li: Ik heb het altijd in de Blokker, als ik dan vkken zit te vullen komt er weer zo'n mens met een karretje (DIE UITERST VERBODEN ZIJN IN DE BLOKKER D<) de winkel in, en ipv vragen of ze er langs mag wurmt ze net zo lang tot ze denkt er langs te kunnen. Ik blijf dan gerust zitten en zeg d'r dat dat enorm zeer doet en Blokker een mandjes winkel is. Dan heb ik ook echt zo'n rage moment dat ik me echt in moet houden. |
|
| |
Natalia Russo District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jan 24, 2014 4:17 pm | |
| @ Noa: xDDDDDDDDDD Ben je onhandig met kinderen? Ik had mijn eerste oppasadresje ook rond een jaar of 13, maar wel bij een gezin dat ik al kende En hier kom ik...Euhm..4,5 jaar nu, met een kleine break tijdens de zwangerschap van de jongste. Afgelopen oktober voor het eerst een paar dagen op ze gepast en nu weer. En veel plezier bij Miley ^^ |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jan 24, 2014 4:46 pm | |
| Een beetje heel erg onhandig ;d ik vind ze soms zo irritant D: ahww, da's wel leuk dat je het zo lang doet, want dan kennen ze je tenminste al goed enzo.
Thankyouu, da's mn eerste concert ooit (: |
|
| |
Mayme MacNiall Burgemeester District 6
PROFIELAantal berichten : 125 Registratiedatum : 03-01-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jan 24, 2014 5:20 pm | |
| Ik ben echt nooit goed geweest met kleine kindjes. Misschien als ik alleen zou zijn met ze, dat het minder is, maar met andere volwassenen erbij voel ik me altijd meteen opgelaten, alsof ik iets raars doe. Ik ben ook altijd de jongste geweest in mijn familie, tot een jaar of vier een geleden, toen de nichten met wie ik nog het meeste optrok altijd kindjes begonnen te krijgen. En ik vind ze echt super schattig, en zo, maar tegelijkertijd vind ik ze eng. Straks doe ik ze pijn, of zo. En oewh. Een burgemeester voor District 7! :E Hij ziet er best een beetje eng en streng uit, trouwens.En have fun, idd :3
Laatst aangepast door Mayme MacNiall op zo jan 26, 2014 12:40 am; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jan 24, 2014 6:08 pm | |
| @Soot, hehe dat heb ik nou ook bij kinderen ;d Yeahh, hij's ook streng. Niet eng, maar misschien komt hij zo over... hehe ;3 Thankyouuu |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za jan 25, 2014 8:44 am | |
| Oeh, veel plezier bij het concert Noa! :DAlso, jouw ava -> Far over the misty mountains cold, to dungeons deep and caverns old... *sings* Btw, ik kan serieus het woord "concert" niet meer te lezen zonder KAMELOOOT! te denken. Want ze komen deze zomer weer naar Nederland, omdat wij Nederlanders zo awesome zijn. Aaaah! Sorry. Anyway, ik heb een to-do-list gemaakt voor dit weekend en daarop staat onder andere dat ik hoog nodig met Cecilia moet gaan posten. Ik hoop dat dat gaat lukken, want de lijst van andere plekken waar ik nog moet posten is nogal lang. ^^" *kuch* KE *kuch* @Draakje: Pfff, wat een hel, succes met leren! |
|
| |
Eleanor Woods District 4
PROFIELAantal berichten : 215 Registratiedatum : 19-01-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za jan 25, 2014 9:59 am | |
| Yeahh iemand die Richard herkent ! (:
uuhmm.. wie's Kameloot? ;x |
|
| |
Natalia Russo District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za jan 25, 2014 3:48 pm | |
| @ Noa: Kamelot is een band En oppassen gaat niet doooor *sad face* |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za jan 25, 2014 4:44 pm | |
| Hehe, ik heb nog nooit van ze gehoord. xd
Ahww, why not? |
|
| |
Natalia Russo District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za jan 25, 2014 6:14 pm | |
| Ze kregen het niet rond qua oppas voor de laatste nacht, als ik er niet meer was. |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za jan 25, 2014 6:20 pm | |
| Kamelot is awesome <3 *verslaafd door A&A*
@Sander: Ja dat soort mensen zijn ook vet irritant XD Like, hoe dom kun je zijn? Ik heb soms ook zin om mensen dan met opgetrokken wenkbrauw aan te kijken, met een blik van "Serieus? Meen je dat nou?". Stennis schoppen in een winkel is echter niet altijd even handig XD |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za jan 25, 2014 6:41 pm | |
| Jaaa, Li! Ga je ook mee als ze weer een concert hebben? *is nu al freakin excited, terwijl er nog niet eens een datum bekend is* @Fem: Aww... maar dat betekent wel dat je weer wat meer tijd voor jezelf hebt? [/positiefblijven] |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |
|
| |
|