|
|
Auteur | Bericht |
---|
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za jan 25, 2014 6:58 pm | |
| - Jennifer Lockheart schreef:
- Kamelot is awesome <3 *verslaafd door A&A*
XDDDDDDDDDD Sorry, ik moest even heel hard lachen. Ik dacht dat ons gezeur over Kamelot iedereen inmiddels wel uit de keel aan het hangen was, maar dat valt dus mee. |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za jan 25, 2014 7:05 pm | |
| Yush! Dan wil ik zeker mee (als ik kan en geld heb enzo that is)
Goed, ik moet zo ook maar weer eens posten met Jennn. Zit ik tegen Wesley te zeuren over een post, post ik zelf niet XD Goedzo Li XD |
|
| |
Lianne Watson District 1
PROFIELAantal berichten : 28 Registratiedatum : 14-01-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za jan 25, 2014 8:10 pm | |
| |
|
| |
Natalia Russo District 1
PROFIELAantal berichten : 665 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za jan 25, 2014 8:11 pm | |
| @ Anja: Jup ^^ Positief denken Ga nu inderdaad posten xD en Flashpoint kijken. Een tegelijk, het is geen goede combinatie-activiteit :E |
|
| |
Jacob Kendall District 4
PROFIELAantal berichten : 106 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za jan 25, 2014 8:43 pm | |
| Oooooh als ik kan enzo mag ik dan ook mee |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za jan 25, 2014 9:39 pm | |
| Naar Kamelot? Nee, jij niet. Haha, nee, natuurlijk wel, gezellig! *kan niet wachten tot de datum bekend wordt en de kaartjes gekocht kunnen worden* Also, noorderlingen: sneeuwt het in het noorden? Stuur het deze kant op, alsjeblieft? |
|
| |
Chad Maggin District 6
PROFIELAantal berichten : 388 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za jan 25, 2014 11:54 pm | |
| JE MAG DE SNEEUW HEBBEN. FU. Na een inventarisatie met een niet dorwerkend team aan idioten ook nog een halfuur door sneeuw regen en hagel gefietst. En vanmorgen kwam PostNL te laat met pakketjes waardoor ik mijn nieuwe telefoon nog niet heb. Nu weet ik hoe vrouwen zich voelen als ze ongesteld zijn. >.> |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo jan 26, 2014 12:35 am | |
| Hier sneeuwt het (Zuidveld, geen idee hoe het er in Zwolle aan toe is), maar het is niet echt noemenswaardig. Een laagje die bij de minste zonnestralen al weg is. Car kreeg echter een foto via app van Groningen en daar ligt echt een pakje sneeuw O_o GA WEG SNEEUW! BURN IT AWAY FLAIRE! |
|
| |
Janaea Spurling
PROFIELAantal berichten : 120 Registratiedatum : 19-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo jan 26, 2014 2:14 am | |
| LET IT SNOW! LET IT SNOW! LET IT SNOW! Hier sneeuwt het. Al de hele avond en het is best wel noemenswaardig? - SNOW!:
En Kamelot Stiekem ken ik nog steeds heel weinig liedjes, maar als ik kan komen, dan lijkt me het ook awesome om mee te gaan :3 |
|
| |
Jacob Kendall District 4
PROFIELAantal berichten : 106 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo jan 26, 2014 9:50 am | |
| Nou geef mij maar sneeuw. Gisteren heeft het hier de hele avond lekker geregend en de buurman heeft geen schone dakgoot en wij wel, nou krijg ik in mijn kamer door hem lekkage En van sneeuw krijg je geen lekkage (hoop ik) (A) |
|
| |
Luna Carter District 11
PROFIELAantal berichten : 394 Registratiedatum : 25-11-13
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo jan 26, 2014 10:20 am | |
| Ik was gisteren aan het twijfelen of ik ook let it snow let it snow let it snow zou posten. Van mij mag het ook sneeuwen. |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo jan 26, 2014 10:34 am | |
| @Soot: Yay! Je hebt nog tijd genoeg om de nummers te leren, want waarschijnlijk is het in de zomer. Dus. Haha :E @Sander: Noo... dus in Almelo sneeuwde het ook? Dan zal het in Enschede ook wel hebben gesneeuwd. Waarom doen ze dat nou in het weekend, als wij niet naar Enschede moeten? Edit: hebben meer mensen er last van dat ze niet op Hotmail kunnen komen? |
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo jan 26, 2014 11:57 am | |
| Bi mij doet hotmail het wel. |
|
| |
Natalia Russo District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo jan 26, 2014 12:42 pm | |
| @ Anja: Mijne werkt ook.
@ Sander: ...Oh ja? Heb je ook hoofdpijn en krampen in je buik en je rug en voelt het alsof iemand rond aan het graaien is in je buik en alles op een andere plaats legt en heb je moodswings die je niet kunt verklaren en moet je ineens om alles huilen? *ego* EN KOMT ER BLOED UIT JE ZETTEN? WANT IN DAT GEVAL MOET JE NAAR DE DOKTER. *kucht* Okay. Back on normal modus. Dat bovenstaande was niet zo kattig bedoeld als het er staat (A) *aait* Wanneer krijg je je telefoon nu dan? <3 |
|
| |
Chad Maggin District 6
PROFIELAantal berichten : 388 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo jan 26, 2014 1:00 pm | |
| @A'tje: Het was natte sneeuw, een regenbui en het is weg dus bereid je niet te veel voor op sneeuw AHAHA
@Femmie: *deinst achteruit* SAWRY D: Hahahaha nee, okee, okee...
Ik ga maandag schooluren spijbelen zodat ik mn telefoon kan ontvangen denk ik xD |
|
| |
Dyson Green District 7
PROFIELAantal berichten : 189 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo jan 26, 2014 1:17 pm | |
| Ik kreeg van mijn huisgenoten ook al foto's dat het sneeuwt inderdaad.. Ik ben maar even snel naar Gouda gevlucht, moet alleen vanavond weer terug *bang voor de sneeuw* Alsoooo, werk zoeken is stom. Bah. |
|
| |
Caleb Green District 7
PROFIELAantal berichten : 279 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo jan 26, 2014 11:53 pm | |
| Hotmail moet tegenwoordig via outlook. Er is niet overal meer dat je wordt geredirect zegmaar. Ik heb er zelf nog geen last van gehad maar een vriend van me wel.
Ik heb zo'n zin in iets met saté o.o normaal houd ik totaal niet van saté, tenzij het een kipsatéschnitzel is of - wat ik gister voor het eerst heb gegeten - een kipsatékroket. En nu heb ik er superveel zin in! Ik moet echt eens leren koken.. |
|
| |
Brendan Mirakovic Burgemeester District 1
PROFIELAantal berichten : 121 Registratiedatum : 26-10-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jan 27, 2014 1:15 pm | |
| Aaagh. sorry voor zo lang niet online zijn. het was zoooo druk in de pub de laatste tijd. Australia day enzo. Ik ga eens kijken wat er intussen allemaal gebeurd is... |
|
| |
Nike Foxglove Presentator
PROFIELAantal berichten : 692 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jan 27, 2014 5:55 pm | |
| - Cecilia Peak schreef:
- Also, noorderlingen: sneeuwt het in het noorden? Stuur het deze kant op, alsjeblieft?
JAAAAAAAA ik ook sneeuw ik ook sneeuw! *vindt die regen helemaal niets en mist de knerpende sneeuw onder haar voetjes*
En Pathé is stom. Ik wilde met een huisgenootje Frozen gaan kijken en we willen er best wat voor betalen want het komt echt over als een superawesome film, en dan draaien ze 'm alleen in het Nederlands hier (zelfs in Rotterdam Centrum draaien ze 'm alleen in het Nederlands...). Dus dan maar downloaden... |
|
| |
Natalia Russo District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jan 27, 2014 5:57 pm | |
| Welkom back Kirsten ^^
@ Nana: Wat stom! Leiden draait m ook alleen maar in het Nederlands <_< |
|
| |
Caleb Green District 7
PROFIELAantal berichten : 279 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jan 27, 2014 6:32 pm | |
| @Nana, ze draaien hem bijna overal in het Nederlands, zelfs in Vlissingen - en Terneuzen - waar ze dat soort films vaak best lang tweetalig houden.. 't Is al te laat voor de Engelse denk ik. |
|
| |
Nakoma Locklear District 4
PROFIELAantal berichten : 236 Registratiedatum : 27-12-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jan 27, 2014 8:42 pm | |
| Kijk Frozen gewoon allemaal online en ga 12 Years A Slave in de cinema kijken! (Als je tegen dat soort dingen kunt, natuurlijk.) |
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jan 27, 2014 9:18 pm | |
| frozen is echt super
ik kijk films altijd in het nderlands |
|
| |