|
|
Auteur | Bericht |
---|
Mayme MacNiall Burgemeester District 6
PROFIELAantal berichten : 125 Registratiedatum : 03-01-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 22, 2014 8:40 pm | |
| Onstwedde. Wil je niet zo eng dicht bij me in de buurt zijn? :p Nah... Laten we een keer heel subtiel gaan meeten :p
|
|
| |
Nesrine Eleyne District 8
PROFIELAantal berichten : 147 Registratiedatum : 01-10-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 22, 2014 8:49 pm | |
| Hahahaha sorry En ja hoor, laten we dat een keer doen! xp |
|
| |
Flaire Blitz District 3
PROFIELAantal berichten : 319 Registratiedatum : 30-09-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 22, 2014 9:04 pm | |
| Oeh! Een Noorderling! =D *plet Nienke* Ik heb volgens mij daar wel eens wedstrijden gereden, in Onstwedde <3 |
|
| |
Nesrine Eleyne District 8
PROFIELAantal berichten : 147 Registratiedatum : 01-10-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 22, 2014 9:12 pm | |
| Dat zou best kunnen, ze hebben daar vaak wedstrijden, daar hebben ze ook een heel mooi evenementen terrein voor :3 |
|
| |
Emmelin Carter District 4
PROFIELAantal berichten : 185 Registratiedatum : 22-06-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 22, 2014 10:25 pm | |
| @Julya: Herkenbaar, helaas. Je moet bijna een heel typetje maken, wil je je karakter op je app laten lijken. Oh, hi Denise xD HA. Ik heb al vakantie en jullie Noordlingen moeten nog wachten Noowh, cuteness overload; 'Maid in Manhattan' gekeken. JLo is moeder van een itsyminitiny Tyler Posey |
|
| |
Nike Foxglove Presentator
PROFIELAantal berichten : 692 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 22, 2014 10:47 pm | |
| Ik heb helemaal geen vakantie... *heeft zelfmedelijden* Ben altijd al blij met dat ene vrije dagje na m'n tentamenweek... |
|
| |
Dariela Greyson District 7
PROFIELAantal berichten : 20 Registratiedatum : 21-10-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 22, 2014 11:38 pm | |
| Nee, erger, wij noordelingen hebben hm al gehad :c Tenminste, ik al wel Al is het natuurlijk nog erger als je helemaal geen vakantie hebt! How can they do that? |
|
| |
Dean Webster District 8
PROFIELAantal berichten : 239 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 22, 2014 11:44 pm | |
| *Aait de Nana* Ik heb ook geen vakantie, so I feel you! Al heb ik de hele week niet hoeven werken dus ik heb me echt een beetje dood lopen vervelen, ben blij dat ze me belden of ik morgen de hele dag wilde.
Also, Nienke, wie is de vrouw op je avatar because I need her as my wallpaper right now. |
|
| |
Dariela Greyson District 7
PROFIELAantal berichten : 20 Registratiedatum : 21-10-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 22, 2014 11:48 pm | |
| Dat is Barbara Palvin hahaha Ik heb haar echt al heel vaak als fc gebruikt xD kan het gewoon telkens niet laten omdat ze zo mooi is! x3 |
|
| |
Esmae Gardner District 4
PROFIELAantal berichten : 84 Registratiedatum : 15-08-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 23, 2014 12:04 am | |
| Yeah. She's so drool-worthy... (A'tjes... waarom is er geen drool-emoticon...? :c ) En het voelt heel stom om zo over mensen te praten. I usually just don't... But that face...
Is het niet heel verwarrend om dezelfde persoon voor verschillende karakters te gebruiken? Ik doe sowieso niet aan faceclaims, want dat is gewoon niet iets wat mijn fora hebben, maar ik probeer juist hoofden te gebruiken die niet al te veel op elkaar lijken enzo, omdat ik het anders verwarrend vind. :p
En het noorden heeft idd al vakantie gehad. :p Maar ik heb obviously ook geen vakantie. *lokt de kerstvakantie een beetje dichterbij*
|
|
| |
Nakoma Locklear District 4
PROFIELAantal berichten : 236 Registratiedatum : 27-12-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 23, 2014 2:20 am | |
| Ugh. Meer dan een uur nadat ik in bed wilde liggen, maar mijn post staat er. Good night, my lovelies. |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 23, 2014 9:20 am | |
| - Dariela Greyson schreef:
- Al is het natuurlijk nog erger als je helemaal geen vakantie hebt! How can they do that?
It's called university and it's like a never-ending horror story except worse in the horror department, but at least it is ending sometime around Christmas.
En Soot, I agree, ik vind faceclaims ook apart en ik houd liever verschillende hoofden voor verschillende mensen En af en toe van hoofd wisselen voor een karakter vind ik ook niet zo erg.
En awwwww, Soof! I feel the pain. |
|
| |
Thomas Wall District 4
PROFIELAantal berichten : 28 Registratiedatum : 20-10-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 23, 2014 10:51 am | |
| Waaah net presentatie gehouden. Eng eng eng |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 23, 2014 11:07 am | |
| - Esmae Gardner schreef:
- Yeah. She's so drool-worthy... (A'tjes... waarom is er geen drool-emoticon...? :c )
Because... I don't know. Ik zal er zo eens naar gaan zoeken, terwijl ik het schrijven van mijn stageverslag lekker nog heeeeel even aan de kant schuif :f: |
|
| |
Lincoln Wells District 1
PROFIELAantal berichten : 100 Registratiedatum : 24-08-14
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 23, 2014 11:39 am | |
| - Nike Foxglove schreef:
- Dariela Greyson schreef:
- Al is het natuurlijk nog erger als je helemaal geen vakantie hebt! How can they do that?
It's called university and it's like a never-ending horror story except worse in the horror department, but at least it is ending sometime around Christmas.
En Soot, I agree, ik vind faceclaims ook apart en ik houd liever verschillende hoofden voor verschillende mensen En af en toe van hoofd wisselen voor een karakter vind ik ook niet zo erg.
En awwwww, Soof! I feel the pain. Behalve als je mijn studie doet en je 5 weken kerstvakantie hebt, en 3 maanden zomervakantie ;D |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 23, 2014 12:30 pm | |
| Jaloeeeeers. Welke studie is dat ook alweer?
[strike]Niet dat ik wil switchen. Ik weet heel goed dat ik qua tijdsbesteding gewoon één van de vervelendste studies ooit genomen heb, omdat ik daadwerkelijk vanaf september tot juli aan één stuk door bezig ben, die twee weekejs kerstvakantie en een weekje voorjaarsvakantie daargelaten (dat krijgen we dan wel weer, want anders zouden er toch te veel mensen buiten de voorjaarsvakantie op wintersport gaan). En dan lekker elke dag van 9 tot 5 a 6, en omdat ik nu bezig ben met mijn Master (en ik dacht: dat is vast niet zo erg als het Bachelor Eindproject was, dus ik doe wel twee keuzevakken in plaats van één!) zit ik soms al vanaf 8 op de uni en werk ik 's avonds thuis tot 9 a 10 uur door. Mwuuuuuh.
/ dat was even mijn rant over mijn studie. Het gaat wel goed met me, ik beloof het. |
|
| |
Iduna Ysgar District 7
PROFIELAantal berichten : 293 Registratiedatum : 23-09-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 23, 2014 12:47 pm | |
| Ik heb gelukkig wel vakantie. Anders zou ik gek worden. Maar ja, in de vakanties ben ik dan weer met huiswerk bezig En ik snoep van twee vakanties mee. Ik woon in het westen en heb dus vakantie van Noord-Nederland, maar ik studeer in Midden-Nederland dus heb ook de vakantie van het zuiden van het land xD Een week geen stage en een week geen school xD |
|
| |
Nakoma Locklear District 4
PROFIELAantal berichten : 236 Registratiedatum : 27-12-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 23, 2014 12:53 pm | |
| Wow, Nana, dat klinkt echt zwaar. Ik had tijdens mijn masterjaar maar 12 uur les, als ik het me goed herinner, omdat we heel wat uren kregen om aan onze masterproef te werken. Hehe. He. |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 23, 2014 6:42 pm | |
| Jullie maken me bang, ik ga echt nooooit studeren, haha.
De chatbox doet raar :c Sorry mensen, ik negeer jullie niet bewust :-*
|
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 23, 2014 6:45 pm | |
| Awwwww, maar studeren is verder wel leuk, hoor! En ik ben zelf ook een beetje gek, want ik kon dus niet tussen keuzevakken kiezen en heb ze daarom maar allebei genomen. Dat is niet hoe het normaal gaat, zeg maar. En sowieso, als je iets kiest wat niet aan de TU Delft is, heb je het al een stukje rustiger. Niet dat je niet naar de TU Delft moet komen (het is awesome hier!), maar ja... Overigens hebben wij wel relatief veel contacturen, maar daardoor minder uren echt zelfstandig werk dan andere studies. Veel projecten zijn ook in groepen en zo. Het is maar waar je voorkeur ligt |
|
| |
Ikram Nasrallah District 4
PROFIELAantal berichten : 92 Registratiedatum : 21-10-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 23, 2014 6:45 pm | |
| - Esmae Gardner schreef:
Is het niet heel verwarrend om dezelfde persoon voor verschillende karakters te gebruiken? Ik doe sowieso niet aan faceclaims, want dat is gewoon niet iets wat mijn fora hebben, maar ik probeer juist hoofden te gebruiken die niet al te veel op elkaar lijken enzo, omdat ik het anders verwarrend vind. :p
Ja same, plus als ik eenmaal een avatar voor iemand heb gevonden, is dat ook echt dát karakters avatar. Zo zou ik zeker een personage als Matt nooit een andere ava geven en zou ik zijn ava nooit voor een ander kunnen gebruiken. plus inderdaad verwarring. Ik heb nog geen loon en begin heel bang te worden dat ik nog een maand moet wachten, en dat gaat echt verschrikkelijk worden wat ik heb echt geld nodig. En mijn ma vindt voor de verandering dat ik me aanstel and it's not helping. en ik wil ondanks jullie horrorverhalen en mijn eigen horrorverhalen ook studeren.
Laatst aangepast door Ikram Nasrallah op do okt 23, 2014 8:19 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Lincoln Wells District 1
PROFIELAantal berichten : 100 Registratiedatum : 24-08-14
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 23, 2014 7:05 pm | |
| Gewoon achter je geld aan gaan hoor! Ik heb ook al zo vaak gehad dat ik het geld niet kreeg, terwijl het al halverwege de maand was en ik het al eens gevraagd had. Toen heb ik gebeld en gezegd dat ik het écht moet hebben, omdat ik simpelweg eten moet kopen. Beetje pushen mag best! |
|
| |
Esmerald Snow District 1
PROFIELAantal berichten : 398 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 23, 2014 7:14 pm | |
| Ik gebruik faceclaims eigenlijk nooit meerdere keren voor een personage, omdat ze er gewoon bij gaan horen. Maar wel heb ik graag wat meer plaatjes van één bepaald persoon, want tja, setjes maken en kieskeurig enzo xD
|
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 23, 2014 7:53 pm | |
| Nahah, ik weet het. Denk ik. Ik ga wel studeren, hoor. Ik heb heb niet voor niets zes jaar het vwo gedaan -als ik klaar ben-. Gelukkig heb ik nog even om uit te vogelen wat ik nu allemaal precies wil n all.
En ja, over de face claims, ik heb dat inderdaad ook. Ik heb het wel eens geprobeerd, eenzelfde face claim gebruiken, maar ik vond het maar niets. Sentimenteel principe.
Nooow, die dingetjes waar je op kunt klikken zodat je dan meteen naar de nieuwste post gaat zijn weg... :c Is that just me? |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 23, 2014 8:04 pm | |
| Faceclaims doen we hier niet aan :E Dat is echt iets van de actiefora en aangezien we hier (wat betreft makers) van Invisionfree komen, is dat voor ons iets waar we niet mee werken. Wel heb ik één "face-claim" die ik voor twee verschillende karakters heb en dan werkt voor mij prima :3 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |
|
| |
|