|
|
Auteur | Bericht |
---|
Perfume Lily District 1
PROFIELAantal berichten : 17 Registratiedatum : 03-01-15
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za jan 03, 2015 6:39 pm | |
| Iemand van district 1 die hierop wil reageren? (a) http://www.hongerspelenrpg.com/t595-let-the-games-begin |
|
| |
Eleanor Woods District 4
PROFIELAantal berichten : 215 Registratiedatum : 19-01-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za jan 03, 2015 6:43 pm | |
| Ik heb besloten dat Ela Nakoma wel vind. Misschien stuurt ze wel zoiets als een vis ofzo als ze wer komt. Dan heb ik direct een postje erbij over een klusje ofzo dat ze doet om wat bij te verdienen :') |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za jan 03, 2015 6:55 pm | |
| - Perfume Lily schreef:
- Iemand van district 1 die hierop wil reageren? (a)
http://www.hongerspelenrpg.com/t595-let-the-games-begin Ik wilde er met Crystal posten... maar die is niet zo groot dat ze Perfumes zicht blokkeert x'D (Misschien kan ik iets doen met dat ze op Summers schouders zit ofzo... hm... Nja, dat wordt toch later op de avond of morgen. Moet ook nog steeds in district 4 posten... Maar eerst wil ik nog even een tekening afmaken ) Anyway, misschien dat ik dus vandaag of morgen even langs kom huppelen |
|
| |
Andrew Wilson Burgemeester District 7
PROFIELAantal berichten : 146 Registratiedatum : 23-01-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za jan 03, 2015 7:18 pm | |
| Omg dit setje. Klapje voor mezelf c: *proud* de os zijn heel stiekem twee plaatjes >D als je erover hovert. laat me blij zijn oke. sush. |
|
| |
Dean Webster District 8
PROFIELAantal berichten : 239 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo jan 04, 2015 4:45 pm | |
| ^Oh dat is echt tof!
Ik had mijn haar in een knot/staart vandaag en ik moest verplicht op bezoek bij opa en oma, en voor de mensen die het niet weten: ik heb tunnels en een industrial. En ik was al helemaal verbaasd dat ze niet gelijk gingen mopperen, maar m'n oma zag het pas toen ik weer wegging en het was echt gelijk "Gatsiedarrie, je oor!" etc etc. Like. Het is metaal. Door mijn oor. Dat is niet vies. Ontbindende lijken, dát is vies. Het werk van mijn moeder, dát is vies. nee okay, het ligt er een beetje aan want ze is wijkverpleegkundige Muziek op internet dat vanzelf gaat spelen en je weet niet waar het vandaan komt, dát is vies. En daarna kreeg ik de befaamde: "Ik vraag me af hoe je eruit ziet als je 75 bent." En like. Ugh. Net zo lelijk als iedereen, inclusief hangende oorlellen. I'm so annoyed, I really hoped I could go one visit without commentary. also being called the wrong name THE ENTIRE TIME is really effing annoying like literally all you have to do is use a simpeler name but nah man that's too progressive and apparently we're transphobic as well because when other people changed their name it was no friggin' problem whatsoever En excuus voor de rant. Ik heb niemand om tegen aan te ranten atm.
Also, ik heb honger, maar ik heb vet mooie lipstick op en dan gaat -ie eraf. |
|
| |
Flaire Blitz District 3
PROFIELAantal berichten : 319 Registratiedatum : 30-09-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo jan 04, 2015 4:58 pm | |
| |
|
| |
Lilith Denvar District 7
PROFIELAantal berichten : 61 Registratiedatum : 25-02-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo jan 04, 2015 6:07 pm | |
| HEYHEEEY! I missed ya guys, coming to join again! |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo jan 04, 2015 6:49 pm | |
| |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo jan 04, 2015 6:50 pm | |
| Woah, that's been a long time! Welkom terug |
|
| |
Perfume Lily District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo jan 04, 2015 6:55 pm | |
| @Dion; wat is een industrial en tunnels? xD Of wil ik het niet weten? (a) -- @Djoekz (right?) Welkom terug, I guess, ook al ben ik hier nieuw en je me wss niet kent (a)
|
|
| |
Nino Naysmith District 7
PROFIELAantal berichten : 412 Registratiedatum : 12-06-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo jan 04, 2015 7:01 pm | |
| Welkom Terug Djoeke!! Je was al gestopt toen ik hier kwam, maar ik herinner jouw karakter nog toen ik de posts over de vorige spelen las Ga je een ander personage aanmaken? *aait Dion ook* @Noa: Nice setje van Andrew, I like it <3 |
|
| |
Dean Webster District 8
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo jan 04, 2015 7:16 pm | |
| *purrrrt* thanks guys! Tunnels zijn opgerekte oorbelgaatjes en een industrial is een dubbele piercing in het kraakbeen van de ene kant naar de andere kant v/h kraakbeen, met een staafje als sierraad die dus van de ene kant naar de andere kant gaat. Ik ben geen held in uitleggen, maar het is veilig om te googelen hoor! EDIT - Voor de mensen die niet weten wat het is maar het eng vinden om te googelen:
and for those interested: ik heb op dit moment (oren meegeteld) 5 piercings en 3 tattoo's!
Laatst aangepast door Dean Webster op zo jan 04, 2015 7:40 pm; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
Perfume Lily District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo jan 04, 2015 7:30 pm | |
| @Dion; oh, word dat zo genoemd xD |
|
| |
Nesrine Eleyne District 8
PROFIELAantal berichten : 147 Registratiedatum : 01-10-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo jan 04, 2015 9:43 pm | |
| Heeejj Djoekz, jou ken ik! :3 Welcome back! |
|
| |
Milly Butterworth Burgemeester District 4
PROFIELAantal berichten : 192 Registratiedatum : 26-11-14
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo jan 04, 2015 11:41 pm | |
| DION YOU LOOK SO PRETTY IN THAT PICTURE FOR SERIOUSLY. |
|
| |
Nike Foxglove Presentator
PROFIELAantal berichten : 692 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jan 05, 2015 6:14 pm | |
| Agreed!
En ik ben terug van vakantie en heb zo te zien heeeeel wat bij te lezen Ik zie ook trouwens echt nu pas dat Nike personage van het seizoen is geworden en en... awesome en... thaaaaaaaank you guys! |
|
| |
Lilith Denvar District 7
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jan 05, 2015 6:38 pm | |
| Thanks everybody! - Nino Naysmith schreef:
- Welkom Terug Djoeke!!
Je was al gestopt toen ik hier kwam, maar ik herinner jouw karakter nog toen ik de posts over de vorige spelen las Ga je een ander personage aanmaken?
ja, denk t wel, ik dacht aan een stylist Ik lieft die nieuwe (of misschien niet nieuwe, maar door mij nog nooit geziene) smiley's! |
|
| |
Eleanor Woods District 4
PROFIELAantal berichten : 215 Registratiedatum : 19-01-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jan 05, 2015 7:18 pm | |
| Everyone just loves the amazing wenkbrauwwiebel smiley @Def&Dion ahw thankyouu! <3 |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jan 05, 2015 8:01 pm | |
| @Nana: leuke vakantie gehad? |
|
| |
Lilith Denvar District 7
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jan 05, 2015 10:07 pm | |
| bezig plaatjes te zoeken voor Lily's nieuwe setje+ cs van Lexy bijna af |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jan 05, 2015 10:26 pm | |
| - Tyrell Peak schreef:
- @Nana: leuke vakantie gehad?
Yes, super! Lekker veel gerelaxet, maar ook genoten van het beetje sneeuw dat er nog lag, geskied, twee brievenopeners van hout gemaakt, spontaan gebarbecued voor lunch en gewandeld in een natuurpark. En natuurlijk heerlijk gegeten en vriendjes geworden met een onwijs dikke maar lieve kat en nieuwe mensen ontmoet en oud en nieuw gevierd. En heel. veel. fika. (Wat een woord voor een soort tussendoortje is, met thee of koffie en koekjes of gebak, genuttigd in goed gezelschap). Oudjaarsdag was ontbijt-skiën-fika-lunch-middagdutje-fika-avondeten-fika-fika-fika... Maar het is waarschijnlijk geen slecht idee als ik in mijn dagelijks leven meer fika's inbouw |
|
| |
Lilith Denvar District 7
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di jan 06, 2015 4:39 pm | |
| |
|
| |
Dean Webster District 8
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di jan 06, 2015 5:23 pm | |
| "Ik vind ook dat er meer vrouwen moeten gamen maar ik vind niet dat er meer vrouwen als (hoofd)personage in moeten zitten." Drie keer raden waarom er relatief weinig vrouwen gamen. Ughhhh. Also ga niet klagen over vrouwen die klagen over rugpijn als ze een grote voorgevel hebben want zíj zijn degene die pijn lijden en oh my gosh i want to kill a man. |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di jan 06, 2015 6:14 pm | |
| *aait Dion* Channel it into Dean. That is probably a safer and more legal bet.
(maar wat een enorme zeurpieten/hypocrieten, en zo)
Ik ben trots op mij, want ik heb vandaag meer dan drie uur aan mijn keuzevak gewerkt en een gesprek gehad met mijn vakcoördinator en nog een beetje sociaal gedaan met studiegenoten en de was gedaan en ik heb een hele pot thee gedronken (ik heb nogal eens dat ik te weinig drink, dus... accomplishments!) en ik ga vanavond ook turnen. Al met al met mijn situatie een zeer productieve dag |
|
| |
Alexis Maywood Stylist
PROFIELAantal berichten : 5 Registratiedatum : 06-01-15
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di jan 06, 2015 7:27 pm | |
| |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |