Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel
 

 Goed in me voorstellen? Probably not, maar ik ga het proberen. ^

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aerya Nobellin
District 4
Aerya Nobellin

PROFIELAantal berichten : 8
Registratiedatum : 30-06-15
KARAKTER

Goed in me voorstellen? Probably not, maar ik ga het proberen. ^ Empty
Onderwerp: Goed in me voorstellen? Probably not, maar ik ga het proberen. ^ | di jun 30, 2015 9:03 pm

Hallo iedereen!

Eerst en vooral ga ik jullie min of meer vertellen wie ik ben. Mijn naam zeg ik liever niet onmiddellijk, dat doe ik meestal pas na een tijdje om zelfs voor mij nogal onduidelijke redenen. Hoe dan ook, ik ben veertien jaar oud, wordt vijftien dit jaar en woon in België. Ik ga volgend jaar naar het vijfde jaar in een richting die nog niet nader bepaald is, dus ja. ^^
In mijn vrije tijd speel ik piano, lees ik, schrijf ik, speel ik toneel, doe aan repertoirestudie, ga naar de AMC en koor. Het is een hele hoop, maar ik doe het graag!

Ik weet verder niet echt wat te zeggen, dus als iemand nog vragen heeft: Go ahead. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew Wilson
Burgemeester District 7
Andrew Wilson

PROFIELAantal berichten : 146
Registratiedatum : 23-01-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Mayor District 7.
Leeftijd: 37 long years.

Goed in me voorstellen? Probably not, maar ik ga het proberen. ^ Empty
Onderwerp: Re: Goed in me voorstellen? Probably not, maar ik ga het proberen. ^ | di jun 30, 2015 9:10 pm

OMG EEN MEDEBELGJE YUSH! :3 Welcome! <3

Oeh, een vraag, wat is AMC? :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerya Nobellin
District 4
Aerya Nobellin

PROFIELAantal berichten : 8
Registratiedatum : 30-06-15
KARAKTER

Goed in me voorstellen? Probably not, maar ik ga het proberen. ^ Empty
Onderwerp: Re: Goed in me voorstellen? Probably not, maar ik ga het proberen. ^ | di jun 30, 2015 9:22 pm

Dankjewel! Zitten hier niet veel Belgen, dan? (: AMC staat voor Algemene Muziek Cultuur - eigenlijk het vervolg op notenleer, als je het zo kan zeggen. DAar leer je van alle dingen over de geschiedenis van de muziek, de opbouw van een orkest, bekende muzikanten, genres etc. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Esmae Gardner
District 4
Esmae Gardner

PROFIELAantal berichten : 84
Registratiedatum : 15-08-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Visser
Leeftijd: 19

Goed in me voorstellen? Probably not, maar ik ga het proberen. ^ Empty
Onderwerp: Re: Goed in me voorstellen? Probably not, maar ik ga het proberen. ^ | di jun 30, 2015 9:25 pm

Welkom Belgje. ^^ Is er misschien een bijnaam (al dan niet hiervoor bedacht :p ) waarmee we je kunnen aanspreken? ^^

Van wat voor muziek houd je? Wat is je favoriete boek (of boeken)? Wat is je favoriete kleur? [/random]
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerya Nobellin
District 4
Aerya Nobellin

PROFIELAantal berichten : 8
Registratiedatum : 30-06-15
KARAKTER

Goed in me voorstellen? Probably not, maar ik ga het proberen. ^ Empty
Onderwerp: Re: Goed in me voorstellen? Probably not, maar ik ga het proberen. ^ | di jun 30, 2015 9:36 pm

Haha - even denken. De naam Aerya is sowieso gebaseerd op twee karakters uit GOT, dus ik neem daar wel iets uit. ^^ Je mag me Jaimy noemen, da's dan de vrouwelijke versie van mijn favoriet personage, haha. ^^

Qua muziek houd ik van alles een beetje - ik kan genieten van rock, van hedendaagse pop, oudere pop, alternatieve muziek, oudere muziek, filmmuziek, ... Ik heb niet echt een favoriet genre - zo lang het maar geen Schlager wordt. ^^ Mijn favoriete boeken zijn Harry Potter, Narnia, Norwegian Wood, en dan boeken binnen het genre Young Adult, want daar vergeet ik er sowieso wel nog een paar van, dus ik neem het even heel algemeen en onder het genre fantasy (al moet ik mijn lijst daar nodig bijwerken - heb nog wel een paar series boeken te lezen, zoals Lord of the Rings en GOT, waar ik enkel de films/series van gezien heb). Mijn favoriet kleuren zijn rood en blauw, omdat ik niet kan kiezen. Rood omdat het heel veel gevoel in zich heeft en blauw eigenlijk om dezelfde reden.(:
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew Wilson
Burgemeester District 7
Andrew Wilson

PROFIELAantal berichten : 146
Registratiedatum : 23-01-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Mayor District 7.
Leeftijd: 37 long years.

Goed in me voorstellen? Probably not, maar ik ga het proberen. ^ Empty
Onderwerp: Re: Goed in me voorstellen? Probably not, maar ik ga het proberen. ^ | di jun 30, 2015 9:54 pm

GAME OF THRONES. Aerya komt van Arya neem ik aan en?

Oh AMC klinkt wel leuk. Leer je enkel over de artiesten vaan Vlaanderen of van heel de wereld?
En nee hier lopen niet veel Belgen rond :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Esmae Gardner
District 4
Esmae Gardner

PROFIELAantal berichten : 84
Registratiedatum : 15-08-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Visser
Leeftijd: 19

Goed in me voorstellen? Probably not, maar ik ga het proberen. ^ Empty
Onderwerp: Re: Goed in me voorstellen? Probably not, maar ik ga het proberen. ^ | di jun 30, 2015 9:57 pm

Haha, leuk! GoT! <3 Ik moet de boeken ook nog lezen, maar ik moet nog heel veel boeken lezen, dus ik heb de boeken nog niet aangeschaft. Jaime is awesome, btw. <3 Het is niet oké dat seizoen 5 alweer gedaan is. :p Heel benieuwd naar het volgende seizoen! ^^

Arya en Daenerys? I like it, in ieder geval. Razz

BEWARE: GoT spoilers in dit topic als je verder leest.


Laatst aangepast door Esmae Gardner op di jun 30, 2015 10:52 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerya Nobellin
District 4
Aerya Nobellin

PROFIELAantal berichten : 8
Registratiedatum : 30-06-15
KARAKTER

Goed in me voorstellen? Probably not, maar ik ga het proberen. ^ Empty
Onderwerp: Re: Goed in me voorstellen? Probably not, maar ik ga het proberen. ^ | di jun 30, 2015 9:59 pm

Aerya komt van Arya en Aerys. (: Over het algemeen vind ik AMC doodsaai, gewoon omdat wij over het jaar niets doen en meestal bezig zitten over theorie dan over echt artiesten, maar de stukken die we gezien hebben over Ray Charles (en volgend jaar over popmuziek), vind ik inderdaad heel erg interessant! Maar ik moet het doen om piano te kunnen doen, dus ik doe het maar. ^^
En neen, inderdaad! Ik wil niet nog negen maand wachten, meh. Het is echt niet eerlijk, ons zo opgescheept laten zitten met al die vragen. Ik ging echt dood op het einde van de finale. Aaaaaaagh. Bluh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew Wilson
Burgemeester District 7
Andrew Wilson

PROFIELAantal berichten : 146
Registratiedatum : 23-01-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Mayor District 7.
Leeftijd: 37 long years.

Goed in me voorstellen? Probably not, maar ik ga het proberen. ^ Empty
Onderwerp: Re: Goed in me voorstellen? Probably not, maar ik ga het proberen. ^ | di jun 30, 2015 10:01 pm

I agree het einde was gewoon gemeen. In totaal heb ik zo'n 10 keer gehuild bij de laatste twee episodes. Bc mijn favo's zijn Shireen en Petyr. en Ja. Je weet wel :c

Oh over popmuziek lijkt wel interessant hoor :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerya Nobellin
District 4
Aerya Nobellin

PROFIELAantal berichten : 8
Registratiedatum : 30-06-15
KARAKTER

Goed in me voorstellen? Probably not, maar ik ga het proberen. ^ Empty
Onderwerp: Re: Goed in me voorstellen? Probably not, maar ik ga het proberen. ^ | di jun 30, 2015 10:09 pm

Littlefinger! Ik ben er nog steeds niet uit of ik 'm nu leuk vind, haha. En Shireen was ook echt een lieverd! One thing GOT teaches us all: The sweethearts die. Always. And we still love GOT.

En dat lijkt me ook interessant, maar dat ga ik dan nog wel zien als ik het volgend jaar heb. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Nino Naysmith
District 7
Nino Naysmith

PROFIELAantal berichten : 412
Registratiedatum : 12-06-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Scholier
Leeftijd: 18

Goed in me voorstellen? Probably not, maar ik ga het proberen. ^ Empty
Onderwerp: Re: Goed in me voorstellen? Probably not, maar ik ga het proberen. ^ | wo jul 01, 2015 2:03 am

Joehoe nog een Belgje Very Happy Dan zijn we met 3 ofzo? Joyful

Welkom op de HS Jaimy!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nakoma Locklear
District 4
Nakoma Locklear

PROFIELAantal berichten : 236
Registratiedatum : 27-12-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Visser
Leeftijd: 17

Goed in me voorstellen? Probably not, maar ik ga het proberen. ^ Empty
Onderwerp: Re: Goed in me voorstellen? Probably not, maar ik ga het proberen. ^ | wo jul 01, 2015 9:17 am

Make that 4!

Verder heb ik niet veel toe te voegen, want ik ben gestopt met GOT. Welkom in district 4, though. Very Happy Als ik ooit nog terugkom kunnen we misschien een topicje maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Goed in me voorstellen? Probably not, maar ik ga het proberen. ^ Empty
Onderwerp: Re: Goed in me voorstellen? Probably not, maar ik ga het proberen. ^ | wo jul 01, 2015 9:58 am

Hi welkom! Very Happy

*gaat in plaats van vragen te stellen maar eerst even nuttig bezig door je karakterkaart te lezen*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Iduna Ysgar
District 7
Iduna Ysgar

PROFIELAantal berichten : 293
Registratiedatum : 23-09-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Meubelmaakster/ genezer
Leeftijd: 26 jaar

Goed in me voorstellen? Probably not, maar ik ga het proberen. ^ Empty
Onderwerp: Re: Goed in me voorstellen? Probably not, maar ik ga het proberen. ^ | wo jul 01, 2015 10:19 am

Welkom! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

Goed in me voorstellen? Probably not, maar ik ga het proberen. ^ Empty
Onderwerp: Re: Goed in me voorstellen? Probably not, maar ik ga het proberen. ^ | wo jul 01, 2015 1:26 pm

Welkom! Veel plezier op HS! Very Happy En GoT is awesome, maar ik moet nog steeds aan seizoen 5 beginnen x'd
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Aerya Nobellin
District 4
Aerya Nobellin

PROFIELAantal berichten : 8
Registratiedatum : 30-06-15
KARAKTER

Goed in me voorstellen? Probably not, maar ik ga het proberen. ^ Empty
Onderwerp: Re: Goed in me voorstellen? Probably not, maar ik ga het proberen. ^ | wo jul 01, 2015 2:50 pm

Bedankt allemaal! (:
Nakoma Locklear schreef:
Make that 4!

Verder heb ik niet veel toe te voegen, want ik ben gestopt met GOT. Welkom in district 4, though. Very Happy Als ik ooit nog terugkom kunnen we misschien een topicje maken?

Lijkt me awesome! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
KARAKTER

Goed in me voorstellen? Probably not, maar ik ga het proberen. ^ Empty
Onderwerp: Re: Goed in me voorstellen? Probably not, maar ik ga het proberen. ^ |

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Goed in me voorstellen? Probably not, maar ik ga het proberen. ^

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Ik zal me even voorstellen
» Gewoon is goed genoeg

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: Algemeen :: OOC :: Stel jezelf voor!-