|
|
Auteur | Bericht |
---|
Marlucia Sobeck District 11
PROFIELAantal berichten : 58 Registratiedatum : 21-09-13
KARAKTERKarakter InformatieGeslacht: VrouwBeroep: Medic [ medical assistance to the Peacekeapers ]Leeftijd: 18 [ 20/09 ]
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 22, 2013 11:45 am | |
| Yeaap. Zoiets ja. En dan komt hij terug, gaat ze hem van top tot teen controleren op ziektes en/of wonden. "YOU CUT YOUR FINGER. BE MORE CAREFUL D<"
Oh en Li, ik ga naar Tsunacon met een hele groep vrienden. Ik wil met mijn twee buddies hier naar de EFF. |
|
| |
Alexander Wright District 11
PROFIELAantal berichten : 193 Registratiedatum : 15-09-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 22, 2013 11:48 am | |
| @Noor: Dat wordt dan zoiets: ''This would look fantastic :'D'' ''NO.'' ''Why not, it suits with your eyes~'' ''IT'S TOO TIGHT. HOW AM I GONNA FIT IN THAT?''
@Juud: Yeaaap xD |
|
| |
KARAKTERKarakter InformatieGeslacht: VrouwBeroep: Medic [ medical assistance to the Peacekeapers ]Leeftijd: 18 [ 20/09 ]
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 22, 2013 12:30 pm | |
| Zooow. KK gepost. Nu op naar Utrecht, yay. |
|
| |
Esmerald Snow District 1
PROFIELAantal berichten : 398 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 22, 2013 12:31 pm | |
| Onze school, zo genius.... Hfst 11 is blijkbaar heel moeilijk en stuff. Dús maken ze er zelfstudie van, waarbij we naar een opgenomen college moeten luisteren. En natuurlijk is de man die alles vertelt half onverstaanbaar met een irritant accent >.< |
|
| |
Natalia Russo District 1
PROFIELAantal berichten : 665 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 22, 2013 12:52 pm | |
| @ Judith: Wat ziet jouw kk er awesome uit! *drools* *heeft m nog niet eens gelezen, maar wilde het wel even zeggen*
@Emma: Oh bah, opgenomen colleges. Dat had ik vorig jaar ook voor een tentamen. Sterkte <3
Heeft iemand trouwens mijn motivatie gezien? Ik moet echt nog onwijs veel doen voor mijn stage enzo en ik heb geen zin <_< |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 22, 2013 2:05 pm | |
| @Femm: Ik ben mijn motivatie al zo lang kwijt eh. Ik heb overal gezocht, zelfs in de stoffige hoekjes van mijn zwijnenstal van een kamer, maar nergens D: |
|
| |
Joshua Espoire District 11
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 22, 2013 2:15 pm | |
| "Motivatie, wat is dat?"
Ik kan niet eens de motivatie vinden om een karakterkaart uit te typen, laat staan iets voor school. Meh. |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 22, 2013 2:25 pm | |
| @Marlon:... Dat is niet de juiste instelling! Lana gaat leven! En winnen! Als het aan Jennifer ligt ten minste XD Die gaat niet voor minder dan de winst =p
@Ruuz: Ohoho kom maar op meneertje! >: D
@Judith: Okay, cool :3 Ik ga ook naar de EFF in april, ga met een groep Fairy Tail cosplayen^^ |
|
| |
Aura Ferrari Capitool
PROFIELAantal berichten : 131 Registratiedatum : 12-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 22, 2013 2:30 pm | |
| O nee maar zo had ik het uitgedacht hoor haha. Ze maakt toch geen schijn van kans. |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 22, 2013 2:32 pm | |
| Je moet het nooit helemaal uitdenken Marlon =p Gewoon erin duiken en zien waar de stroom je brengt |
|
| |
Aura Ferrari Capitool
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 22, 2013 7:33 pm | |
| Ik denk het liever wel uit. Vind het fijner om te weten waar ik aan toe ben. Weet iemand het Nederlandse woord voor 'socalite'? |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 22, 2013 8:20 pm | |
| Fffwaa, ik kom maar niet uit qua persoonlijkheid. Ik heb dan of teveel negatieve of teveel positieve dingen, maar nooit even. Ik blijf maar dingen verplaatsen, weghalen, toevoegen. fjdfaklsdjsl;a
@ Aura; Is dat niet gewoon een socialite dan XD ? Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, sorry ;} |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 22, 2013 8:29 pm | |
| @Noorsel: Awww, ik ken dat D: Kun je niet één heel sterk positief punt erin gooien en één heel sterk negatief punt? En de rest is whatever? Dat is stiekem de methode die ik voor al mijn chara's gebruik. Daarom zijn ze zo faal. *ugly sobbing* |
|
| |
Aura Ferrari Capitool
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 22, 2013 8:33 pm | |
| Er is een Nederlands woord voor ik kan er alleen niet opkomen, al 2 dagen lang niet, echt verschrikkelijk. xD |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 22, 2013 8:34 pm | |
| - Alexander Wright schreef:
- @Noorsel: Awww, ik ken dat D: Kun je niet één heel sterk positief punt erin gooien en één heel sterk negatief punt? En de rest is whatever? Dat is stiekem de methode die ik voor al mijn chara's gebruik. Daarom zijn ze zo faal. *ugly sobbing*
... Nee D: Meestal compenseer ik altijd alles een beetje, zo had Al ook een hele lap aan eh... Fouten op zijn karakterkaart. Remember? Met zijn zwakke polsjes, de aansteller :U I know I can do this. Maar misschien kan ik beter eerst de geschiedenis uittypen en dan nog eens ernaar kijken, want dan kan ik verbanden leggen tussen karaktertrekken en gebeurtenissen. @ Aura; De enige Nederlandse betekenis die ik ervoor ken is: een vrouw die bekend is om het bekend-zijn. Hurr. Like Paris Hilton, right? |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 22, 2013 8:42 pm | |
| Just trying to help D: En hahah, I remember that xD Maar Al is dan ook ons pareltje ;w;
FRANCIS STILL WANTS HIM.
Dat is ook wel een goed idee~ Go Noor, go Noor :'D
@Marlon: Ik zou het niet weten D; |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 22, 2013 8:47 pm | |
| Weet ik, lieverd <3 En Al is gewoon precious, durr.
Francis wilt alles wat ademt.
Maar ik vrees wel dat ik hem vandaag waarschijnlijk niet afkrijg en morgen moet ik maar kijken. I really dunno. |
|
| |
Aura Ferrari Capitool
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 22, 2013 8:50 pm | |
| Ja klopt het gaat ook over Paris Hilton. D: Maar er is echt een Nederlands woord voor, maar Google Translate weet het ook niet en UGH. |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 22, 2013 8:53 pm | |
| *aait hem* Francis heeft de libido van een zestienjarige jongen. HERP, DAT ZEI IK NIET.
@Marlon: NU WIL IK HET OOK WETEN VERDORIE. |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 22, 2013 8:58 pm | |
| - Alexander Wright schreef:
- *aait hem*
Francis heeft de libido van een zestienjarige jongen. HERP, DAT ZEI IK NIET. *aait hem ook* Dat klopt niet. Want Josh denkt absoluut nooit aan le sexy time heur. En nee dat is niet sarcastisch bedoeld XD@ Aura; Kan je niet gewoon zeggen dat ze een societyster is of zo D: ? |
|
| |
Aura Ferrari Capitool
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 22, 2013 8:59 pm | |
| Nee, dat heb ik al gevraagd, maar dat is niet goed. D: Royalty is ook niet goed, want dat is meer koninklijk en uuuuuugh irritatie. |
|
| |
Esmerald Snow District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 22, 2013 9:08 pm | |
| @Marlon: is het voor een presentatie/verslag ofzo? Want dan zou ik het gwn niet vertalen, maar het schuingedrukt neerzetten of zeggen: 'een zogehete socialite', wat inhoudt blabla.. En anders: I have no clue at all~
I'm home at last, time to crashhug my bed and derp on my iPod for a while -interessant leven heb ik toch xD |
|
| |
Caleb Green District 7
PROFIELAantal berichten : 279 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 22, 2013 9:12 pm | |
| Jeuzes, gister 5 pagina's met de grootste moeite op m'n mobiel zitten bekijken en kon nu weer tien pagina's bijlezen oid? Like. Dafuq.
Ugh, ik moet echt niet uitgaan als ik ziek ben. I wuz laik, jaa, het gaat wel, loop minder mezelf helemaal naar Davy Jones' locker te hoesten dus ik ga uit, en ik ga daar staan hardcoredansen want headbangen lukt niet en normal dansen kan ik ook niet opeens stonden er tien meiden op het 'podium' -twee pooltafels tegen elkaar aangeschoven met een plank eroverheen- te dansen en dat was één of ander ehm.. zwoel nummer so to say. I wuz a happeh gurll en toen kon ik min of meer helemaal kapot en kotsmisselijk naar bed want de combinatie moe en niet eten en weinig drinken en ziek valt dus niet helemaal goed. Mjaa. Niet meer doen. |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 22, 2013 9:19 pm | |
| @Natalia een paar pagina's terug: Dankuwel, heb er even aan gezeten~
En het Nederlandse woord voor socialite.. Eh, naar mijn mening gewoon socialite. Het is een leenwoord, toch? |
|
| |
Esmerald Snow District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 22, 2013 9:23 pm | |
| @Dion: Aiii, that doesnt sound nice :[ Feel better soon~!
Vandaag iets van 12 afleveringen van die ene basketbal anime gekeken (Kuroku's basket ofzo xD) The fun things you do while procrastinating~~ |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |
|
| |
|