|
|
Auteur | Bericht |
---|
Aura Ferrari Capitool
PROFIELAantal berichten : 131 Registratiedatum : 12-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 22, 2013 9:30 pm | |
| Ik ga het gewoon neerzetten en als het niet goed is, jammer dan. Ja het is HBO he, dus voor elke spelfout of taalfout krijg je punten aftrek dus ik stress echt hard. :/ |
|
| |
Caleb Green District 7
PROFIELAantal berichten : 279 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 22, 2013 10:01 pm | |
| ^^ Thaaanks! :3
Volgens mij is het ook gewoon socialite ja. Ik meen dat ik ooit wel eens een Nederlands woord ervoor heb gehoord, maar dat wordt dus zo weinig gebruikt dat het niet te vinden is op Google.. En probeer de punten aftrek niet te veel op je kop te laten zitten! Iedereen maakt namelijk fouten, zelfs taalwetenschappers, en er zullen veel mensen zijn die er minstens net zo veel moeite mee hebben als jij misschien hebt. Zolang je je best doet en het goed overleest, komt het echt wel goed :3 Het is ook gelijk een goede - en heel harde - oefening om ervoor te zorgen dat je taal op een goed niveau is, maar het feit dat je al een tijd RP't, zegt ook een hoop. Wie weet gaat het wel veel beter dan je denkt :3 |
|
| |
Chad Maggin District 6
PROFIELAantal berichten : 388 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 22, 2013 11:03 pm | |
| @Marlonneke: 1) [neologisme of ex-neologisme] Definitie: een vrouw die bekend is om het bekend zijn (zoals Paris Hilton)... -----Edit:---- Laat maar, neologisme is dat een woord door de tijd heen een betekenis krijgt. SAWRY D:
@De Rest: Hai *zwaai* |
|
| |
Lana Garcia District 1
PROFIELAantal berichten : 267 Registratiedatum : 02-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 22, 2013 11:18 pm | |
| Awh, wat lief! Ik voel me er een stuk beter door, dankjewel! <3 Het is gewoon...zo nieuw allemaal en het volwassen worden gaat opeens zo snel, terwijl ik ook nog gewoon jong wil blijven. En bedankt voor je message, ik vind het echt heel lief! <3 |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 22, 2013 11:52 pm | |
| @Marlon: ik snap dat je dan weet waar je aan toe bent, maar het haalt wel het hele spontane en vrije van het RPG'en eraf Je hebt dan geen ruimte meer voor spontane, raar lopende acties die op hele leuke dingen uit komen.
Pffff, weer lekker wat uurtjes gewerkt vandaag. Nu weer in Zwolle, morgen gelukkig pas om één uur op stage, dus kan lekker uitslapen. Sakura had vandaag ook alweer geen zin om uit haar kooi te komen, dus heb er weer een mooie kras op mijn hand bij XD |
|
| |
Lana Garcia District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 22, 2013 11:58 pm | |
| Ik hou meer van een uitgedacht iets voor mijn karakters. Verandering kan natuurlijk altijd komen, maar dat is het mooie: ik ben de baas over mijn karakters, dus ik kan ze laten doen wat ik wil. Dus dat komt wel goed. |
|
| |
Chad Maggin District 6
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma sep 23, 2013 12:09 am | |
| @Marlon: Lang leven de controlfreacks xD |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma sep 23, 2013 12:17 am | |
| Haha dat is waar, maar ik bedoel meer de mensen die ze onderweg in haar leven ontmoet, dat dit niet helemaal gepland staat =p Ach ja, het is natuurlijk je eigen keuze, maar goed.
Om de één of andere reden heb ik al de hele dag zin om PINDAKAAS te roepen xD |
|
| |
Lana Garcia District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma sep 23, 2013 12:24 am | |
| O, maar het was sowieso al mijn plan om Lana dood te hebben, de Hongerspelen hebben het alleen vermakkelijkt. Ik ken niets met haar, dus als ze niet in de Hongerspelen was gekomen, had ze waarschijnlijk zelfmoord gepleegd. |
|
| |
Chad Maggin District 6
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma sep 23, 2013 12:27 am | |
| That's dark.... really dark xD |
|
| |
Lana Garcia District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma sep 23, 2013 12:30 am | |
| Like my soul, you know that chick. |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma sep 23, 2013 12:30 am | |
| Ik sluit me aan bij Sander, dat klinkt inderdaad erg dark XD Maar als je niks met Lana hebt, dan pas je haar toch aan? Geef haar een rare hobby, een vreemde fobie of een speciale voorkeur voor de kleur oranje. Spice things up! =p |
|
| |
Chad Maggin District 6
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma sep 23, 2013 12:48 am | |
| That would be fun.... OMG eigenlkijk ben ik stiekem wel bang, als Odin nou sterft.. wat moet ik dan nog met Chad zo alleen in het District? :o |
|
| |
Lana Garcia District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma sep 23, 2013 12:53 am | |
| Sander, wij weten allebei wat je dan kunt gaan doen. XD En ja nja....Idk, wat heb ik aan oranje in de Spelen? |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma sep 23, 2013 12:57 am | |
| @Sander: NPC's zijn er ook nog? ;D En misschien stoot ik mijn hoofd wel zo hard dat ik een tweede karakter aanmaak
@Marlon: Je kunt doen dat ze per se minimaal drie oranje dingen bij haar wil hebben? Dus ook als ze in de spelen zit, zal ze eerst druk op zoek gaan naar drie oranje dingen, voor ze verder gaat?XD Geen idee, gebruik je fantasie! ;D |
|
| |
Chad Maggin District 6
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma sep 23, 2013 12:59 am | |
| Hahahah Marlonneke probeert Dark thoughts te verspreiden hoor \ @Li: Is RPG'en nou juist niet zo dat je samen een verhaal maakt? Ik gok dat ik RPG'en met steeds NPC's nogal snel aan de kant haat leggen, en dan wordt Chad inactief. En wat haat ik? Juist ja een account van mij wat knaagt omdat het inactief is xD |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma sep 23, 2013 1:04 am | |
| Haha ja dat is waar. Ach wie weet, misschien is er tegen die tijd al wel een nieuw iemand in het District als Odin dood gaat en zo niet, ik heb al een tijdje het idee voor een zes jarig meisje in mijn hoofd huehue XD Trouwens, misschien maakt Emma dan wel een nieuw iemand aan voor in District 6 =p |
|
| |
Chad Maggin District 6
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma sep 23, 2013 1:05 am | |
| I hope so hahahah maar voor nu, welterusten iedereen en tot morgen |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma sep 23, 2013 1:08 am | |
| Yush, slapen, goed idee XD Trusten! |
|
| |
Nike Foxglove Presentator
PROFIELAantal berichten : 692 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma sep 23, 2013 2:40 am | |
| - Lana Garcia schreef:
- Ik hou meer van een uitgedacht iets voor mijn karakters. :)Verandering kan natuurlijk altijd komen, maar dat is het mooie: ik ben de baas over mijn karakters, dus ik kan ze laten doen wat ik wil. Dus dat komt wel goed.
Haha. Bij mij is het altijd andersom! Mijn karakters nemen me aan het begin rustig bij de hand en op een gegeven moment slepen ze me zo hard met zich mee dat ik geen idee meer heb waar ik heen ga. Maar dat is mooi Nike moet eens opschieten, ze neemt me nog te rustig bij de hand en laat me geen dingen van zichzelf zien!
Groetjes van de andere kant van de oceaan! |
|
| |
Alexander Wright District 11
PROFIELAantal berichten : 193 Registratiedatum : 15-09-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma sep 23, 2013 9:38 am | |
| Ik heb meestal wel dingen gepland staan voor mijn karakters, maar dat komt omdat ik zo vaak koppeltjes maak met Sander, Noor en Juud xD Wat ik vaak niet gepland heb staan zijn gebeurtenissen. Vaak gooi ik er een hele hoop drama doorheen~ just because I love dramallama's.
Anyways, goooood morning~! |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma sep 23, 2013 10:21 am | |
| Haha koppelen deed ik vroeger ook altijd. Zodra ik een karakter had aangemaakt, ging ik meteen op zoek naar een karakter om eraan te koppelen. Daar ben ik inmiddels overheen gegroeid (thank god) Nu gun ik mijn karakters eerst een leven voor ik ze definitief aan iemand vast bind =')
En goeiemorgen inderdaad^^ Nana, hoe is het in Amerika? |
|
| |
Esmerald Snow District 1
PROFIELAantal berichten : 398 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma sep 23, 2013 1:54 pm | |
| Ooit met een van m'n eerste charries had ik een relatie.. Na een paar topics was ik het zo zat dat ik er steeds meer drama in gooide, omdat een perfect leventje gewoon saai werd in de rpg.. Sinds toen heb ik nog geen echte officiële happily ever after verkering ofzo gerpgd xD En yaaaay ik ben eindelijk eens vroeg thuis, tosti-ijzer staat aan, muziek op. I feel productive today |
|
| |
Marlucia Sobeck District 11
PROFIELAantal berichten : 58 Registratiedatum : 21-09-13
KARAKTERKarakter InformatieGeslacht: VrouwBeroep: Medic [ medical assistance to the Peacekeapers ]Leeftijd: 18 [ 20/09 ]
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma sep 23, 2013 2:23 pm | |
| Ik heb veel romantischd verhaallijnen gehad, maar ben nog nooit tot een echte relatie gekomen. That's weird, innit? |
|
| |
Esmerald Snow District 1
PROFIELAantal berichten : 398 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma sep 23, 2013 3:27 pm | |
| Haha ben in 15 minuutjes klaar met de opdrachten die normaal in een werkgroep 1 uur en 3 kwartier ingeroosterd hadden staan :o Jep, niet 2 uur wachten op die werkgroep was een zeer goed plan
@Judith; jouw romantische verhaallijnen zijn te awesome om te eindigen in een droge relatie, thats why x'D |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |
|
| |
|