|
|
Auteur | Bericht |
---|
Eve Paradiso District 6
PROFIELAantal berichten : 50 Registratiedatum : 01-10-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo okt 06, 2013 11:22 pm | |
| IK KRIJG OOK HELE APARTE GEDACHTES BIJ DIE UITSPRAAK JA, EMMA. Maar nee, daar ben ik helemaal niet op uit hoor. c: Als het gebeurd, zou het wel rot voor mezelf zijn, want dan heeft Eve een beter liefdesleven dan ik hahahahahahahaha. Nee dat is niet waar. |
|
| |
Odin Donaghue District 6
PROFIELAantal berichten : 246 Registratiedatum : 09-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo okt 06, 2013 11:29 pm | |
| - Chad Maggin schreef:
- Und Chad is gonna be: "Odin, we need to talk... I-.. I-.. I think you're not Odin anymore."
Ohhhh als Chad hem verlaat dan dan.. -ziet een flippende Odin voor zich- damn that would not end very well. Aangezien hij dan supersluipmoordenaar is. 'Chad stop bleeding. Stop, I only stabbed you because you tried to run away for me..' *insert wicked smile* 'Just dont try to run away from me darling, I'll never let you go.' *stabs/pokes his leg some more with knife* 'Now you can never run away again.' *hugs him very very tight* As you know: Ik denk te veel vooruit en maak me daar voorstellingen bij hehehe ^^' @Marlon;; Was ook heel fout bedoeld *I regret nothing* |
|
| |
Eve Paradiso District 6
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo okt 06, 2013 11:32 pm | |
| Overly attached boyfriend. ;3 'You can hide everywhere, but you can't escape my love'. |
|
| |
Chad Maggin District 6
PROFIELAantal berichten : 388 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo okt 06, 2013 11:33 pm | |
| AAAAAAAAAAAAAH Emma I will never let THAT happen :O |
|
| |
Natalia Russo District 1
PROFIELAantal berichten : 665 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma okt 07, 2013 12:01 am | |
| - Flaire Blitz schreef:
- *aait Judith* Geen zorgen pop, zestien jaar worden is niet veel anders dan vijftien jaar worden. You will survive, and remember geniet van je jeugd zolang het nog kan! *wanhopige kreet*
God Li. We're so old! Ik dacht ook echt: OMFG IK WIL OOK WEER ZESTIEN WORDEN. EXCEPT NOT. Guuuuyyyys, ik ben moe en hyper en |
|
| |
Chad Maggin District 6
PROFIELAantal berichten : 388 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma okt 07, 2013 12:16 am | |
| Time to go toe bes... TIRED gnegnegne maar TheWalkingDead was zo geweldig dat ze me niet lieten gaan voordat ik weer 6 episodes had gezien.. Ik jaag die seizoenen er zo hard doorheen, dat ik misschien wel straks net zo ver ben als de rest, en moet wachten op releases van episodes xD |
|
| |
Odin Donaghue District 6
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma okt 07, 2013 6:36 am | |
| Opstaan & naar college gaan vs omdraaien & doorslapen.. It's a hard Battle every single time. Zeker nu het koud is. Dont wanna leave my bed. But I have to- whaaa. Goeiemorgen allemaal :} |
|
| |
Eve Paradiso District 6
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma okt 07, 2013 7:58 am | |
| |
|
| |
Caleb Green District 7
PROFIELAantal berichten : 279 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma okt 07, 2013 12:52 pm | |
| - Chad Maggin schreef:
- Hahahahha @Dion: Wij hebben ons douchegordijnstang aan een spijker zitten, verbouwing en blub, en ik herken me zo in je verhaal, in douchte voor het eerst bij mn vriend, awkward en stuff, lazert die gehele boel naar beneden... All right, voor zover de eerste keer naakt voor het gezicht van je nog niet lover xD
JA PRECIES DAT DUS XD Alleen dan naakt en hopen dat er niet iemand de couche in komt stormen want dat zou echt vet awkward zijn geweest en zo. Goddank kwam het vriendje me redden XD Ik ben even serieus voor een tienminutengesprekje met mijn kutprojectgroepje naar school gekomen, vertraging alles, laptop met tas en al op de grond gevallen van de bagagedrager af dus er zitten nu twee mooie deukjes in mijn spliksplinternieuwe laptop en meh. Ze waren al klaar met overleggen toen ik aankwam en we hebben er misschien nog tien minuten gezeten en ik had nu gewoon met het vriendje in Amsterdam kunnen zitten of zo, want dat zouden we eigenlijk gaan doen. En toen was de projectleider echt zo van 'Ja, kan je nog even die tests opnieuw sturen want ik ben dat bestand kwijt!' en dat houdt kinda in dat ik het opnieuw kan gaan doen want gecrashte laptop waar alles op staan. En ik word over anderhalve maand 19 en ik voel me nog niet eens 12.. |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma okt 07, 2013 1:08 pm | |
| Forever young, Dion, forever young. Maar wel echt rot van je laptop zeg. Well... as long as it's still working... En goedemorgen allemaal! Ik zou nu aan Scratch moeten werken... wat zeg maar een soort kinderversie van Flash is, alleen is Flash makkelijker, maar Scratch zou makkelijker moeten zijn. *sigh* En vanavond propedeuse-uitreiking en iedereen kijkt er naar uit en zo... behalve Anita en ik XD brr... podium op oh ja, maar wel heerlijke appeltaart gehad in de les |
|
| |
Caleb Green District 7
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma okt 07, 2013 1:28 pm | |
| GIMME THE APPELTAART OMG! Ooh, dus dát is Scratch.. Ik hoor het docenten er telkens over hebben maar ik snapte dus nooit wat ze bedoelden.. XD *spamt* |
|
| |
Odin Donaghue District 6
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma okt 07, 2013 2:22 pm | |
| @Anja: gefeliciteerd met je propedeuse denk ik -notsure- en toch veel plezier op die uitreiking alvast. Je zult zien dat t allemaal wel mee valt, hoop ik... :} Scratch doet me denken aan iceage xD
En ik heb al 1.5 hfst zelfstudie gedaan. Mijn brein zegt stop. Ik zeg: doorgaan, must finish it. |
|
| |
Nike Foxglove Presentator
PROFIELAantal berichten : 692 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma okt 07, 2013 2:34 pm | |
| @Dion: ahwwwww, dat is zo kut! (Ik ken het gevoel, though. Heb mijn laptop in de eerste maand laten pleuren, waardoor de pinnetjes waarmee de accu in de laptop vastzitten, kapot waren gegaan... Was gelukkig verzekerd met een ik-ben-dom-en-doe-rare-dingen-verzekering, dus alles werd vergoed. Maar ja. Deukjes En kun je die test niet meer vinden in je verzonden documenten of zoiets? (in het geval het gemaild is)
@Anja en Anita: oeeeehw, gefeliciteerd met je P en veel plezier vanavond. Het zal allemaal wel niet zo erg zijn (Bij ons waren er veel te veel mensen met de propedeuse, dus ging iedereen in één keer het podium op. Yeah...)
Ik moet dingen doen maar ik wil niet dingen doen. Bleeeeh. |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma okt 07, 2013 3:02 pm | |
| @Dion: het ligt eraan in wat voor context ze het over Scratch hebben. Bij ons zijn er ook veel docenten die het over "starting from scratch" hebben, waarmee ze gewoon bedoelen dat je vanuit het niets begint. Vorig jaar was het echt de hele tijd als iemand dat zei: 'Hè, bah, moeten we weer met dat ***programma gaan werken?', maar dan bedoelden ze dus gewoon dat we met niets (of alleen een schets, for that matter) moesten beginnen XD
@Nana: nja... bij ons zijn er naar het schijnt maar 11 mensen die hun P hebben gehaald. Dus, dat is niet zoveel :E |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma okt 07, 2013 4:43 pm | |
| Gefeliciteerd met jullie P A'tjes! Netjes gedaan^^ Jullie hebben er minder lang over gedaan als ik haha =p
Omg ik zei een tijd geleden tegen Nico dat ik een eenhoorn wilde, en heb ik er eentje gekregen XD In blik XD *wijst naar foto's op FB* |
|
| |
Eve Paradiso District 6
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma okt 07, 2013 5:15 pm | |
| Ik moet morgen mijn eerste rekenles geven. Is het erg raar dat ik zenuwachtig ben? =/ |
|
| |
Odin Donaghue District 6
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma okt 07, 2013 6:37 pm | |
| Ben eindelijk weer een keertje gaan zitten om een tekening te maken. I almost forgot how much I enjoy drawing. And how much I fail at shaping faces, but that's just a detail. Reading in English makes me think in English, mah apologies |
|
| |
Natalia Russo District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma okt 07, 2013 6:38 pm | |
| @ A'tjes: Veel plezier vanavond en gefeliciteerd!
En succes morgen Marlon! Eerste keer lesgeven is best eng, maar je kunt het vast wel! |
|
| |
Lana Garcia District 1
PROFIELAantal berichten : 267 Registratiedatum : 02-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma okt 07, 2013 6:40 pm | |
| Dankjewel voor je steun, Fem! Ja ik vind het inderdaad best spannend, maar niet negatief spannend. Ik heb een goede lesvoorbereiding gemaakt, dus daar kan het denk ik niet aanliggen. Ik hoop dat ik die kinderen het gewoon begrijpen. Het onderwerp is niet zo heel erg moeilijk namelijk, tenminste, niet voor mij en dat is wel fijn. Nou ja, ik ga mijn best doen, meer kan ik niet doen. |
|
| |
Natalia Russo District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma okt 07, 2013 8:22 pm | |
| Precies, meer kun je niet doen En ik neem aan dat je ook wel handvatten hebt gekregen over hoe met kinderen om te gaan en de basic do's and don'ts. Het komt allemaal goed! Teaching is not my favourite thing in the world, but it's doable Wat studeer je eigenlijk? ^^ |
|
| |
Lana Garcia District 1
PROFIELAantal berichten : 267 Registratiedatum : 02-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma okt 07, 2013 8:47 pm | |
| Ik hoop het maar, maar het komt denk ik wel! Ik doe de PABO, dus lerarenopleiding basisonderwijs. ^^ |
|
| |
Chanelle Galleon District 1
PROFIELAantal berichten : 116 Registratiedatum : 30-09-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma okt 07, 2013 9:55 pm | |
| Hahahha ik ga zaterdag uit in een gay-club die BURLEQUE thema heeft deze week. THAT MEANS STRIPPING MANS! <3 YIIIIHAAAA <3 |
|
| |
Odin Donaghue District 6
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma okt 07, 2013 10:00 pm | |
| Hehe, alles wat ik daarop kan zeggen is: Have fun en ga los, Sander x'] Ben bijna klaar met mn tekening en de ontevredenheid begint de kop op te steken, over alle stomme kleine falende details.. D: |
|
| |
Caleb Green District 7
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma okt 07, 2013 10:01 pm | |
| @A'tjes, gefeliciteerd nog btw met jullie p! XD @Marlon, een goede lesvoorbereiding is echt het halve werk heb ik vorig jaar gemerkt Ik zal voor je duimen, maar ik heb zomaar 't idee dat dat wel goedkomt. Je zal proly wel wat opmerkingen en tips en zo krijgen, maar dat is juist goed om beter te worden En het is helemaal niet erg om een foutje te maken oid, dus mocht je dat doen en de klas gaat een beetje giechelen: it's not your fault. Ik trok dat mezelf echt heel erg aan vorig jaar waardoor ik op een gegeven moment geen les meer durfde te geven (had ook wel andere redenen hoor ) dus daar moet je kinda boven staan, maar over 't algemeen willen de kiddo's maar al te graag helpen En het scheelt ook echt heel erg als je het zelf goed begrijpt! En het allerbelangrijkste: geniet ervan! Ik heb donderdagavond een feestje van mijn klas + de techspar(r)al(l)elklas en ik ben nu al supernerveus, vooral omdat ik 's nachts alleen naar huis moet fietsen zo'n veertig minuten maar ook omdat ik echt superbang ben voor dronken mensen en zo en ik met een shitload aan oostblokkers in de klas zit.. En het stereotype qua drinken en oostblokkers klopt precies.. En ik drink dus helemaal niks (dat vonden ze minder raar dan het feit dat ik nog nooit heb geblowed en het ook niet van plan ben. Ik ben toch zeker een Nederlander? XD) Maargoed, ben nog nooit naar zo'n feestje gegaan en ben een beetje bang dat ik het echt vreselijk ga vinden.. XD |
|
| |
Odin Donaghue District 6
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma okt 07, 2013 10:58 pm | |
| @Dion;; I know how you feel. Als je gewoon met wat leuke mensen ziet op te trekken kan het best ok zijn, maar anders word ik persoonlijk gek op zo'n feest x] En ik heb mn tekening aaaaaf - KIJK UIT, GROOT :3:
En nu ga ik dus slapen, voldaan dat ik eindelijk iets af heb gemaakt |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |
|
| |
|