|
|
Auteur | Bericht |
---|
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 08, 2013 11:10 am | |
| Thanks all ^^ P-uitreiking viel op zich uiteindelijk wel mee.... maar een handtekening zetten voor op het podium is echt hel. XD
@Marlon: succes met je les! Het komt vast wel goed!
@Emma: nice! Waarmee heb je hem gemaakt? |
|
| |
Odin Donaghue District 6
PROFIELAantal berichten : 246 Registratiedatum : 09-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 08, 2013 12:41 pm | |
| @Anja;; Met Photoshop en wacom bamboo tablet + klein beetje met de muis Vandaag heb ik zo veel zelfstudie gepland en alles wat ik denk is: take a nap, just take a nap, Emma~~~ |
|
| |
Lana Garcia District 1
PROFIELAantal berichten : 267 Registratiedatum : 02-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 08, 2013 4:58 pm | |
| - Caleb Green schreef:
- @Marlon, een goede lesvoorbereiding is echt het halve werk heb ik vorig jaar gemerkt :PIk zal voor je duimen, maar ik heb zomaar 't idee dat dat wel goedkomt. Je zal proly wel wat opmerkingen en tips en zo krijgen, maar dat is juist goed om beter te worden :PEn het is helemaal niet erg om een foutje te maken oid, dus mocht je dat doen en de klas gaat een beetje giechelen: it's not your fault. Ik trok dat mezelf echt heel erg aan vorig jaar waardoor ik op een gegeven moment geen les meer durfde te geven (had ook wel andere redenen hoor ) dus daar moet je kinda boven staan, maar over 't algemeen willen de kiddo's maar al te graag helpen :PEn het scheelt ook echt heel erg als je het zelf goed begrijpt! En het allerbelangrijkste: geniet ervan!
Dankjewel. :3 Ja inderdaad, m'n begeleidster had een heel verslag geschreven met wat ze goed vond maar ook wat ze niet zo goed vond, maar wat ze niet zo goed vond deed ze erg motiverend. Ik ontdekte zelf ook wel een paar kleine foutjes: boeken en schriften moeten voor dat de les begint op de hoek van de bank liggen, aan het einde van de les (voor de pauze) moet alles netjes opgeruimd zijn, opgehaald zijn etc etc. Nou ja, het was erg vermoeiend. Voelde me erg rot vanochtend, want ik dacht dat ik alles verpest had, maar dat viel uiteindelijk (uiteraard) heel erg mee. Ik ga zo meteen eventjes een reflectie schrijven en al vast beginnen met het voorbereiden van mijn volgende lessen: aardrijkskunde, taal en rekenen! |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 08, 2013 6:44 pm | |
| Succes ermee Marlon :DFijn in ieder geval dat de eerste les goed ging, dat is in ieder geval een mooie start. ^^ We hebben sinds gisteren twee kalfjes voor het huis lopen. :E Nouja, ze noemen het kalfjes, maar serieus, als dit kalfjes zijn... dan wil ik niet eens wéten hoe groot volwassen koeien van dit ras worden.*vreest ervoor op een dag omver gelopen te worden* XD Nah, dat valt ook wel weer mee, en koeien zijn altijd fors natuurlijk, maar toch, toen mijn ouders het over "kalfjes" hadden, had ik iets kleiners in gedachten. x'D Ze zijn leuk, though. Weer eens wat anders dan schapen. |
|
| |
Natalia Russo District 1
PROFIELAantal berichten : 665 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 08, 2013 9:56 pm | |
| - Lana Garcia schreef:
Dankjewel. :3 Ja inderdaad, m'n begeleidster had een heel verslag geschreven met wat ze goed vond maar ook wat ze niet zo goed vond, maar wat ze niet zo goed vond deed ze erg motiverend. Ik ontdekte zelf ook wel een paar kleine foutjes: boeken en schriften moeten voor dat de les begint op de hoek van de bank liggen, aan het einde van de les (voor de pauze) moet alles netjes opgeruimd zijn, opgehaald zijn etc etc. Nou ja, het was erg vermoeiend. Voelde me erg rot vanochtend, want ik dacht dat ik alles verpest had, maar dat viel uiteindelijk (uiteraard) heel erg mee. Ik ga zo meteen eventjes een reflectie schrijven en al vast beginnen met het voorbereiden van mijn volgende lessen: aardrijkskunde, taal en rekenen! Wat fijn dat het goed ging! En je niet uit het veld laten slaan door kleine foutjes hoor! Iederen doet wel eens dingen waarvan hij achteraf denkt: Crap, dat was niet zo slim. Het klinkt alsof je jezelf goed hebt voorbereid en bewust bent van je eigen doen en laten. You can do it! |
|
| |
Nez Vengerce Avox
PROFIELAantal berichten : 21 Registratiedatum : 27-09-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 08, 2013 10:16 pm | |
| Ik ga omvallen. Maar ik heb volgende week pas mijn SE en mijn PO, dus morgen en overmorgen heb ik een redelijk normale dag. YESS. |
|
| |
Lana Garcia District 1
PROFIELAantal berichten : 267 Registratiedatum : 02-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 08, 2013 11:04 pm | |
| - Natalia Russo schreef:
- Lana Garcia schreef:
Dankjewel. :3 Ja inderdaad, m'n begeleidster had een heel verslag geschreven met wat ze goed vond maar ook wat ze niet zo goed vond, maar wat ze niet zo goed vond deed ze erg motiverend. Ik ontdekte zelf ook wel een paar kleine foutjes: boeken en schriften moeten voor dat de les begint op de hoek van de bank liggen, aan het einde van de les (voor de pauze) moet alles netjes opgeruimd zijn, opgehaald zijn etc etc. Nou ja, het was erg vermoeiend. Voelde me erg rot vanochtend, want ik dacht dat ik alles verpest had, maar dat viel uiteindelijk (uiteraard) heel erg mee. Ik ga zo meteen eventjes een reflectie schrijven en al vast beginnen met het voorbereiden van mijn volgende lessen: aardrijkskunde, taal en rekenen! Wat fijn dat het goed ging! En je niet uit het veld laten slaan door kleine foutjes hoor! Iederen doet wel eens dingen waarvan hij achteraf denkt: Crap, dat was niet zo slim. Het klinkt alsof je jezelf goed hebt voorbereid en bewust bent van je eigen doen en laten. You can do it! Dankjewel voor the support! :3 I really appreciate it. <3 |
|
| |
Natalia Russo District 1
PROFIELAantal berichten : 665 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 08, 2013 11:18 pm | |
| You're very welcome! *aait Judith* Succes met je SE en PO <3 |
|
| |
Caleb Green District 7
PROFIELAantal berichten : 279 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 09, 2013 12:27 pm | |
| Ik heb zo'n geweldig idee voor een karakter, maar ik ben een beetje bang dat drie karakters op één rpg een beetje too much to handle wordt.. En ik wil weer eens met Dean posten maar dat district is nogal dood.. |
|
| |
Belle Deveno District 8
PROFIELAantal berichten : 132 Registratiedatum : 08-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 09, 2013 1:15 pm | |
| Ja district 8 is nogal slow.. we hebben te weinig mensjes! Ziek zijn is niet leuk Gisteren met het dansen halverwege naar huis gegaan want ik voelde me waardeloos en vandaag een dagje in bed. Hopelijk voel ik me morgen beter.. |
|
| |
Mark Mocca Capitool
PROFIELAantal berichten : 379 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 09, 2013 1:30 pm | |
| Naja, en de topics die er zijn worden niet echt gevorderd, dat Topic van Mark daar heeft niemand op gereageerd, ja als je het bij één topic houdt ga je je onderhand wel vervelen ja xD
Dagje vrij... uitgeslapen tot 13:00 Heerlijk,! <3 |
|
| |
Belle Deveno District 8
PROFIELAantal berichten : 132 Registratiedatum : 08-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 09, 2013 2:05 pm | |
| Mag ik uberhaupt nog wel in district 8 posten nu ik in de hongerspelen zit, zou vast wel een beetje raar zijn als ik bijvoorbeeld dood aan het gaan ben en gezellig kleding zit te naaien in de fabriek xD |
|
| |
Mark Mocca Capitool
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 09, 2013 2:10 pm | |
| HAHAHAHHAHA daar had ik niet eens aan gedacht!
|
|
| |
Odin Donaghue District 6
PROFIELAantal berichten : 246 Registratiedatum : 09-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 09, 2013 4:00 pm | |
| - Belle Deveno schreef:
- Ja district 8 is nogal slow.. we hebben te weinig mensjes!
Ziek zijn is niet leuk :(Gisteren met het dansen halverwege naar huis gegaan want ik voelde me waardeloos en vandaag een dagje in bed. Hopelijk voel ik me morgen beter.. Beterschaap o3o Ik heb vandaag salmonella en een abces veroorzakende bacterie getest & eindelijk mijn labjazz (labjas) gebruikt Daarna natuurlijk goed handjes gewassen x'D |
|
| |
Jailynn River District 4
PROFIELAantal berichten : 41 Registratiedatum : 04-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 09, 2013 5:47 pm | |
| En ik ben er weer na een (veel te lange) tijd! |
|
| |
Mark Mocca Capitool
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 09, 2013 5:50 pm | |
| |
|
| |
Eve Paradiso District 6
PROFIELAantal berichten : 50 Registratiedatum : 01-10-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 09, 2013 7:46 pm | |
| |
|
| |
Cecilia Peak President
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 09, 2013 7:52 pm | |
| Welkom terug Jailynn! @Alicia: Beterschap! |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 09, 2013 8:02 pm | |
| - Belle Deveno schreef:
- Mag ik uberhaupt nog wel in district 8 posten nu ik in de hongerspelen zit, zou vast wel een beetje raar zijn als ik bijvoorbeeld dood aan het gaan ben en gezellig kleding zit te naaien in de fabriek xD
Je mag nog wel in District 8 posten hoor, als je maar even aangeeft dat het zich voor de Hongerspelen afspeelt. (Je mag denk ik I'm not even sure geen topics meer openen in je District zodra de Hongerspelen zelf echt zijn begonnen... dus als je in de Arena zit. Als je nu al geen topics meer mag openen in je District, wordt het inderdaad wel een dode boel ) Oh, en beterschap! En welkom terug Jailynn! hè, ik wil de hele tijd de "i" en de "y" omdraaien XD |
|
| |
Caleb Green District 7
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 09, 2013 11:07 pm | |
| Het is een beetje onlogisch om in elk topic te zitten en Dean die vrijwillig met Mark praat? Dat is regelrechte karaktermoord Ik snap je punt hoor, daar niet van, maar er is een reden dat ik verder nog niet heb gepost in het district en het is ook moeilijk om daar met een topic te komen die niet exact hetzelfde is - of iig dezelfde basis heeft - als de rest. Ik had vorige week samen met veel pijn en moeite nog dat ITCding gevonden (liepen eerst een andere kant op, liep ik daar met drie tassen waaronder een loodzware laptop in een doos in een tas), staan we in de lift, zegt er een vrouwtje dat ook in de lift staat: 'Goh, jullie lijken absoluut geen Saxionstudenten. Het is wel eens fijn om ook normale mensen te zien van het Saxion, aangezien de meesten hier rondlopen met hun tas over één schouder en hun mobiel in hun hand vastgeplakt.' Ik weet niet of ik ooit meer zin heb gehad om precies te doen waar zij blijkbaar zo'n schurft aan had. Serieus, alsof alle Saxionstudenten hetzelfde zijn.. En er zit ook absoluut geen verschil in opleidingen of zo.. Sorry dat je universiteitsstudentjes blijkbaar zoveel netter en awesomerder zijn dan simpele HBO'ers hoor, sheez.. |
|
| |
Eve Paradiso District 6
PROFIELAantal berichten : 50 Registratiedatum : 01-10-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 10, 2013 9:13 am | |
| Hekel aan vooroordelen, bweh. ._. |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 10, 2013 1:23 pm | |
| Stageheid! Volgende week nog en dan is het herfstvakantie^^ Zijn er nog mensen die ik moet bezoeken? =p
@Marlon: Sup sweety? Vooroordelen zijn inderdaad heel vervelend. |
|
| |
Cecilia Peak President
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 10, 2013 1:37 pm | |
| - Jennifer Lockheart schreef:
- Zijn er nog mensen die ik moet bezoeken? =p
Ja! Ons! haha, nah, voel je niet verplicht. Ik hoop eigenlijk dat Soot en Car eventjes reageren op mijn Safari zonepark-mailtje en dat blijkt dat zij over twee weken ook ergens een dagje vrij hebben, want ik ben eigenlijk wel toe aan een meet. |
|
| |
Caleb Green District 7
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 10, 2013 2:28 pm | |
| Is er iemand die morgen (vrijdag) in is for a meet? Al is het even een uurtje ergens op het station zitten oid. Ik ga morgen richting huis namelijk, maar heb geen zin om aan één stuk door te moeten kachelen in het treintje - als -ie überhaupt rijdt, want ik wilde vanochtend met de trein en toen ik op het station kwam werd er omgeroepen dat ze alleen richting Zutphen reden maar niet de andere kant op, dus moest ik met de bus- |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 10, 2013 2:39 pm | |
| @A'tje: Ik had sowieso al in de planning staan om naar jullie toe te komen in de herfstvakantie (eigenlijk wilde ik op jullie verjaardag komen, maar dat gaat helaas niet lukken :C), maar dan wel doordeweeks, want gratis reizen en weinig geld =p We moeten sowieso aan de gang met de kostuums voor de EFF ^^
@Dion: Over welk station hebben we het dan? =p Nee sorry, ik ben bang dat ik morgen gewoon lekker op tijd naar huis moet voor werk en paardrijden :3 DION! IK MIS JE! D: |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |
|
| |
|