◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 31, 2013 1:20 pm
OHWMYGAWD... FINALLY *doet cup dansje* Ik heb 2 weken met een schoongemaakte mona pudding cup geoefend, maar ik kan nu meedoen en meezingen... PROUD LIKE USHFSGHJSZFS
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 31, 2013 1:38 pm
Oooooh @ Sander/Mark: Die is tof, die kende ik al (van de film en met de originele clip). Ik wil dat ook kunnen maar heb het denk ik te snel opgegeven.
Deze clip om precies te zijn, daar doen ze nog meer fancy dingen met die cups:
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 31, 2013 1:45 pm
Ja, ik ken het origineel, (je mag me gerust gewoon Sander noemen hoor ) en vond het origineel niet zo leuk, gelukkig dat mijn favo cover person (SAM TSUI FTW) hem coverde met Kurt, Alex en Kina maar dan met veel meer meerstemmigheid etc er in... EN IK KAN HEM EINDELIJK NU TIJD OM EEN PLASTIC BEKER AAN TE SCHAFFEN OM HET HELEMAAL PERFECT TE KUNNEN.. xD
KARAKTER Karakter Informatie Geslacht: Man Beroep: Slaafje van het Capitool Leeftijd: 16
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 31, 2013 4:30 pm
Ja dôh, homo's hebben al die vrouwelijke voordelen en zo. Zo kan ik het ook, valsspeler! No offense hoor, ouders zijn lesbisch en ik ben zelf ook niet hetero
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 31, 2013 4:33 pm
Dat vind ik de meest beste omschrijving... Ik ben een M*therFreackingFSJFHE Valsspeler. Ik speel vals met de wetten der natuur.. OHMYGAWD zo heb ik het nog nooit bekeken...
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 31, 2013 5:03 pm
Sandeeeerr, ga je een topic aanmaken voor Winter en Markje? ;D Ik wil zo snel mogelijk met dr posten, aangezien zij zo ongeveer de enige is waarmee ik inspi heb
The cup song... Ahhw, at least she tried to do it. I was like: Close enough~
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 31, 2013 6:29 pm
@Nana als ik je zo mag noemen x: Doctor Who is echt awesome. Het eerste seizoen van de nieuwe serie, met de 9e Doctor, vind ik niet zo leuk, omdat ik zowel de acteur vd Doctor als Rose niet mag xD Maar David Tennant en Matt Smith zijn allebei echt perfect. Het is gewoon een leuke serie naar mijn mening, dus als je tijd hebt en zin in een lange, nog lopende serie is het een geweldige keus ^o^
KARAKTER Karakter Informatie Geslacht: Vrouw Beroep: Presentatrice Leeftijd: 28
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 31, 2013 6:34 pm
Tuurlijk mag je me zo noemen, zo heb ik me toch voorgesteld xD En mijn huisgenoot keek het ook (hij heeft vorig jaar alle afleveringen herkeken) en ik viel altijd midden in zo'n aflevering in dus ik snapte er geen snars van, maar het klonk wel heel leuk Ik heb ook alle afleveringen al gedownload, ik moet er alleen nog aan beginnen xD Alleen op dit moment kijk ik nog Grey's Anatomy (ben inmiddels bij seizoen 8 van de 9, dus het schiet op), dus ik denk dat ik daarna pas begin.
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 31, 2013 6:43 pm
@Nana;; Haha sorry, soms heb ik last van social awkwardness o3o En nu moet ik aan ''nanananana, batman'' denken *sigh* mijn gedachtegang indeed.
Ik ben zo blij dat m'n vriendje alles met me is gaan kijken, terwijl hij al veel verder was. Nu ben ik ook fan x3 Als je het voor 23 November een beetje snapt kun je de 50th Anniversary Special live zien op BBC ;D
En ik wil een nieuwe char aanmaken met OCD en een obsessie voor symmetrie en perfectie. Hnnggg.
KARAKTER Karakter Informatie Geslacht: Vrouw Beroep: Winnares HS2 Leeftijd: 19
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 31, 2013 6:51 pm
^Arm karakter xD
Nee, ik heb totaal geen recht van spreken met arme karakters, I know. Bovendien heb ik ook een OCD karakter klaarliggen, maar die ligt op het moment nog even een dutje te doen. Soort van.
En als deze post voor BBQ nou eens zou opschieten, dan kon ik een controle gaan uitvoeren op de karakterkaart die ik klaar heb liggen voor hier wanneer die magische vijf posts er eindelijk zijn.
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 31, 2013 6:57 pm
Hmmm. Ik ga gwn alvast een topic met Winter aanmaken, dan kan ik zodra ze geaccepteerd is posten En ik heb al een perfect persoontje gevonden, misschien zelfs ook een naam. Dat maakt het nog lastiger om hem te vergeten.
Zielige karakters zijn juist cool, ik vind dat zo veel fijner dan een persoontje die door iedereen aanbeden wordt Dominic daarbuiten gelaten, hij wil aanbeden worden
KARAKTER Karakter Informatie Geslacht: Vrouw Beroep: Presentatrice Leeftijd: 28
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 31, 2013 7:18 pm
Esmerald Snow schreef:
@Nana;; Haha sorry, soms heb ik last van social awkwardness o3o En nu moet ik aan ''nanananana, batman'' denken *sigh* mijn gedachtegang indeed.
Dat is geen rare gedachtegang, hoor, die krijg ik vaker Vind het ook wel grappig xD En het doet me altijd denken aan een situatie van bijna twee jaar geleden, toen ik nog vanuit Gouda op en neer reisde naar Delft en nog geen fiets in Delft had staan, dus om naar de universiteit te gaan, fietste ik op de fiets van mijn vriendin met haar achterop. En soms reden we met mensen samen, en die zeiden dan wel eens: 'Nana! Nana! Nana!' en toen werd het NANANANANANANA BATMAN. Dus werd de fiets de Batmobiel. (I know right, logisch). Dus nananananana batman mag