|
|
Auteur | Bericht |
---|
Dyson Green District 7
PROFIELAantal berichten : 189 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 31, 2013 8:11 pm | |
| Okeee. En nu heb ik tijd om te posten, maar heb ik geen idee meer wat ik wilde doen. En nu is het zo'n inspiloos reageer verhaal. Ik ga nog even wachten om te kijken of er nog een leuk idee binnen komt gehuppeld.
Excuses voor het wachten ^^ |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 31, 2013 8:31 pm | |
| Mijn eerste IC post! Yay! Eindelijk xD Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik je topic binnen kom wandelen, Sander?
Edit: Joy, nou zit Anita me op al mijn typefoutjes te wijzen <_< |
|
| |
Esmerald Snow District 1
PROFIELAantal berichten : 398 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 31, 2013 8:33 pm | |
| - Nike Foxglove schreef:
Dat is geen rare gedachtegang, hoor, die krijg ik vaker :)Vind het ook wel grappig xD En het doet me altijd denken aan een situatie van bijna twee jaar geleden, toen ik nog vanuit Gouda op en neer reisde naar Delft en nog geen fiets in Delft had staan, dus om naar de universiteit te gaan, fietste ik op de fiets van mijn vriendin met haar achterop. En soms reden we met mensen samen, en die zeiden dan wel eens: 'Nana! Nana! Nana!' en toen werd het NANANANANANANA BATMAN. Dus werd de fiets de Batmobiel. (I know right, logisch). Dus nananananana batman mag That's just freaking awesome. Batmobiel ftw Haha, mission impossible 3 kijken of posten, lastige keuzes xD |
|
| |
Madelynn Bristow District 7
PROFIELAantal berichten : 466 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 31, 2013 8:41 pm | |
| |
|
| |
Esmerald Snow District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 31, 2013 9:03 pm | |
| Hmm, nu heb ik hem echt officieel in mnhoofd xD Ødin Niccolò Donaghue, de vreemde fashionable dude. http://2.bp.blogspot.com/-3iMXtqMzFjc/UTDaSmNQCeI/AAAAAAAAFl4/kAn3teSH5zk/s1600/OZSMALL.jpg I like him so much x3 |
|
| |
Nike Foxglove Presentator
PROFIELAantal berichten : 692 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 31, 2013 9:24 pm | |
| Oehw, dat ziet er niet slecht uit! Ik wil ook IC posten... maar ik moet nog even bedenken wat/waar xD Iemand een idee? |
|
| |
Mark Mocca Capitool
PROFIELAantal berichten : 379 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 31, 2013 9:34 pm | |
| YEAHHJ Een reactie bij mijn topic,... NO I REALLY DON'T MIND... But I´m gonna make Mark.. gay... and.. naja.. hij zou zijn handen thuishouden |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 31, 2013 9:35 pm | |
| Tyrell bijt. dat kun je ook verkeerd opvatten.... niet doen! |
|
| |
Mark Mocca Capitool
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 31, 2013 9:40 pm | |
| Hahahahah mijn pervy thoughts dachten het voordat ik je doorgestreepte zin las... gnegnegne |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 31, 2013 9:45 pm | |
| I like Tyrell already... Hihi. Hij is zo heerlijk dwars en doet me een beetje denken aan Gis (NEE IK WIL GEEN MOOIE KLEDING AAN, IK WIL MIJN TUINBROEK). Maar dan de volwassen, mannelijke Capitoolversie met meer hersenen. Oke, Tyrell lijkt echt niets op Gis, maar goed, dat gevoel had ik even |
|
| |
Esmerald Snow District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 31, 2013 9:52 pm | |
| - Mark Mocca schreef:
- YEAHHJ Een reactie bij mijn topic,... NO I REALLY DON'T MIND... But I´m gonna make Mark.. gay... and.. naja.. hij zou zijn handen thuishouden
Sander kan zich weer eens niet inhouden x3 Well, als Markje dan je gay chara is, dan wordt Autumn de niet gay versie? ;D Of bi, I dont even care. But I want him to -secretly- like Winter haha, want dan krijg je ingewikkelde topics yay |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 31, 2013 10:20 pm | |
| Sander en Anja, enig bezwaar tegen het plots binnenstormen van een Nike in jullie topic? |
|
| |
Mark Mocca Capitool
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 31, 2013 10:22 pm | |
| GRAAG HOE MEER ZIELEN HOE MEER VREUGDE EN RAINBOW PUKE EN UNICORNS |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 31, 2013 10:23 pm | |
| Coming right up: één post vol rainbow, puke and unicorns |
|
| |
Mark Mocca Capitool
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 31, 2013 10:31 pm | |
| YEEAAHHJJ.. En omdat ik het natuurlijk er zo dubbel op leg, Mark is verslaafd aan moccachino... het drankje dan... |
|
| |
Caleb Green District 7
PROFIELAantal berichten : 279 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 31, 2013 10:36 pm | |
| In ben weer in een smurf aan het veranderen! Onderlaag van m'n haar die mislukt blond was, wordt nu blauw! En mijn oor werd jaloers dus is nu ook blauw.. |
|
| |
Esmerald Snow District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 31, 2013 10:38 pm | |
| - Mark Mocca schreef:
- YEEAAHHJJ..
En omdat ik het natuurlijk er zo dubbel op leg, Mark is verslaafd aan moccachino... het drankje dan... Sandeeeer Wintertje is goedgekeurd So, feel free to make a topic. Although tomorrow will be puppy day, so maybe no posts x3 |
|
| |
Mark Mocca Capitool
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do aug 01, 2013 8:00 am | |
| Ik had gister zoveel inspi voor het topic in het Capitool, dat ik er serieus niet van kon slapen, wil ik meteen vandaag reageren, moet ik eerst nog werken tot 18:00. FML |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do aug 01, 2013 8:59 am | |
| Ik kan pas morgenavond weer reageren... =( (niet dat het zó erg is, meet en dagje uit en zo ) |
|
| |
Esmerald Snow District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do aug 01, 2013 9:44 am | |
| Goodmorning goodmorning :3 Ik heb weer vreselijk geslapen, maar ben minder moe dan verwacht. How curious… xD |
|
| |
Diana Ladris District 7
PROFIELAantal berichten : 119 Registratiedatum : 30-07-13
KARAKTERKarakter InformatieGeslacht: VrouwBeroep: • I don't need to work in heaven •Leeftijd: • I'm ageless now •
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do aug 01, 2013 10:40 am | |
| Ik ken dat c :
Ik ging vroeger elke avond rond half 11 slapen, en de volgende dag was ik op school gewoon fit! Alleen was ik dan in het weekend bekaf... |
|
| |
Esmerald Snow District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do aug 01, 2013 12:14 pm | |
| Loki is in da house <3 Hij kijkt overal rond, kruipt onder banken door en lebbert de spiegel af. Schattigheid ten top. Enkel voor foto's zit hij niet stil, omdat de camera zooo spannend is xD |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do aug 01, 2013 1:11 pm | |
| Bij mij gaat laat gaan slapen een hele tijd goed xD Toen ik ooit 14 of 15 was, ging ik ongeveer elke avond pas rond 12 uur naar bed (terwijl ik over het algemeen veel slaap nodig heb) en dan stond ik half 7 weer op... Maar dan stortte ik elk schooljaar wel rond mei in, want dan was ik toch te moe en was het te veel stress en zo xD Dus ik probeer er nu toch wat beter op te letten. Alleen het is nu zomervakantie, maar ik werk, maar het is vakantie! Dus dat is vervelend, want dan zit ik tot 1 uur op dit forum rond te kijken, terwijl ik vanochtend wel gewoon om 7 uur m'n bed uit moest xD
[/onboeiend verhaal] |
|
| |
Madelynn Bristow District 7
PROFIELAantal berichten : 466 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do aug 01, 2013 2:37 pm | |
| De afgelopen paar dagen was het ritme... 12 uur opstaan... en rond vier uur naar bedje toe. 's Ochtends dus. Of niet dan, Dion? Nou ja, nog steeds acht uur slaap, dus whatever. xD |
|
| |
Diana Ladris District 7
PROFIELAantal berichten : 119 Registratiedatum : 30-07-13
KARAKTERKarakter InformatieGeslacht: VrouwBeroep: • I don't need to work in heaven •Leeftijd: • I'm ageless now •
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do aug 01, 2013 4:27 pm | |
| Mijn Ritme is ongeveer zo:
22:00 uur in bed Tot 23:00 uur op dit forum snuffelen 10:00 uur wakker worden Tot 11:00 in m'n bed blijven liggen |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |
|
| |
|