|
|
Auteur | Bericht |
---|
Caleb Green District 7
PROFIELAantal berichten : 279 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do aug 01, 2013 5:55 pm | |
| Mijn ritme is echt sinds de eindexamens vorig jaar redelijk slecht. Nu had ik al een bagger slaapritme - nog steeds, maar nu val ik binnen een uur in slaap en dat was eerst altijd pas na twee uur - en word ik twintig keer per nacht wakker, maar goed. Toen was het meestal een uur of één, mijn Pabo-tijd was ook zoiets, ongeacht hoe laat ik school had. Toen ik stopte met de Pabo en mijn vriend hier introk, werd het meestal half 2/2 uur, ongeacht hoe laat ik moest werken (of ja, als ik om 8 uur al moest, dan probeerde ik voor 1 uur in bed liggen.) maar ik begon meestal pas om 12 uur dus dan maakte het niet veel uit. En nu is her dus meestal tussen drie en half zes.. En rond een uur of twaalf (vandaag half 2 omdat ik last heb van de warmte) kom ik m'n bed uit.
En dan na te gaan dat ik niet zo heel lang geleden niet eens zo lang wakker kon blijven omdat m'n lichaam dat niet toestond en zo XD
Al wist ik al wel een tijdje dat ik veel actiever was 's avonds en dat ik dan ook beter huiswerk kon maken als ik geen ADD had gehad en die medicatie daarvoor maar ja, dan moest ik naar bed en zo. Oooooh, zwaar levennn!
Ik heb op BBQ een post gemaakt van ruim 3000 woorden.. Not sure if happy about it, or just being a no lifer. |
|
| |
Diana Ladris District 7
PROFIELAantal berichten : 119 Registratiedatum : 30-07-13
KARAKTERKarakter InformatieGeslacht: VrouwBeroep: • I don't need to work in heaven •Leeftijd: • I'm ageless now •
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do aug 01, 2013 11:16 pm | |
| |
|
| |
Esmerald Snow District 1
PROFIELAantal berichten : 398 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do aug 01, 2013 11:25 pm | |
| @Diana;; How sneaky x'D T is dat Winter niet in district 7 kan komen, haha, helaas c:
Morgen om frikkin 8 uur richting het strand.. D: Dus dan heb ik weer geen tijd om een foto topic voor Loki'tje aan te maken. I am sooooo in love with my little fluffball<3 |
|
| |
Mark Mocca Capitool
PROFIELAantal berichten : 379 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do aug 01, 2013 11:27 pm | |
| Ik heb gepost.. nu zou ik er een voor jou maken Emmatje
mag ik er vanuit gaan dat Winter in de buitenwijken rondswanst? |
|
| |
Esmerald Snow District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do aug 01, 2013 11:32 pm | |
| In district 1 kan je aanmaken waar je maar wilt ;D behalve in t zwaar bewaakte gebouw van de vredebewakers misschien xP En heel misschien kan ik dan nog posten voor ik weg ga, ligt eraan hoe snel je bent my dear Sander. So gogogo *cheermode* |
|
| |
Mark Mocca Capitool
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do aug 01, 2013 11:42 pm | |
| gepost, en ik ga naar bed. Morgen een werkdag van 11 uur... -_- |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 02, 2013 2:34 pm | |
| Pf... wat een weer. XD Ik wilde eigenlijk niet klagen, nu het zo warm is, maar moe zijn + hitte + blaren gaat echt niet samen. Ik bedoel: dan heb je een zwembad, is het gewoon niet leuk om erin te zitten omdat zwemmen en volleyballen pijn doet aan je voeten, en in een opblaasband liggen te warm is. Dus ja, nu ben ik aan het wachten tot het zwembad in de schaduw staat.
Wat een zwaar leven heb ik toch.
(Oh, en we zijn vanochtend naar Xanten geweest, wat leuk was. Alleen in het archeologisch museum liepen meer bewakers dan bezoekers. XD) |
|
| |
Nike Foxglove Presentator
PROFIELAantal berichten : 692 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 02, 2013 3:36 pm | |
| Wel cool om naar zo'n museum te gaan
En ik ben het eens met je wat betreft het weer. Ik heb net een ijskoude douche genomen en loop nu in bikini rond, want iets anders is echt te warm xD Heb expres m'n haar niet afgedroogd voor een continue verkoeling (ja ja). En gelukkig ben ik nu klaar het het schoonmaken van het huis, want anders was 't voor niets geweest. (Mijn ouders zijn binnen een uur terug van vakantie, dus er moest het een en ander opgeruimd worden en zo...) |
|
| |
Diana Ladris District 7
PROFIELAantal berichten : 119 Registratiedatum : 30-07-13
KARAKTERKarakter InformatieGeslacht: VrouwBeroep: • I don't need to work in heaven •Leeftijd: • I'm ageless now •
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 02, 2013 4:26 pm | |
| Ik ook
Lag de hele ochtend in het water bij ons op het strand. Maar dat was vies en de bodem was van zeewier en blubber. Nu lig ik in m'n kamer en voel me net een vampier. M'n moeder zegt namelijk dat ik m'n gordijnen moet dicht houden tegen de warmte... Nou, lekker dan. |
|
| |
Mark Mocca Capitool
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 02, 2013 6:47 pm | |
| Het is onderhand 18:46, nog een uur en een kwartier en ik heb een werkdag van elf uur er op zitten.. pff |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 02, 2013 8:37 pm | |
| Guys... dit plaatje is zo accuraat:
|
|
| |
Mark Mocca Capitool
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 02, 2013 8:42 pm | |
| Pff, eindelijk thuis, ik smolt weg op de fiets... pfff ----EDIT--- Kom je thuis, oververhit, log je in, heb je vannacht voor nix zitten typen en inspi en verhalen en FUUUUUUUUUUUU ----Edit 2---- over twee uurtjes de auto in, dan op naar Den Haag, daar om 1:00 aankomen, en morgen naar de GayPride, ben dus niet aanspreekbaar morgen, en ga ook niet posten, nobody cares about my post anyway |
|
| |
Esmerald Snow District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 02, 2013 9:32 pm | |
| Bwaaaaaargh, had helemaal m'n post af en eindelijk internetverbinding en .____. A tad disappointing :[
Nou, wil er iemand anders in district 1 een topic doen met Winter? Anybody? |
|
| |
Mark Mocca Capitool
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 02, 2013 9:34 pm | |
| I'm sawry Emma. So I'm not the only one who deserves a bigger excuse of the Admins? Heb iig een bericht teruggestuurd dat ik het laag vindt dat ik het nu pas krijg te horen, nu ik mijn post al af heb, terwijl we al een tijd speculeren over een topic, (aangezien we eerst moesten wachten tot je KK goedgekeurd werd...) |
|
| |
Esmerald Snow District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 02, 2013 9:42 pm | |
| Ach Sander we zijn lotgenoten haha. T is vervelend, niet dodelijk, wel vervelend.
Njaa, zonder reizen, zo beperk je t aantal topics wel erg xD Volgens mij zijn er wel twéé mensen in district 1 ;D
Ik ga maar proberen om t een beetje aan te passen en dan een open topic aan te maken ofzo ehh :} En dan hopen dat er iemand bijt xD |
|
| |
Mark Mocca Capitool
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 02, 2013 9:43 pm | |
| Jup, ik heb alleen mijn eigen topic in het Capitool, en verder een leeg District waar ik naartoe mag reizen omdat ik daar een fabriek heb staan, een fabriek zonder werknemers. ........ FU. Fuu. FUUUUUUUUUU |
|
| |
Lana Garcia District 1
PROFIELAantal berichten : 267 Registratiedatum : 02-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 02, 2013 9:44 pm | |
| - Mark Mocca schreef:
----Edit 2---- over twee uurtjes de auto in, dan op naar Den Haag, daar om 1:00 aankomen, en morgen naar de GayPride, ben dus niet aanspreekbaar morgen, en ga ook niet posten, nobody cares about my post anyway Jeeeeeej ik ga ook waarschijnlijk alleen dan in Amsterdam. :3 |
|
| |
Esmerald Snow District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 02, 2013 9:45 pm | |
| @lana; welkom denk ik- soortvan- ja toch? Hoi in ieder geval :3 |
|
| |
Mark Mocca Capitool
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 02, 2013 9:48 pm | |
| Lana, ik ga ook in A'dam hoor, slaap alleen in Den Haag, en dan morgen met de trein (denk ik xD) naar A'dam en dan partyyyyyyyy |
|
| |
Natalia Russo District 1
PROFIELAantal berichten : 665 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 02, 2013 9:56 pm | |
| - Mark Mocca schreef:
- I'm sawry Emma.
So I'm not the only one who deserves a bigger excuse of the Admins? Heb iig een bericht teruggestuurd dat ik het laag vindt dat ik het nu pas krijg te horen, nu ik mijn post al af heb, terwijl we al een tijd speculeren over een topic, (aangezien we eerst moesten wachten tot je KK goedgekeurd werd...) @Sander: Ik heb geen idee waar je 't over hebt, ik denk dat ik de discussie heb gemist, maar in het kader van een gezellige forumsfeer enzo lijkt het mij iets fijner als je dit via PM met de mensen die het aangaat bespreekt, in plaats van openbaar op het forum waar iedereen mee kan lezen. Thanks <3 Enjoy the Gay pride enzeau:D ALSO, PEOPLEZ. Ik heb echt een supermooie ring gekregen van mijn papa en mama voor mijn verjaardag <3 |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 02, 2013 9:59 pm | |
| Oehw, bling bling! Superleuk! Nou niet ermee tegen een muur aan fietsen, want de kans is groot dat ie dan krom wordt (net als die van mij xD)
Sander en Lana, veel plezier morgen! |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 02, 2013 10:11 pm | |
| Wat fijn dat iedereen weer zo aardig is hier tegen elkaar *ahum*
Pffff, het is echt veel te warm buiten D: Ik kamde alleen al mijn haar en het zweet brak me uit >.< |
|
| |
Lana Garcia District 1
PROFIELAantal berichten : 267 Registratiedatum : 02-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 02, 2013 10:13 pm | |
| Dankjewel voor het welkom. c: & Awesome! Heb er echt super veel zin in! ;D |
|
| |
Madelynn Bristow District 7
PROFIELAantal berichten : 466 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 02, 2013 10:13 pm | |
| Heeeel veel plezier! Ik heb - nadat we bij Li zijn geweest - met Dion Zwolle onveilig gemaakt. Nou ja. Ze moesten ons halverwege even opvegen en in de koelkast leggen. Maar verder was het heel gezellig en awesome |
|
| |
Mark Mocca Capitool
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 02, 2013 10:25 pm | |
| Poor people who've seen my bad attitude... I'm sawry, ik wil niet de sfeer ver*** hier, ik kreeg gewoon even veel op mijn bordje, en daar komt dan het enige waar je de hele dag naar uit kijkt, ook nog met een domper. En wat is er dan lekker opluchtender dan even heerlijk ragen? Juist ja, niets overtreft dat Maar hierbij is ***Sander weer veranderd in unicorn-rainbowpuke-Sander... |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |
|
| |
|