|
|
Auteur | Bericht |
---|
Caleb Green District 7
PROFIELAantal berichten : 279 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 06, 2013 6:05 pm | |
| Ik moet dingen als Maya/3DS Max, Unity en Photoshop kunnen draaien. Unity deed het tot zo ver op deze, met 3DS Max had -ie moeite en Photoshop heb ik nog niet. Maar m'n laptop is al wel drie jaar oud en het was een goedkoop dingetje. Opzich doet hij het nog goed, het enige probleem is dat hij sterk verouderd is en ik er dus een hoop games niet op kan draaien en dat ik een Game opleiding doe XD Maar ik denk dat dat best een goed idee is en ik op de opleiding zelf even rond ga vragen. Tot nu toe doet hij het nog goed en ja. Aangezien mijn hele klas proly bestaat uit 'computernerds' en ik echt geen ene donder weet van computers. Ik krijg 9 van de 10 keer niet eens een programma geïnstalleerd XD zal ik vast wel wat hulp kunnen krijgen.. XD |
|
| |
Lana Garcia District 1
PROFIELAantal berichten : 267 Registratiedatum : 02-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 06, 2013 6:18 pm | |
| |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 06, 2013 6:38 pm | |
| Saxion heeft op zich een goede voorziening wat betreft pc's (van wat ik gemerkt heb, in ieder geval), dus je kunt idd wel eventjes vooruit zonder. Maar ik neem aan dat je je laptop ook op je kamer wilt gebruiken. Oh, en neem geen Mac. 9 van de 10 docenten op school zullen zeggen dat Mac's het beste zijn enzo, maar dat is wel slightly overdreven. Ze zijn misschien iets beter dan Windows (hoewel ik het bewijs daarvoor nog moet vinden XD), maar dat is het grote bedrag dat je meer betaald echt niet waard, imho. Maar misschien kun je beter investeren in een goede vaste PC (of in een laptop met een hele goede videokaart). (Photoshop is minder zwaar dan een 3D programma, btw, dus dat moet wel goedkomen dan ) Gewoon maar wat tips |
|
| |
Caleb Green District 7
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 06, 2013 6:50 pm | |
| Mac werd ook afgeraden, tenzij je er Windows opzette. Mac kan namelijk een hoop games niet draaien, dus als je er één moet uittesten gaat dat ook niet. Ik zit idd nog te twijfelen of ik een goede vaste pc koop of een laptop. Het ligt er echt heel erg aan of deze het trekt. Als dat het geval is, dan kan deze mee naar school en doe ik een goede vaste pc, aangezien de prijs daarvan in vergelijking ook een stuk lager ligt en je er nog vanalles in kunt bouwen mocht dat nodig zijn. Dusja. Ik ga het eventjes aankijken en dan zie ik wel. Ben een beetje bang dat ik anders een hoop geld voor niks uitgeef XD Bedankt <3
Hmm, zometeen voor het eerst sinds maanden en waarschijnlijk voor het laatst larpen, maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin.. |
|
| |
Lana Garcia District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 06, 2013 6:55 pm | |
| |
|
| |
Jake Cowell District 4
PROFIELAantal berichten : 15 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 06, 2013 8:10 pm | |
| Wauw.. Ik ga hier dus echt zo niet letten op wie wel op mij antwoordt of niet XD Als iemand iets belangrijks tegen me moet zeggen, doe dat maar via PM, want ik ben niet zo oplettend naar het blijkt xD
--
Vanmorgen de hele tijd hevige buikpijn gehad, nu gaat het goed, ik ben moe, dus postjes komen morgen of later.. (a) |
|
| |
Nike Foxglove Presentator
PROFIELAantal berichten : 692 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 06, 2013 8:25 pm | |
| Dion, dan heb je inderdaad vooral een goede videokaart nodig Maar een laptop hoeft tegenwoordig niet eens heel veel duurder te zijn dan een desktop, eigenlijk. Je zou er gewoon eens goed naar moeten kijken.
Ennn Celia is heel erg bezitterig over haar nootjes xDDDDD |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 06, 2013 8:30 pm | |
| Haar dure, kwalitatief supergoede nootjes :ego: Ofzoiets (edit: oh nee, het waren verrukkelijke en zeldzame nootjes)
Wij moesten aan het begin van het schooljaar een pc in elkaar zetten (zogenaamd dan) die geschikt moest zijn voor de opleiding (dus ook 3D programma's enzo) en die mocht max. 500 euro kosten. Dat was echt makkelijk te doen, terwijl je met een goede laptop al gauw boven de 600 euro zit (mijne was althans een euro of 600 en daarvan zeiden ze dat die niet geschikt was voor Maya 3D, hoewel het er best op te draaien is). Dus... tenzij ik verschrikkelijk slecht heb gezocht naar een goede laptop, denk ik dat je met een desktop toch een stuk goedkoper uit komt. :f: |
|
| |
Chad Maggin District 6
PROFIELAantal berichten : 388 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 06, 2013 8:44 pm | |
| Zo, en nu mooi een filmpje kijken, ofcoursee with my BF |
|
| |
Dyson Green District 7
PROFIELAantal berichten : 189 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 06, 2013 8:46 pm | |
| Blub. Verder inpakken. Vanaf morgen weer in mijn huisje in Groningen. Weiiiiird om dat te zeggen xD |
|
| |
Lana Garcia District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 06, 2013 11:14 pm | |
| Ugh, ruzie op het werk & private struggles; WELCOME TO THE LIFE OF TEENAGE BOYS. Of luxeproblemen. Lol. |
|
| |
Esmerald Snow District 1
PROFIELAantal berichten : 398 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 06, 2013 11:16 pm | |
| Whiee, 3e post gemaakt.
I like Winter. Zo veel gemengde emoties en moodswings in één monoloog :X\'D: |
|
| |
Lana Garcia District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 06, 2013 11:17 pm | |
| Ik vind haar echt awesome. ;3 Mhihihi nog 3 posts. <3 |
|
| |
Esmerald Snow District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 06, 2013 11:19 pm | |
| Het is ook zo logisch.. Stiekem denkt ze eerst: Ohh geld<3 En dan.. Héy, I dont even want your money *bitchy face* Logica~ |
|
| |
Chad Maggin District 6
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 06, 2013 11:20 pm | |
| BusyBusyBusy... Bezig met een event van een andere RPG site... het was ook wel tijd dat ik daar mee verder ging xD |
|
| |
Esmerald Snow District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 06, 2013 11:28 pm | |
| Ik begin maar weer opnieuw aan Odin´s avatar en onderschrift.. Ik kan hem pas uitschrijven als ik een goed setje heb |
|
| |
Caleb Green District 7
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 06, 2013 11:44 pm | |
| Ik zat net op één van mijn lievelingswebshops te kijken die nogal voorloopt qua 'mode' - of ja, 'mode'.. Die kleren zijn zo apart XD - maar blijkbaar is wol nogal populair voor het najaar en de winter en ik HOUD echt van wollen truien, het liefst met van die oerlelijke printen met hertjes en sneeuwvlokjes (ik heb dus een knalroze met twee witte herten, en een witte met onderandere sneeuwvlokjes) maar ik kan dus helemaal niet tegen wol. En dat vind ik zoooo jammer *krijgt gelijk overal jeuk* En die krengen laten ook overal haren achter en daar kan ik al helemaal niet tegen XD |
|
| |
Lana Garcia District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 06, 2013 11:53 pm | |
| - Esmerald Snow schreef:
- Het is ook zo logisch..
Stiekem denkt ze eerst: Ohh geld<3 En dan.. Héy, I dont even want your money *bitchy face* Logica~ Hahahahaa ;____; awgh ja Lana reageerde misschien iets te overdreven gnanga but I liked it. |
|
| |
Chad Maggin District 6
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 06, 2013 11:56 pm | |
| Lana lijkt enorm veel op een meisje van mn school. AND I FREACKING HATED HER. Dus ik moet mezelf er aan houden om te denken dat het Lana is, anders wil ik op d'r spuugen en is mn beeldscherm vies |
|
| |
Lana Garcia District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 06, 2013 11:57 pm | |
| ALS JIJ SPUUGT OP LANA DEL REY DAN DAN DAN. Oke rustig Marlon rustig rustig... Hmmm, wat heeft ze gedaan dan? |
|
| |
Esmerald Snow District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 06, 2013 11:57 pm | |
| @Dion;; Wow. Die truien klinken.. zo cool @Marlon;; Lana's muntjesgooi actie was.. drama queen. I like it. xD |
|
| |
Chad Maggin District 6
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo aug 07, 2013 12:01 am | |
| De persoon van mijn school gaat laag, heel laag. Ze daagt je uit. En het probleem is dat ze denkt iets te zijn terwijl iederen (figuurlijk) spuugt op d'r. En que sociaal leven neukt te zich maar een weg omhoog om het zo plat te kunnen zeggen.
-UND EMMA IK KAN NU OOK VAN DEZE AVA MIJN OGEN NIET AFHOUDEN... U WEET HOE JE EEN IDIOTE HOMO EEN TIJD ZOET KAN HOUDEN- |
|
| |
Lana Garcia District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo aug 07, 2013 12:02 am | |
| Ik haat dat soort mensen, bah. Snap dat je haar niet zo mag dan. Ken er ook een paar van zulke types, helaas ben ik gedwongen met een paar om te gaan. |
|
| |
Esmerald Snow District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo aug 07, 2013 12:05 am | |
| - Chad Maggin schreef:
- -UND EMMA IK KAN NU OOK VAN DEZE AVA MIJN OGEN NIET AFHOUDEN... U WEET HOE JE EEN IDIOTE HOMO EEN TIJD ZOET KAN HOUDEN-
Oehh, dan moet ik Chad's ava wel toppen met die van Odin He must be the ultimate.. xD Emma's tip om je avond leuk te houden: Klik niet op één van deze filmpjes. http://www.stereotude.com/justin-bieber/14-times-justin-bieber-tried-be-rapper.html Why did I do that to my ears xD |
|
| |
Lana Garcia District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo aug 07, 2013 1:04 am | |
| Ik wil slapen maar ook weer niet. D: |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |
|