|
|
Auteur | Bericht |
---|
Belle Deveno District 8
PROFIELAantal berichten : 132 Registratiedatum : 08-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 16, 2013 3:33 pm | |
| Hahah aaw jammer, maar heel goed te begrijpen! Mijn laatste dag zit er bijna op, nog 1,5 uur door bikkelen en ik mag eindelijk zeggen dat ik vakantie heb |
|
| |
Jacob Kendall District 4
PROFIELAantal berichten : 106 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 16, 2013 8:13 pm | |
| @Emma, jij was toch bij de UIT? Heb je je nog ingeschreven bij een vereniging of niet? En JEEEJJJ WEEKEND Blub ik ben echt in een week 2x hier online geweest O.o bizar... |
|
| |
Esmerald Snow District 1
PROFIELAantal berichten : 398 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 16, 2013 8:16 pm | |
| @Dani;; Uhu. Ik heb bij een aantal sportverenigingen m'n email gedropt, zodat ze me mailen wanneer er een proeftraining is etc. De andere verenigingen waar we zijn wezen kijken waren allemaal zo.. druk en met loting enzo, daar had ik even geen zin in in mn eerste jaar. Dus het wordt waarschijnlijk basketbal, voetbal of rugby x3 |
|
| |
Dean Webster District 8
PROFIELAantal berichten : 239 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 16, 2013 8:42 pm | |
| UGH. Kutdag. Typ ik een hele post, druk ik op verzenden, slaat de pagina vast, doet heel internet kut, moet ik refreshen, post weg.
Kort gezegd: jullie zijn lief, knuffels en kusjes <3 Ik wil best helpen karakters bedenken maar ik ben volgende week gewoon pleitos dus dan hebben jullie er niet veel aan. Ik wil m'n nieuwe karakter in District 2 maar er is geen District 2 en 1 en 4 zijn niks voor d'r (Wil dus een beroepsdistrict ondanks dat er nog niet echt beroeps zijn), eeehm.. Wat nog... Geen idee. Alles zit tegen vandaag >.< Piercingballetjes tyfen steeds uit m'n handen, ringetjes zitten raar, balletjes te klein, tyfusveel jeuk overal dus als ik niet oppas krab ik per ongeluk m'n benen open net zoals gisteren in m'n slaap, bad hairday, ogen doen pijn, bril is niet schoon te krijgen, kamer is een teringzooi, moet fucking veel inpakken, koters hier achter lopen weer janken, honger maar geen eetlust, huilbuien om niks, kleding is stom, lichaam is stom en chubby, sokken zitten kut bla bla blaaaaaa.
Leuke dingen van vandaag: mijn nieuwe trui is binnen en hij is zo zacht en fluffy en groot en zwart en awesome en hij heeft studs <3 En mijn ringetjes+balletjes kwamen vandaag dus ook binnen en uiteindelijk heb ik met de balletjes die ik al had en het kleinste ringetje toch nog wat tofs voor elkaar gekregen. En ik heb Mass Effect 2 gekregen van het vriendje! En ik kwam er gister achter dat ik nog wat geld had, en dat heb ik gelijk opgemaakt aan een cadeautje voor het vriendje omdat we zondag een jaar samen zijn en ugh. Vraag me af of ik niet beter wat anders had kunnen kopen.. |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 16, 2013 10:28 pm | |
| Hey kiddo's! Daar ben ik ook weer <3 Texel was awesome, ben wel knetterhard verbrand in mijn gezicht D: Hoe is het hier? |
|
| |
Rosemary Webster District 8
PROFIELAantal berichten : 67 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za aug 17, 2013 4:21 am | |
| *huggles het arme Dionnetje* But yaaaay. Fluffy trui! Yo, grandma... Ja, eerste reactie die bij me opkomt als jij zegt 'kiddo's' xD... Hieeeer gaat het goed :3 En mooi dat het leuk was. Je arme gezichtje, though. Ik kwam er zeg maar vanmiddag heel random achter dat het warm was. Alsin... Mn opa en oma kwamen op visite bij mn vader en mij en ze stelden ineens voor om buiten te gaan zitten. Ik was like, WTF... maar zonder wolken smolt je gewoon echt bijna weg XDDD Naja... was gezellig, though :3 |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za aug 17, 2013 7:47 am | |
| Hooooj Li! Welkom terug in Nederland op het vasteland |
|
| |
Chad Maggin District 6
PROFIELAantal berichten : 388 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za aug 17, 2013 11:16 am | |
| Halloo schattedropjes, Hier een berichtje uit Marmaris turkey, het is heerlijk hier! Bruin worden alles, swag yeah! :p Ik spreek jullie later! Groetjes van Achmed en Fatima En van mij natuurlijk |
|
| |
Dyson Green District 7
PROFIELAantal berichten : 189 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za aug 17, 2013 1:46 pm | |
| Hoofdpijn? Check. Verf overal? Check. Gevraagd of ik iemands Newfoundlandertje wilde zijn? Check. Gratis drank? Check. Gedouched in bed beland? Uncheck.
Awesome week/avond gehad en ik ben lid van Dionysosssssss |
|
| |
Lana Garcia District 1
PROFIELAantal berichten : 267 Registratiedatum : 02-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za aug 17, 2013 7:09 pm | |
| |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za aug 17, 2013 7:32 pm | |
| Haha, Sander, groetjes terug aan Achmed en Fatima! XD En niet té bruin worden, hè, dan worden wij thuisblijvers jaloers. @Char: fijn dat je het zo leuk hebt gehad! En hoi Marlon! En opa en oma hebben een nieuw hondje. Een pup van 3 maanden en hij was heel rustig in de auto (Anja en ik hebben 'm opgehaald, samen met onze oma). |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za aug 17, 2013 7:41 pm | |
| Ghehehe, awesome, Char! :3 Mjaaa... idd... Niet te bruin worden. Gister waren mn opa en oma er en mn oma was zo van 'ja, van dat kleurtje dat je had zie je ook niets meer, hè?' SORRY HOOR DAT IK JULLIE HOLLANDSE GENEN HEB GEËRFD EN NIET VERKLEUR ZOALS MN VADER :p En oewwwwhh... PUPPY!!! :3 Wat voor hondje is het? |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za aug 17, 2013 7:43 pm | |
| xDDDDD Arme jij... En het is een boerenfox met een klein beetje van iets anders erdoor (zijn moeder was een kruising tussen een boerenfox en iets anders, zeg maar XD) |
|
| |
Belle Deveno District 8
PROFIELAantal berichten : 132 Registratiedatum : 08-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 18, 2013 12:06 pm | |
| Boerenfox, nice! Hopelijk wordt hij niet te druk XD
Ik ben net m'n laatste zaakjes bezig in huis, vind het wel spannend om mn poezebeestjes achter te laten voor 2 weken. Ik hoop dat ze m'n huis niet afbreken :p
|
|
| |
Aura Ferrari Capitool
PROFIELAantal berichten : 131 Registratiedatum : 12-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 18, 2013 1:44 pm | |
| I'm in love with my new avatar & onderschrift. Dankjewel Emma ♥♥. |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 18, 2013 2:33 pm | |
| Oh, those doggies look cute :3 Alsin... als je erop googlet krijg je ook meteen pups op je netvlies... it's like selling your soul
Ghehehe :3 Laten we hopen dat je huis het zal overleven :3 Iig veel plezier :3 |
|
| |
Dyson Green District 7
PROFIELAantal berichten : 189 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 18, 2013 2:47 pm | |
| Na de KEIweek even het huis maar weer opruimen enzo. Overal zooi, overal zooi!! 13 meiden in een huis betekent gewoon een grote teringbende. Net de afwas gedaan (waarvan echt maar twee borden van mij waren) en de was aangezet en omg... Ik moet eigenlijk gewoon voor en na foto's maken xD |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma aug 19, 2013 12:53 pm | |
| Goed bezig =D En, is het al helemaal schoon? Of was het zoveel dat jullie de komende week ook nog bezig zijn? En ik snap mijn tablet niet T_T Ik had een nieuw pennetje gekocht omdat ik dacht dat de oude kapot was... en nou werkt de oude wel weer, maar de nieuwe niet en nee, ik heb ze niet door elkaar gehaald XD |
|
| |
Aura Ferrari Capitool
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma aug 19, 2013 2:49 pm | |
| Gaat er iemand in Rotterdam naar school en wie die dan wat Eurekaweek is? Want iedereen heeft het daarover en of ik dat ook heb, maar ik weet amper wat het is. xD |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma aug 19, 2013 2:56 pm | |
| Ik ga niet in Rotterdam naar school, maar... eh... misschien dat dit helpt: http://www.eurekaweek.nl/ Maar ga je daar studeren? Want dan lijkt het me dat het gewoon een introductieweek is, zoals je in Groningen de KEI-week hebt, in Enschede de... eh... HOI-week en in Utrecht de UIT-week. (ongelooflijk, ik weet gewoon beter hoe de introductieweken van Utrecht en Groningen heten, dan die van Enschede (waar ik zelf studeer) en Arnhem) |
|
| |
Aura Ferrari Capitool
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma aug 19, 2013 3:03 pm | |
| Hahahahaha xd. Nou ja, ik ga in Dordrecht studeren! Gewoon in m'n eigen stadje zeg maar en ik heb er helemaal niets over gehoord... |
|
| |
Janaea Spurling
PROFIELAantal berichten : 120 Registratiedatum : 19-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma aug 19, 2013 3:07 pm | |
| En in Leiden heb je de El Cid. Wat echt een vage naam is in vergelijking met KEI HOI en UIT xDDD Oh, blijkbaar staat El Cid voor 'Enige Leidse Commissie Introductie Dagen' xDDOWEE en IDEE klinken ook wel leuk (Delft en VU A'dam, blijkbaar =p) @Anwan: Hahahaha. Heel typisch! Net als dat je iets kwijtraakt na heel lang zoeken een vervangend iets koopt en dan de volgende dag vindt wat je kwijt was xDNew character [/ ] |
|
| |
Aura Ferrari Capitool
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma aug 19, 2013 3:22 pm | |
| |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma aug 19, 2013 4:06 pm | |
| Ik ben bezig de kaart van Panem een update te geven, maar nou wil ik iets in het boek opzoeken, heeft mijn moeder het boek meegenomen om te lezen! :X_x:
@Soot: had je geen naam kunnen kiezen die uit te spreken is? XD Is het Djanaaia of Djana-ea? Of nog anders? XD |
|
| |
Janaea Spurling
PROFIELAantal berichten : 120 Registratiedatum : 19-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma aug 19, 2013 4:18 pm | |
| Thank you :3 Het was nog best lastig om foto's met oprecht vrolijke mensjes te vinden trouwens... @Anwan: Stiekem was ik heel flauw bezig en bedacht ik het als 'ja-NEE-ja'... Hoewel ik Djanaaia stiekem mooier vind, maar dat had ik anders geschreven xD Djaneeja klinkt stiekem ook beter dan gewoon janeeja XD En het past beter bij Engelse uitspraak, dus misschien doen we dat maar... :3 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |
|
| |
|