|
|
Auteur | Bericht |
---|
Toby Blitz District 3
PROFIELAantal berichten : 216 Registratiedatum : 18-08-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr sep 19, 2014 11:57 am | |
| Yay ik heb weer gepost =D |
|
| |
Madelynn Bristow District 7
PROFIELAantal berichten : 466 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr sep 19, 2014 4:08 pm | |
| OMDAT GRONINGEN AWESOME IS. In Denemarken was onze ervaring wel heel erg dat ze je echt pas wilden helpen/met je praten als ze erachter kwamen dat je geen Duitser was. Misschien dat het aan de plek lag, of zo, maar ze leken echt niet zo gek op Duitsers te zijn. :p Toen we eenmaal zeiden van 'we zijn Nederlands' waren ze ineens stukken vriendelijker. En yay Sas! Dus toch Finland? IK WIL MEE. En nu maar hopen dat je het lwel leuk gaat hebben daar xD Ik wil echt ooit nog een keer een beetje Fins leren. <3 En weer naar Finland gaan, of course. En tss... Nana... kon je huisgenootje niet eens een beetje Zuid-Koreaans? Slecht hoor... Annyeonghaseyo! :E En yay voor het interview van Nike met Sage <3 |
|
| |
Nike Foxglove Presentator
PROFIELAantal berichten : 692 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr sep 19, 2014 7:38 pm | |
| Haha, jawel hoor! Volgens mij had ze vrij veel geleerd! Maar niet genoeg om op universitair niveau discussies te kunnen voeren of zo...
In Zweden zijn ze ook niet zo dol op Duitsers, omdat die er zoveel komen als toeristen en het begrip 'allemansrecht' (dat je overal in de natuur dingen mag plukken en eten en je tentje opzetten e.d.) een beetje ruim nemen, want dan stonden ze ineens midden in iemands tuin of zo |
|
| |
Nino Naysmith District 7
PROFIELAantal berichten : 412 Registratiedatum : 12-06-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma sep 22, 2014 5:46 pm | |
| School is weer begonnen en eindelijk terug wat kunnen schrijven ^^ Ik zit immens lang op de trein en zo genoeg tijd om te schrijven aangezien ik toch geen zin heb om de boeken uit te halen op de trein |
|
| |
Eleanor Woods District 4
PROFIELAantal berichten : 215 Registratiedatum : 19-01-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma sep 22, 2014 7:40 pm | |
| Ooh :o nu ga ik mezelf verplichten om te posten. Woensdag heb ik geen school dus dan komt er sowieso een post. PINKY PROMISE. :3 |
|
| |
Lincoln Wells District 1
PROFIELAantal berichten : 100 Registratiedatum : 24-08-14
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 23, 2014 11:27 am | |
| - Tyrell Peak schreef:
- @Tim: Oeh, Engeland is ook tof! Wel stom dat jullie elkaar dan beconcurreren, maar tja... heb je ook nog een soort tweede optie?
Ik heb geen tweede optie, maar ik ga er vanuit dat het gewoon lukt. Leeds is over het algemeen niet zo heel populair, dus misschien kunnen we er wel samen naartoe. Ik heb geen idee, maar dat zien we tegen die tijd wel weer |
|
| |
April Rock District 7
PROFIELAantal berichten : 190 Registratiedatum : 08-05-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 23, 2014 5:35 pm | |
| Iemand die zin heeft in een topic met April? Ik heb al een topic aangemaakt in 7, terwijl ze schuilt voor een herfststorm :3 |
|
| |
Iduna Ysgar District 7
PROFIELAantal berichten : 293 Registratiedatum : 23-09-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 23, 2014 5:40 pm | |
| Wauw, allereerst mijn complimenten aan de makers van deze RPG (: Het ziet er allemaal heel netjes uit.
Voor de rest, hallo ^^ Heb nog geen karakterkaart geplaatst, omdat ik nog niet zo goed weet waar ik heen wil met deze karakter xD Is er nog een te kort aan mensen in een bepaalde district of dergelijke? Als ik dat maar vast heb dan kan ik vast iets leuks bedenken. |
|
| |
Nino Naysmith District 7
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 23, 2014 5:44 pm | |
| Ik ben al begonnen met een antwoord vandaag op de trein, Cato xD Al 600 woorden Hoi Denise! Welkom in de RPG! Welja vroeger was er erg een tekort in bepaalde districten maar het is dan een bepaald moment enorm druk geweest zodat het tekort op dit moment wel meevalt als ik me niet vergis. Als ik jou was, zou ik gewoon het district nemen die jou/het personage het best ligt |
|
| |
April Rock District 7
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 23, 2014 6:56 pm | |
| Hey Denise! Welkom c:
@Def; Yay! Ik ship Nino en April <'33 |
|
| |
Eleanor Woods District 4
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 23, 2014 6:59 pm | |
| Welkom Denise :3
@Cato, je moet een shipnaam bedenken ;o |
|
| |
April Rock District 7
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 23, 2014 7:05 pm | |
| - Eleanor Woods schreef:
- Welkom Denise :3
@Cato, je moet een shipnaam bedenken ;o Niril, Aprino... Verder kan ik er geen meer bedenken XD Welke is het beste? |
|
| |
Mayme MacNiall Burgemeester District 6
PROFIELAantal berichten : 125 Registratiedatum : 03-01-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 23, 2014 7:07 pm | |
| |
|
| |
Iduna Ysgar District 7
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 23, 2014 7:12 pm | |
| - Mayme MacNiall schreef:
- Hoi Denise! Welkom op HS! Ik hoop dat je het leuk gaat vinden hier
en natuurlijk actief blijft! Ik zou inderdaad gewoon gaan voor een district dat je aanspreekt of dat goed werkt voor je karakter ^^ Het is op het moment overal een beetje rustig vanwege school en studies die weer zijn begonnen, maar de Zegetour gaat als het goed is bijna beginnen, dus hopelijk vinden mensen dan ook tijd om te posten (en in het algemeen natuurlijk ook ). O! Wat een mooi plaatje als avatar heb je! ^^ En een interessante naam *houdt van niet-standaard dingen* :3
Als ik zeker weet dat ik klaar ben voor de rest van de week, dan ga ik eens kijken waar ik hier nog kan posten :3
Merci, merci Ik ben zelf ook druk met school, moet ik alvast vermelden. Ik ben aan een tweede studie begonnen die ik in een jaar moet afronden. Nou ja, moet niet, maar zo heb ik me ingeschreven. Op dit moment heb ik nog geen stage plek, maar straks zal ik 16 uur/week stage lopen en ook nog 2 volle dagen school. Dus hoop dan ter ontspanning te kunnen schrijven op het forum Plaatje komt van een serie die ik laatst heb afgekeken: Reign. Geschiedenis <3 En Iduna is Noors en ik houd van Noorse dingen <3 Ik heb daar dan ook niet voor niets buitenlandse stage gelopen en een Noorse cursus gevolgd. |
|
| |
Eleanor Woods District 4
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 23, 2014 7:12 pm | |
| @Cato, APNO. ik zou voor Apno gaan hahaha :333 |
|
| |
Sabrina Anderson District 3
PROFIELAantal berichten : 23 Registratiedatum : 18-08-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 23, 2014 7:14 pm | |
| |
|
| |
Mayme MacNiall Burgemeester District 6
PROFIELAantal berichten : 125 Registratiedatum : 03-01-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 23, 2014 7:27 pm | |
| Ghehe. Tof. Ik wil echt nog een keer naar Noorwegen! Scandinavië is awesome! Welke studies doe je? ^^ |
|
| |
Iduna Ysgar District 7
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 23, 2014 7:30 pm | |
| - Mayme MacNiall schreef:
- Ghehe. Tof. Ik wil echt nog een keer naar Noorwegen! Scandinavië is awesome! Welke studies doe je? ^^
Ik heb afgelopen juni HBO Toegepaste Psychologie afgerond. Vorige week mijn diploma in ontvangst mogen nemen Nu volg ik de KOP opleiding 2e graads docent Omgangskunde. Kortom: leraar sociale vakken en competenties. |
|
| |
Carmen Abelli Capitool
PROFIELAantal berichten : 141 Registratiedatum : 01-10-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 23, 2014 7:40 pm | |
| Welkom Denise! En gefeliciteerd met je diploma nog Bij mij is je onderschrift trouwens een leeg vlak met witte omlijning, ik weet niet of dat aan mijn browser etc ligt, maar ik meld t maar even ^^ |
|
| |
Sabrina Anderson District 3
PROFIELAantal berichten : 23 Registratiedatum : 18-08-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 23, 2014 7:42 pm | |
| bij mijn ook witte lijntjes |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 23, 2014 7:57 pm | |
| Haaj, welkom Denise! En bedankt voor het compliment ^^ En gefeliciteerd met je diploma! En jay voor Noorwegen Oeh, er zijn gewoon al 11 NPC's opgestuurd, dat is like... veel meer dan ik verwacht had XD Awesome, nu hoeven Anita en ik (bijna) niks meer te bedenken Edit: oh, ik kan niet tellen, het zijn er zelfs twaalf XD Dat is twee jongens meer dan nodig was. Maar aangezien er geen actieve jongen in District 11 is...
Laatst aangepast door Tyrell Peak op di sep 23, 2014 8:01 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 23, 2014 7:59 pm | |
| Welkom Denise! Ik hoop dat je het hier naar je zin gaat hebben! En ik sluit me volledig aan bij wat andere mensjes al gezegd hebben: je naam is tof en Noorwegen is awesome Ik ben nu ook nieuwsgierig naar die serie, btw... *gaat opzoeken* (Edit: oh, en bedankt voor het compliment natuurlijk!) |
|
| |
Nino Naysmith District 7
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 23, 2014 8:00 pm | |
| @Noa/Cato: Ja Apno klinkt wel, of Rocksmith xD Tegen morgenavond is hij zeker af, vandaag kan ik niets meer beloven @Anja: Ik was van plan om morgen/overmorgen ook nog eentje te bedenken ^^ |
|
| |
Iduna Ysgar District 7
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 23, 2014 8:19 pm | |
| - Carmen Abelli schreef:
- Welkom Denise! En gefeliciteerd met je diploma nog
Bij mij is je onderschrift trouwens een leeg vlak met witte omlijning, ik weet niet of dat aan mijn browser etc ligt, maar ik meld t maar even ^^ Lag niet aan jouw browser. Ik had het ook al gezien. Afbeelding wilde niet meer laden ._. Dus heb maar iets anders gemaakt xD Yay nog meer Noorwegen liefhebbers xD En wat zijn NPC's? Even als vraagje tussendoor. |
|
| |
Eleanor Woods District 4
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 23, 2014 8:23 pm | |
| Apno Rocksmith komt eraaan :3 AHAHAH :3
@Denise Non Playing Characters, dus karakters die bespeeld worden door een persoon zeg maar :'3 Moeilijk uit te leggen :'3 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |
|
| |
|