Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel
 

 Zegetocht District 1 HS4

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

Zegetocht District 1 HS4 Empty
Onderwerp: Zegetocht District 1 HS4 | vr maa 02, 2018 1:51 pm

De loco-burgemeester van District 1 frummelde zenuwachtig aan zijn pak. Last-minute had hij de taken van de burgemeester over moeten nemen, voor de zegetocht die vandaag plaats had. Vorig jaar had hij dit ook al gedaan, maar toen had hij iets meer voorbereidingstijd gehad. Omdat hij zelf graag DE burgemeester wilde worden, moest en zou dit alles vlekkeloos verlopen. Hij liep naar de microfoon en zag de honderden gezichten van zijn district naar hem kijken. De vriendelijkheid op de gezichten was gespeeld, wist hij, uit angst voor de vredebewakers. Het liefst zouden de familieleden van de overleden tributen de winnares aan de schandpaal nagelen. Daar ging hij tenminste vanuit, dat zou hij zelf willen doen als zíjn kind vermoord werd.

Hij schraapte zijn keel, begroette de bewoners van het district en maakte toen een gebaar naar de jongedame die bij hem op het podium stond. ‘Een hartelijk applaus voor de winnares van de vierde Hongerspelen – Kasa Locklear!’

Kasa stapte naar voren, haar blik was lastig te peilen. Ze leek niet zenuwachtig te zijn, maar eerder koppig. ‘Beste inwoners van District 1,’ sprak ze, ‘ik ben dankbaar dat ik hier vandaag sta. Ik weet dat jullie hier liever iemand anders hadden zien staan, Avery of Lucca. Het spijt me dat zij door de... hobby’s van het Capitool, niet meer bij jullie kunnen zijn. Ik heb gestreden, niet voor hun dood, maar voor mijn eigen leven. En dat van mijn zus Nakoma. Ik hoop dat Avery en Lucca nu op een betere plek zijn, net zoals Nakoma dat is. Dank u wel.’

Onder luid (geforceerd) applaus verliet ze het podium.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
 

Zegetocht District 1 HS4

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Zegetocht District 8 HS4
» Zegetocht District 1 HS3
» Zegetocht district 4
» Zegetocht District 3 HS3
» Zegetocht District 6 HS4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: Districten :: District 1 :: De Stad-