|
|
Auteur | Bericht |
---|
Carmen Abelli Capitool
PROFIELAantal berichten : 141 Registratiedatum : 01-10-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 01, 2013 10:51 pm | |
| @Sander;; Human centipede.. ken ik alleen van de southpark aflevering, die al best disturbing was, maar vooral vies xD
Hrrmm, ik snap niet waarom de twee politiemannetjes geen telefoon bij zich hadden, om een ambulance te bellen, haha. Verder zit ik nu rustig een spelletje te doen, terwijl ik m'n film afkijk xD |
|
| |
Chad Maggin District 6
PROFIELAantal berichten : 388 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 01, 2013 10:57 pm | |
| Emma. Ga HumanCentipide kijken. Serious.. hij is in het echt nog 100 maal more disturbing dan in southpark.
Alhoewel ik me echt kapot heb gelachen om die aflevering xD |
|
| |
Carmen Abelli Capitool
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 01, 2013 11:30 pm | |
| Ahw damnit I liked Adam, he was cute-ish, now he's deadish x'D En nu maar gauw naar bed toe, morgen een laaange dag vol saaiheid voor de boeg. |
|
| |
Joshua Espoire District 11
PROFIELAantal berichten : 58 Registratiedatum : 21-09-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 01, 2013 11:36 pm | |
| *springt het gesprek in* Nais, ik stond op het punt om te gaan slapen en nu kan dat niet meer. Ik heb nooit last van horror films als het aankomt op slapen, maar door die film wel omdat het gewoon disturbing was. Het was niet eens eng, ik vond het ook geen horror; het was enkel en alleen... Vies en ranzig. Beetje janken en butthurt doen - letterlijk. Daar is niks aan. Dat er meerdere delen zouden komen... Nja, ik had de plannen gehoord, maar ik dacht dat dat dus nooit door zou kunnen gaan omdat er niet genoeg mensen waren die mee zouden willen spelen. Ikzelf zou er op zich niks tegen hebben, zolang ik maar genoeg geld krijg XD Maar ik hoef het eind resultaat niet te zien, echt niet ._. Het blijft gewoon disturbing. Highly disturbing. Can we please drop this subject D: ?
I shall chance it. Ik wil de camera van mijn vader stelen, maar hij wilt mij perse uitleggen hoe het werkt... Terwijl iedereen weet dat mijn broer en ik het verst ontwikkeld zijn als het aankomt op apparatuur ;} 'Duss... Mag ik de videocamera lenen?' 'Je weet niet hoe die werkt.' 'Jawel, pap, dat weet ik wel.' 'Ik wil het je eerst uitleggen.' Hij leek zo confused. Op dat soort momenten kan ik wel om hem lachen, maar dan moet ik het inhouden want anders voelt hij zich beledigd en dan moet ik nog harder lachen. Ik ben zo gemeen XD |
|
| |
North Ishikawa District 4
PROFIELAantal berichten : 35 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 01, 2013 11:38 pm | |
| Hm.. Dus 1 of 4? xD En yeah z'n karakter is een beetje, shy maar dat lost hij op door verkeerde dingen te doen.. ^^' Vrij opvliegerig en such. Maar yeah ik denk dat dat wel bij beiden kan.
4 heeft wel weinig mensjes.. Denk dat ik dat dan maar doe. Iedereen die met me een topic wil moet maar een oc maken en gezellig bij 4 komen kletsen xD haha~ *hinthint*
|
|
| |
Carmen Abelli Capitool
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 01, 2013 11:41 pm | |
| @Pomm;; Helaas heb ik nét een kersverse nieuwe char, die niet bepaald in district 4 past xD Too baaad~~ Dan stalk ik je maar van een afstandje.
@Miss Hutt;; Haha, zo doet mijn vader ook met zijn drie jaar oude tablet. Hij zet er een code op enzo zodat wij er niet mee kunnen spelen, doet alsof ie pro is, gaat met termen over apps enzo strooien.. Stiekem best grappig.
Ok en nu moet ik echt gaan -afleidingen everywhere- |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 01, 2013 11:43 pm | |
| Emm: *zucht* Ik weet het ook niet T_T Dan zijn er drie mensen in 4. Als ik erbij kom dan. Hmmmmmm. lastig.
|
|
| |
Joshua Espoire District 11
PROFIELAantal berichten : 58 Registratiedatum : 21-09-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 01, 2013 11:51 pm | |
| @ Emma; Ik vind het ook zo grappig dat als bij mij iets niet lukt en ik dan hardop begin te murmelen hij gaat van: LET ME HELP YOU. En dan helpt hij mij en wordt hij alleen maar chaggie omdat hij het niet snapt en dan gaat hij wat proberen met kabels - altijd kabels - en dan vervolgens is het van: 'Pap... Pap! Ik heb het al opgelost, laat maar ~' En ik ga je voorbeeld volgen. *vliegt naar haar bed toe* |
|
| |
Chanelle Galleon District 1
PROFIELAantal berichten : 116 Registratiedatum : 30-09-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 02, 2013 12:04 am | |
| Eerste post van Chanelle, voor mij is het nog één sigaretje en dan naar bedje toe <3 |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 02, 2013 1:23 am | |
| Zo.. hij is af. Mijn North Jeremy Ishikawa. c: Nu ga ik ook maar eens naar bedje toe~
Slaap lekker iedereen ;D |
|
| |
Eve Paradiso District 6
PROFIELAantal berichten : 50 Registratiedatum : 01-10-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 02, 2013 7:12 am | |
| Jeetje sommige hebben echt helemaal van die sheets, en dan zit ik echt zo te kijken van: o___o HUUUUH
Echt knap dat jullie dat allemaal kunnen maken. <3 |
|
| |
Odin Donaghue District 6
PROFIELAantal berichten : 246 Registratiedatum : 09-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 02, 2013 9:47 am | |
| - Chanelle Galleon schreef:
- Eerste post van Chanelle, voor mij is het nog één sigaretje en dan naar bedje toe <3
Ohh, it's on, it's on like a.. ... Sander, now you've done it. De uitdaging om van Miss Chanelle te stelen is totally accepted. Als je zo praat tegen een van d'r zeldzame vrienden wordt Winter niet blij~ Beste reactie van Spring zou zijn: heel hard roepen dat Chanelle d'r heeft bestolen en zo al het geld opstrijken zou cool zijn. Ik denk dat ik jullie topic join, nadat Springle nog geantwoord heeft, to turn it into an extreme Bitch fight Als dat mag van jullie c': Goeiemorgen trouwens, mensjes ;o @Marlon;; op zich zijn er codes te vinden, waardoor je alleen een plaatje in de juiste maat hoeft te hebben, die je dan invult. Ben zelf te lui voor sheets haha xD |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 02, 2013 10:01 am | |
| Ga je gang Emma, sounds awesome! :DStiekem klopt Sanders post niet helemaal met wat ik heb geschreven, maar whatever, ik zal mijn beginpost wel even aanpassen voordat ik een reactie ga schrijven. 't Zijn maar kleine aanpassingen. |
|
| |
Chad Maggin District 6
PROFIELAantal berichten : 388 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 02, 2013 10:29 am | |
| Omg klopt het niet?! Sorry!! Was niet de bedoeling! @Emmerdepem: na al onze ship-topics is een bitchfight een geweldige afwisseling |
|
| |
Jacob Kendall District 4
PROFIELAantal berichten : 106 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 02, 2013 10:43 am | |
| Meer mensen in 4 (we zijn met zn drieën volgens mij? of inmiddels meer) kan ik mogelijk nog mijn 5 posts halen en Jake in zijn district meer tot ontwikkeling laten komen, want post in de spelen is wel tof denk ik, maar ik ken mn karakter niet goed genoeg ervoor geloof ik zoals hij is in zijn vertrouwde omgeving ^^ |
|
| |
Eve Paradiso District 6
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 02, 2013 2:34 pm | |
| Ik kan misschien Eve wel in 4 dumpen. c: Voorlopig wacht ik nog eventjes rustig af, wil eerst eventjes wachten tot ik m'n avatar & siggy heb. <3 (Nee Emma, dat is geen hint ♥♥).
Goedemiddag allemaal! <3 |
|
| |
Carmen Abelli Capitool
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 02, 2013 3:44 pm | |
| Haha, heb het toch voor je gemaakt, Marlonn ;P Aangezien ik even een pauze nodig had tussen alle samenvattingen XoX |
|
| |
Eve Paradiso District 6
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 02, 2013 3:46 pm | |
| Succes. <3 Heel erg bedankt, ik ben er super blij mee. Alleen nog eventje kijken welke avatar ik neem, ik vind ze allemaal leuk. x.x |
|
| |
Carmen Abelli Capitool
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 02, 2013 3:48 pm | |
| Dan kan je ze lekker af gaan wisselen hihi o3o'' Ik wist niet zeker welk plaatje je leuker vond, dus allebei tadaaah xD
-gaat zich weer op een samenvatting storten- |
|
| |
Eve Paradiso District 6
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 02, 2013 3:49 pm | |
| Ik vond ze allebei leuk, kon niet kiezen. T_____T Maar ik ga ze zeker allemaal gebruiken. <3 Succes met samenvatten! |
|
| |
Carmen Abelli Capitool
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 02, 2013 4:16 pm | |
| Ahh ik word echt heel zenuwachtig voor mn toetsen nu.. Blijkbaar zit er een groot 'gokpercentage' in de cijferberekening... Oftewel, het kan gebeuren dat je bij 20% goed pas een 0 hebt. 60% dan ongeveer een 4/5 kan worden.. En meer van zulke vaagheid. Whaaa, I worry |
|
| |
Chanelle Galleon District 1
PROFIELAantal berichten : 116 Registratiedatum : 30-09-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 02, 2013 7:05 pm | |
| That awkward moment you read that someone is goin on camp, YES ON A CAMP, to you birthtown... WHUT? HAHA |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 02, 2013 7:11 pm | |
| Net wat hele domme fouten verbeterd in m'n KK. Seriously. niet handig xD
Nu maar wat huiswerk gaan maken. ofeenfilmgaankijken |
|
| |
Nez Vengerce Avox
PROFIELAantal berichten : 21 Registratiedatum : 27-09-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 02, 2013 8:28 pm | |
| I am WAY too tired for it to be healthy. God ik zou nu echt naar bed moeten als ik morgen op een fatsoenlijke manier wil opstaan. But I have some work that I need to do D:
Ah well, everything for the future. |
|
| |
Belle Deveno District 8
PROFIELAantal berichten : 132 Registratiedatum : 08-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 02, 2013 8:53 pm | |
| Ik probeerde te posten bij de training, maar ik kreeg er maar twee alinea's uit.. wil sowieso nog meer schrijven, maar denk niet dat me dat vandaag nog gaat lukken >.< Ik wil morgen overslaan Dan moet ik werken met een collega die ik niet zo tof vind. Hij werkt normaal in een andere winkel, dus het is wel maar voor een keer. Maar hij is zo'n bulldozer, hij loopt zo over me heen <.< En dat vind ik niet zo tof.. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |
|
| |
|