|
|
Auteur | Bericht |
---|
Chanelle Galleon District 1
PROFIELAantal berichten : 116 Registratiedatum : 30-09-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 02, 2013 8:56 pm | |
| Ik moest vandaag werken in een ander filiaal, problem was: De bedrijfsleider had een training, en de vervangend bedrijfleidster was ziek. Dus stond uiteindelijk met mijn eigen vervangend bedrijfsleidster andermans Blokker te runnen xD Was op zich wel leuk voor een dag |
|
| |
Eve Paradiso District 6
PROFIELAantal berichten : 50 Registratiedatum : 01-10-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 02, 2013 9:10 pm | |
| Ik was net begonnen aan een Karakterkaart voor Eve maar hij heeft niet opgeslagen dus mag ik nu weer overnieuw beginnen. Fijn! #sarcasme Net gewerkt, ben moe. :c |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 02, 2013 9:19 pm | |
| Ow, dat is balen zeg...
@Alicia: Dat is ook vervelend, succes morgen!
En ik haat het als docenten via internet laten weten dat je groepje geen cijfer kan krijgen omdat er "iets niet ingeleverd is", terwijl wel alles ingeleverd is. Nou moeten we tot morgen wachten tot we kunnen vragen wat er dan niet ingeleverd is en daar kan ik dus echt niet tegen. D: (Ik vind dit project sowieso drie keer niks. Alle docenten én de opdrachtgever spreken elkaar tegen, waardoor niemand weet wat nu precies de bedoeling is ><) |
|
| |
Eve Paradiso District 6
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 02, 2013 9:52 pm | |
| Waar gaat je project over? |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 02, 2013 10:04 pm | |
| We moeten een kort animatiefilmpje maken voor het Foodatelier (een of ander bedrijfje in Enschede, waarvan de functie niet helemaal duidelijk is...), met als thema vergrijzing, voeding en onszelf over vijftig jaar. Waarbij onder andere het bedenken van concepten en het duidelijk overbrengen van een boodschap een belangrijk onderdeel is, maar de ene docent zegt dat het niet uitmaakt als het niet realistisch is en de ander begint te zeuren dat het niet realistisch genoeg is. Maargoed, wij doen dat het manipulatie van voedsel in de toekomst zover doorslaat, dat het voedsel tot leven komt en overgaat tot een revolutie. ^^ |
|
| |
Eve Paradiso District 6
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 02, 2013 10:09 pm | |
| Klinkt heeeeel erg ingewikkeld. o.o Maar ik vind jullie idee wel heel erg origineel en grappig! |
|
| |
Nike Foxglove Presentator
PROFIELAantal berichten : 692 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 02, 2013 10:34 pm | |
| - Cecilia Peak schreef:
- En ik haat het als docenten via internet laten weten dat je groepje geen cijfer kan krijgen omdat er "iets niet ingeleverd is", terwijl wel alles ingeleverd is. Nou moeten we tot morgen wachten tot we kunnen vragen wat er dan niet ingeleverd is en daar kan ik dus echt niet tegen. D: (Ik vind dit project sowieso drie keer niks. Alle docenten én de opdrachtgever spreken elkaar tegen, waardoor niemand weet wat nu precies de bedoeling is ><)
Welcome to the world of design... Maar dat is stom! Kun je niet gewoon terugmailen of zoiets, zodat je niet tot morgen hoeft te wachten? Oh wacht, het is daar al half 11 's avonds inmiddels. Nah, dat heeft dus geen zin meer. xD
Anyway... mensen die elkaar tegenspreken, of zichzelf tegenspreken, hoort erbij. Sommige begeleiders bij ons op uni doen het expres, want dat bereidt je voor op het 'echte leven'. Not. Funny.
Maar inderdaad, dat is best wel een grappig en vet idee xD Leuk dat je er toch nog zoiets mee kan maken bij dat project (had er zelf helemaaaaal niet aan gedacht).
Ik heb net metamorphic rocks zitten identificeren en ik ben er stiekem wel een beetje goed in aan het worden eindelijk (Metamorphic rocks zijn eigenlijk gewoon andere stenen, ontstaan door vulkanisme of uit sedimenten, die dan lekker geplet zijn in de aardkorst en zo. Hoge druk en shit. Zo onstaat dus ook marmer ) |
|
| |
Eve Paradiso District 6
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 02, 2013 11:55 pm | |
| |
|
| |
Alexander Wright District 11
PROFIELAantal berichten : 193 Registratiedatum : 15-09-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 03, 2013 12:19 am | |
| Wat een leuk karakter, Marlonneke :3 Ze lijkt me echt zo'n lief buurmeisje~ |
|
| |
Eve Paradiso District 6
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 03, 2013 9:49 am | |
| Dankjewel! Ja dat was ook de bedoeling, normaal schrijf ik nooit met zo'n iemand en wilde een keer iets anders. :3 Ben benieuwd hoe het net haar gaa wordwn. |
|
| |
Chad Maggin District 6
PROFIELAantal berichten : 388 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 03, 2013 11:35 am | |
| Ze is té verlegen.. contactgestoord dus.. Dat wordt wat in een district met een gay die at the moment losse handjes heeft, en een wijf dat meer geeft om sigaretten dan klanten.. But fuck yeah, welkom in ons District! ;D |
|
| |
Lauren Vineyard District 6
PROFIELAantal berichten : 29 Registratiedatum : 29-09-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 03, 2013 12:39 pm | |
| Maar sigaretten kosten geld en praten niet terug. Vervelende, losbandige gay klantjes die voor openingstijd komen doen dat wel (en andere dingen, die ze niet kan waarderen. Chad roept echt alleen maar nog meer gebitch over zich heen op deze manier). En oh boy, Eve is echt précies het tegenbeeld van Lauren. Superleuk~ |
|
| |
Chad Maggin District 6
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 03, 2013 2:02 pm | |
| Het huishouden doen met house, dubstep en al die terror muziek is HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK *M%$#therfuckinganimals!* |
|
| |
Odin Donaghue District 6
PROFIELAantal berichten : 246 Registratiedatum : 09-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 03, 2013 2:12 pm | |
| Ugh. Eerste officiële toets achter de rug, deze gaat als he goed is 40% van m'n eindcijfer bepalen. And I ruïned it >_< 64% goed, wat nog best ok klinkt.. Maar er moet dus nog een gokkans bij worden berekend en het was grotendeels meerkeuze.
Het enige wat me enigzins 'gerust stelt' is dat er dus ook mensen (veel mensen) rond de 40 procent scoorden. Heb zelfs iemand 29% horen zeggen.
Maar ok, geen tijd voor twijfel of gepieker, morgen de volgende toets alweer o~o |
|
| |
Chad Maggin District 6
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 03, 2013 2:14 pm | |
| Hahahhaha, bij ons zijn de leraren te dom om te bedenken dat er een gokpercentage in hoort te zitten, ze hebben gewoon letterlijk de helft van het proefwerk als uitgangspunt voor voldoende/onvoldoende
|
|
| |
Caleb Green District 7
PROFIELAantal berichten : 279 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 03, 2013 4:36 pm | |
| @Nana, omggg dat is zo tof o.o Dat vond ik zo ongeveer het interessantste wat ik kreeg tijdens aardrijkskunde (baalde er ook heel erg van dat het op de Havo superbeperkt was, want alles wat ik leuk vond, was steeds 'Dat hoeven jullie niet te leren, dat krijgen ze alleen op VWO') en als je nagaat dat dat mijn favoriete vak was samen met geschiedenis en ik eigenlijk alles wel leuk vond.. BEN IK NU HEEL JALOERS!
Windows 8 is kuuuuut. Ik heb dus een nieuwe fucking fancy laptop <3 |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 03, 2013 6:21 pm | |
| Ik had het nog nooit geprobeerd, maar het RPG'en van een bitch is zo heerlijk <3 |
|
| |
Eve Paradiso District 6
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 03, 2013 6:29 pm | |
| - Chad Maggin schreef:
- Ze is té verlegen.. contactgestoord dus.. Dat wordt wat in een district met een gay die at the moment losse handjes heeft, en een wijf dat meer geeft om sigaretten dan klanten.. But fuck yeah, welkom in ons District! ;D
Uuuh, ze is niet verlegen? ;p En al helemaal niet contactgestoord. |
|
| |
Esmerald Snow District 1
PROFIELAantal berichten : 398 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 03, 2013 6:55 pm | |
| Little cute Spring is in gevaar.. *shocked face* Okaay, Winter to the rescue *heldhaftig muziekje* Zodra ik gegeten heb zal ik een postje schrijven.
@Sander;; Is het niet een beetje onrealistisch dat een grote groep mensen d'r wel herkent aan d'r kleding + lichte haren + bivakmuts, maar niet aan zegmaar.. d'r kleren + d'r haren + d'r face, als ze al vaker hier haar slag slaat? En als ze uit zo'n grote groep mensen steeds ontsnapt is ze wel een soort superman ehh vrouw.. x'D Hoop dat je dit niet als een belediging opvat, maar wilde het gewoon even opmerken ^^''
@Marlon;; Eve is echt cute~ Dat ze maar goed voor Chad zorgt tot Odin terug is o3o |
|
| |
Eve Paradiso District 6
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 03, 2013 6:56 pm | |
| @Emma: Ze kent hem niet eens, maar ze zou echt huilen als ze hem tegen zou komen als hij verdrietig is. x] Hahahahahahaha. DUS IS ZE NIET CONTACTGESTOORD. Love you hoor Sander, skatjuh. |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 03, 2013 7:03 pm | |
| @Emma: Ze hebben nooit haar gezicht gezien, en zeg nou eerlijk, je zei zelf dat ze net Winters cloon is.. OMG ze gaat zichzelf vertonen als Winter inspringt. Dna is het like... "WHUT WIE MOETEN WE HEBBEN?! OF ZIEN WE DUBBEL?!" |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 03, 2013 8:00 pm | |
| Still... het is best opvallend als ze midden op straat haar bivakmuts opzet? XD @Dion: yay! Wat is zijn naam? (jij was het toch die computers altijd een naam gaf?) |
|
| |
Esmerald Snow District 1
PROFIELAantal berichten : 398 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 03, 2013 8:15 pm | |
| @Sander;; Maar dat is op basis van meer dan enkel uiterlijk, haha, ik zei namelijk ook dat Winter degene is met echt wit haar en dat Chanelle meer een blondie is ;3 Daar niet van, mass confusion is awesome x]
@Anja;; Ahh, nu wil ik zoo graag die NaNoWriMo meedoen.. Het oude lame plotline ding dat ik in mn hoofd had ooit komt ook weer terug .-. Twijfelsss |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 03, 2013 8:29 pm | |
| Hey guys! Er is een kans dat hier binnenkort een meisje zit vanuit mijn stage op het jongerencentrum :3 Zij schrijft namelijk ook graag verhalen en is dol op de Hunger Games, dus ik dacht "hé! Dat kan mooi hier!" Ze heeft alleen geen RPG-ervaring, dus ik zal haar dan onder mijn vleugels nemen :3 Just to let you know! |
|
| |
Eve Paradiso District 6
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 03, 2013 8:31 pm | |
| Hihihihihihi ik moest gaan hardlopen, maar heb geen zin, en nu gaat het precies regenen. <3 Nu mag ik een hoofdstuk van Pedagogisch en Didactisch Begeleiden lezen en 10 pagina's van Ontwikkelingspsychologie, yoohoo! |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |
|
| |
|