|
|
Auteur | Bericht |
---|
Caleb Green District 7
PROFIELAantal berichten : 279 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 04, 2013 5:57 pm | |
| Mijn volgende karakter wordt een klein jochie. Ik heb in totaal wel meer meisjes gespeeld dan jongens, maar de laatste tijd heb ik wel een redelijk evenwicht in jongens en meisjes, volgens mij. En idk. Jongens spelen eigenlijk best fijn. Hoeven zich nergens zorgen om te maken, behalve Matthew dan natuurlijk. I should have made him gay.. |
|
| |
Mark Mocca Capitool
PROFIELAantal berichten : 379 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 04, 2013 6:02 pm | |
| I've reached the magic 5... ik ga binnenkort maar eens een ander chara aanmaken, le me zit te denken aan een NERD ofzo.. :3 en he is gonna be hetero.. yes... ik ga een hetero RPG'en and this time Emma is not allowed to ruin it |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 04, 2013 6:05 pm | |
| Ik dacht dat je eerst Autumn ging maken :3 Lijkt me zo leuk als er een Autumn is voordat Winter in de arena wordt gegooid (ervan uitgaand dat zij de tribuut wordt, wat natuurlijk niet zeker is, maar toch...)
@Soot: you're right. Vrouwen zijn gewoon veel fotogenieker! voor zover dat een woord is
@Nana: inderdaad, foto's als hij af is! Of anders zien we hem op de Elf? |
|
| |
Mark Mocca Capitool
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 04, 2013 6:07 pm | |
| ah, but I'm not sure... als ik een Autumn maak, en er komt maar 1 hot male chara in z'n buurt schrijf ik hem gay.... en dat is niet Emma's plan,dan kan ze beter iemand anders de eer doen, en mij een hetero NERD laten schrijven, Nerds krijgen toch geen interesse van andere guys |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 04, 2013 6:09 pm | |
| - Madelynn Bristow schreef:
- Awesome, Nana <3 Wel een foto laten zien als het klaar is, hoor! <3
That. En haha, Sander, een nerd zou wel awesome zijn om hier neer te zetten. Hoewel ik idd ook wel vind dat er een Autumn moet komen voordat de Spelen beginnen... maar als ik zelf nog even vier posts ga maken, kan ik ook wel een Autumn aanmaken ofzo. |
|
| |
Esmerald Snow District 1
PROFIELAantal berichten : 398 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 04, 2013 6:10 pm | |
| Hnngg, ik zit heeel erg te twijfelen over mijn volgende char eigenlijk. Beetje voorbarig, met 1 IC post, laat me xD Ik zit tussen faceclaims te dubben. Tussen namen. Tussen woonplaatsen. Tussen karakters.. Alles dus. Ik heb gewoon te veel charrie's in mn hoofd xD @Sander;; Hahaha, owell, a nerdie guy is also cool c: |
|
| |
Mark Mocca Capitool
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 04, 2013 6:11 pm | |
| That would be better... Ik wil een nerd aanmaken, maar waar zou een nerd meer op z'n plek zitten? (welk district?) |
|
| |
Cecilia Peak President
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 04, 2013 6:12 pm | |
| |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| District 3: technologie en zo :3
Ik begin trouwens te twijfelen of mijn volgende character niet beter in district 6 kan wonen, omdat ze eigenlijk niks met technologie heeft XD |
|
| |
Esmerald Snow District 1
| District 3. Computer nerd. FTW. |
|
| |
Caleb Green District 7
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 04, 2013 6:13 pm | |
| Ik zou hem naar drie sturen, dat is namelijk technologie. Dat was ik ook van plan met mijn dottige karakter, maar ik had drie en acht (textiel) door elkaar gehaald en hem dus voor acht geschreven. Uiteindelijk nog wel zijn handigheid er in kunnen verwerken gelukkig, maar ik zou hem iig naar een fabriekendistrict sturen. Daar kan je hem ook laten knutselen en er zijn mensen uit drie die hebben gewonnen door technische snufjes te maken met de spullen die ze hadden (Denk aan Beetee uit boek 2 en 3 en de jongen uit boek 1 die de bommen onklaar had gemaakt en opnieuw had geactiveerd voor de Beroeps)
EDIT: In de tijd waarin ik dit heb getypt, zijn er serieus like 3 antwoorden met hetzelfde gepost. lol!
Laatst aangepast door Caleb Green op zo aug 04, 2013 6:16 pm; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Mark Mocca Capitool
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 04, 2013 6:14 pm | |
| Ik dacht 3, vanwege de technologie of 1, vanwege alle nerdie dingen die hij krijgt vanwege verwend zijn etc. Twijfelsss ---- en begin niet over de boeken, ik heb ze niet gelezen ---- |
|
| |
Madelynn Bristow District 7
PROFIELAantal berichten : 466 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 04, 2013 6:16 pm | |
| Lol Posten, iedereen <3 En ik word de oma van het jongetje van Dion :DNog even controleren of alles overeen komt enzo en dan kan ik haar wel in leven gaan brengen :3 Ik zou voor drie gaan dan... 1 is al redelijk bevolkt, zeker als Autumn enzo er nog allemaal bijkomen n__n Dan is 3 waarschijnlijk handiger :3 En Matthew die zich geen zorgen maakt om z'n haar. Ach gossie, dan moet ie toch wel eerst kaal zijn geworden <3. |
|
| |
Jailynn River District 4
PROFIELAantal berichten : 41 Registratiedatum : 04-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 04, 2013 6:18 pm | |
| Ik ga zo beginnen aan de verbetering van mijn Karakterkaart en dan zal ik er op los posten ^^ |
|
| |
Mark Mocca Capitool
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 04, 2013 6:41 pm | |
| FUUUU iemand een idee voor een faceclaim van een nerd? Het liefst een niet al te lelijke... xD |
|
| |
Caleb Green District 7
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 04, 2013 6:41 pm | |
| Ik wil mijn nieuwe karakter doeeen.. Nog maar één post! |
|
| |
Lana Garcia District 1
PROFIELAantal berichten : 267 Registratiedatum : 02-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 04, 2013 6:55 pm | |
| Hihi, ik ga nu aan mijn eerste beginnen jeeeeej. <3 |
|
| |
Jailynn River District 4
PROFIELAantal berichten : 41 Registratiedatum : 04-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 04, 2013 7:18 pm | |
| Hmm.... welk ava is het leukste? - Avatars:
|
|
| |
Lana Garcia District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 04, 2013 7:23 pm | |
| Ik vind die je nu hebt het mooist, die letters geven het...ik weet niet, het maakt het niet echt mooier ofzo. :o
Mhihihi, eerste post. <3 |
|
| |
Diana Ladris District 7
PROFIELAantal berichten : 119 Registratiedatum : 30-07-13
KARAKTERKarakter InformatieGeslacht: VrouwBeroep: • I don't need to work in heaven •Leeftijd: • I'm ageless now •
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 04, 2013 7:45 pm | |
| - Madelynn Bristow schreef:
- ^Ik kan in je topic posten, als je wilt?
En nee, ik hoef echt niet per se in elk topic in District 7, het lijkt alleen maar zo ;__; Graag! laate reactie c: |
|
| |
Esmerald Snow District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 04, 2013 7:46 pm | |
| @Marlon;; Is dat topic een open topic, of niet? ^o^ @Sander;; Nerdy dude.. Ik heb er 1 die ik adore, maar die wil ik misschien zelf gebruiken Verder.. I did some searching and.. T is dat ik niet weet wie deze rechter dude is... xD I like him, maar kan niet meer op zn naam komen x3 - Spoiler:
|
|
| |
Lana Garcia District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 04, 2013 7:53 pm | |
| Ja hoor, is een open topic. ;D |
|
| |
Mark Mocca Capitool
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 04, 2013 8:10 pm | |
| Ik heb zoveel inspi voor een nerdy dude... maar dan kom ik alweer op een glee held uit... like... le me wil Artie... xD |
|
| |
Esmerald Snow District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 04, 2013 8:13 pm | |
| @Marlon;; Yeey, dan zal ik kijken of ik daar kan posten straks :3
Maar eerst ontdekken wie de twaalfde Doctor komt (: |
|
| |
Cecilia Peak President
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 04, 2013 8:14 pm | |
| @Jailynn: Ik vind 'm eigenlijk ook net zo leuk zonder letters. Maar als je per se haar naam erop wilt hebben zou ik voor 2 of 3 gaan. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |
|
| |
|