Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel
 

 Zegetour District 7

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Andrew Wilson
Burgemeester District 7
Andrew Wilson

PROFIELAantal berichten : 146
Registratiedatum : 23-01-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Mayor District 7.
Leeftijd: 37 long years.

Zegetour District 7 Empty
Onderwerp: Zegetour District 7 | za sep 27, 2014 10:44 am

Andrew Wilson

I've gotta fight today,
To live another day.

Andrew stond aan de zijkant van het kleine podiumpje. Hij zou zijn toespraak moeten beginnen over een vijftal minuutjes. Hij had in zijn hoofd al vaak gerepeteerd wat hij zou zeggen maar zijn blik was heel wazig en staarde naar de voet van het podium. Hij was moe, moe van het district en van de Hongerspelen. Sage Malone, wie had gedacht dat zij zou winnen? Andrew was niet goed van de zelfmoord van Jacob. Hij had echt gedacht dat het meisje zich juist zou overgeven. Maar ach, hij snapte de jongen. Zijn blik werd nog waziger, hij zou hetzelfde hebben gedaan. Voor al in die situatie. Maar waarschijnlijk veel eerder. Hoe zou hij ooit iemand kunnen vermoorden en dan zijn dochter nog kunnen bekijken. Ach, de eerste spelen zijn over. Alhoewel, nee. Het was nooit over voor Panem. Nu kwam de Zegetour. Eerst word van je verwacht mensen te doden en dan ga je even je overwinning moeten tonen aan de familie van die personen. Beter kon zeker niet?
Alle mensen waren er en wachtte. Het werd stiller toen Andrew in beweging kwam maar zijn eerste stap liet de moed in hem wegzakken. Wat wouden ze nu van hem? Dat hij blij was dat er twee tieners van zijn district dood waren? Dat hij blij was dat er nu een meisje over was van die 24 tributen? Hij sloot zijn ogen even en liep naar de microfoon. Zijn tekst ging weer een paar keer door zijn hoofd. Het was kort, net zoals het leven van dat kleine meisje van 12 jaar uit district 6…Hij moest even slikken en zich op zijn adem concentreren. Panem keek mee. De president misschien zelfs. Het hoofd van de president ging door zijn hoofd en al zijn woede kwam omhoog. Nee, hij zou niet eens proberen blij en overtuigend over te komen. Hij was niet zoals die Capitool bewoners… Toch?
‘Beste inwoners van district 7,’ was zijn openingzin. Zo begonnen al zijn toespraken. En meestal deden andere Burgemeesters precies hetzelfde. Hij wou niet neutraal overkomen, maar dit was gewoon hoe Andrew het gewoon was. Hij schraapte zijn keel en begon nu echt ‘6 maanden geleden hebben we afscheid moeten nemen van twee…’ hij stopte even ‘hele bijzondere mensen. Zoals elk district dat heeft gedaan. Behalve een. Bij district 3 is er een terug thuisgekomen, alhoewel je haar niet de winnaar kan noemen…’ Hij zij de laatste woorden met respect. Andrew had wel een gedacht dat zij het hoogstwaarschijnlijk heel moeilijk had. En hij had zoveel respect voor haar, ze had alles gedaan om thuis te komen. Meer dan hij zelf ooit zou kunnen. ‘En vandaag hebben we de eer dat ze hier in ons district is. Al is het maar voor even…’ vervolgde hij zijn tekst maar viel een beetje langer stil dan zijn  bedoeling was. Hij besefte dat de bewoners haar nooit echt welkom zouden kunnen heten. Caleb was zo dicht bij winnen… Zo dicht bij het terugkeren van zijn familie… ‘Hier is ze dan, Sage Malone.’ Maakte hij zijn zin maar snel even af.
Terwijl hij weer aan de kant liep hoorde hij het zachte applaus. Niemand leek echt blij te zijn. Andrew nam het hem niet kwalijk, zelf klapte hij ook niet echt enthousiast. De deuren gingen open en het meisje liep naar voren. Ze liep een beetje zenuwachtig zag Andrew toen hij weer aan de zijkant stond. Zijn blik had niet echt gevoelens. Nu zag je de respect niet meer en er was niks bemoedigend aan. Hij nam de dood van Caleb haar niet kwalijk maar hij was gewoon van streek. Zijn ogen draaide richting het publiek maar hij luisterde wel aandachtig.
Sage schraapte haar keel hoorde Drew en haar blik was strak naar voren gericht, of het nu naar de microfoon was of het publiek zag hij niet vanaf zijn ooghoek. Het was de bedoeling dat ze een speech ging geven in het district waar ze zich op het moment bevond. Dit was waarschijnlijk behoorlijk lastig omdat de meeste amper iets wisten over andere districten. Zeven stond voor bomen en natuur. Einde. Het was niet echt een speciaal district voor de andere. Maar toch hield Andrew het meest van deze plek. Ook al was het soms wreed, het was thuis. Met een blos op Sage haar wangen opende ze haar mond.
'Beste bewoners van district 7, het is voor mij heel speciaal om in jullie district te zijn. Ik bewonder de natuur en de grote bomen, die trouwens net zo groot en sterk zijn als ze zeiden, dat ik hier vandaag heb terug gezien. Ik had nooit gedacht de andere districten te mogen bezoeken en ik vind dit dus heel bijzonder. De aangelegenheid... Nouja, daarvan had ik ook nooit gedacht eraan deel te nemen - laat staan het te overleven - dus soms is het allemaal nog een beetje onrealistisch. Hoewel het onwijs fijn was om weer thuis te komen in district 3 voelt het wel anders, ik bekijk de wereld na mijn avontuur in de Hongerspelen anders. Ik ben dankbaar dat ik nog leef...' Sage laste een kleine pauze in en ondertussen dacht Andrew over haar woorden. Hij probeerde een betekenis te vinden. Maar hij was nooit echt goed geweest in het ontleden van zinnen.
'In nagedachtenis van mijn leeftijdsgenoten die gruwelijk zijn gestorven tijdens het voorgenoemde evenement zal ik proberen mijn leven zo nuttig mogelijk te maken. Ik zal mijn best doen zoveel mogelijk mensen in mijn district te helpen. Natuurlijk ook de toekomstige tributen. Ik ben me ervan bewust dat dat jullie verdriet van het verlies van een familielid niet zal goedmaken.’ Haar blik was nu duidelijk naar het publiek gericht. Waarschijnlijk naar de families… Dus Andrew was bijna zeker dat ze iets over Caleb en Diana zou zeggen. Andrew beet op zijn lip. Dat moest hij ook nog is doen, de families moed inspreken. Maar al wist hij zeker dat hij die lef niet zou hebben. Ze zagen hem waarschijnlijk als een gewone meeloper van het Capitool en de president. ‘Ik vind het heel vervelend dat mijn laatste ontmoeting met Caleb zo vijandelijk was, ik ben heel blij dat hij voor lange tijde nog geprobeerd heeft Janaea te beschermen en hij was een sterke tegenstander. Ik begrijp dat jullie gemis groot is. Diana leek mij een muzikaal persoon, maar ook vriendelijk.'
'Ik hoop dat de families ondanks de tragedie die hen getroffen heeft mij kunnen vergeven voor het feit dat ik de spelen heb overleefd. Ik zal jullie familie nooit vergeten.' Hiermee beëindigde ze haar speech en stapte bij de microfoon weg. Andrew klapte zacht met zijn hoofd naar de grond gericht. Hij nam haar echt niks kwalijk, ze probeerde gewoon thuis te komen. JE kon haar niks kwalijk nemen, het was niet haar schuld dat ze gekozen was. Het was het Capitool. Panem is gewoon van het Captiool, en daar kon niemand iets aan doen behalve als je hetzelfde lot wil krijgen als district 13.


Wow, dit is maar heel snel in elkaar geplaats. Ik had niet gezien dat er een deadline was omdat ik de hele tijd op het verkeerde account zat en ik moet straks weg met de EHBO dus ik moest gisterenavond heel snel beginnen en deze morgend heb ik even alle details bewerkt dus ik hoop dat het goed is. <3
Iedereen (:  || 1.160 words
Terug naar boven Ga naar beneden
Madelynn Bristow
District 7
Madelynn Bristow

PROFIELAantal berichten : 466
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Winnares HS2
Leeftijd: 19

Zegetour District 7 Empty
Onderwerp: Re: Zegetour District 7 | vr okt 03, 2014 1:28 pm

Het was vreemd hoe snel de maanden voorbij vlogen, zelfs als het leven vrijwel nutteloos leek. Hoewel alles en iedereen voor Madelynn lange tijd dood mocht vallen, ging alles gewoon door. Zelfs zij. Het was echt onvoorstelbaar dat het alweer een halfjaar geleden was dat Caleb was omgekomen bij de Hongerspelen en dat zij sindsdien gewoon door had weten te gaan. Nou ja, gewoon? Dat was misschien een beetje overdreven. Het hele gebeuren had best veel impact gehad op Madelynns leven. Ze was tegelijkertijd gevoeliger en harder geworden. Ze wilde huilen als een klein kind, maar tegelijkertijd was ze de laatste paar maanden ook zo volwassen geworden. Alles was extreem verwarrend, maar desondanks wilde het meisje zich niet laten kennen. Ze moest doorgaan – niet alleen voor zichzelf en haar familie, maar ook voor Caleb. Hij was niet vechtend ten onder gegaan om haar zo te zien eindigen. Ze had echt het volste vertrouwen in hem dat hij nog steeds bij haar was, zelfs al had ze dat tegen niemand durven zeggen. Mensen vonden haar vast vreemd, maar ze voelde hem gewoon. Ze voelde zijn aanwezigheid en zijn liefde. God, wat miste ze hem…

Vandaag zou de winnares van de eerste Hongerspelen District 7 bezoeken. Hoewel Madelynn had gezegd dat ze het dit meisje het meeste de winst gunde na Caleb, bleef het moeilijk. Ze was alsnog de bondgenote geweest van de jongen die hem zo gruwelijk aan zijn einde hielp. Ze wilde het zo graag gewoon vergeten, maar die beelden zou ze nooit uit haar geheugen kunnen wissen. Toch scheelde het wel dat dit meisje niet persoonlijk verantwoordelijk was geweest voor Calebs dood.
Madelynn had serieus niet voor zichzelf in kunnen staan als de jongen uit District 4 vandaag op bezoek was gekomen. Ze was hem waarschijnlijk met alle bijlen, spijkers, hamers en alles wat ook maar een beetje als wapen kon fungeren te lijf gegaan. Als het had gemoeten, dan had ze hem persoonlijk naar de top van de hoogste boom van District 7 gesleurd en hem zo hard mogelijk naar beneden geduwd als ze maar kon – zelfs al was dat hoogstwaarschijnlijk haar eigen dood geworden.

Madelynn was uitgenodigd om bij de familie Green te staan vandaag, alsof ze daadwerkelijk een deel van hun familie was geweest. Het was pas na het begin van de Hongerspelen dat ze hen had leren kennen, maar dankzij David, een van de broers van Caleb, was ze toch betrokken geraakt bij zijn familie. Het voelde desondanks vreemd om hier te staan, alsof ze iemand probeerde te zijn die ze nooit echt was geworden. Zij en Caleb – ze hádden familie kunnen worden. Misschien. Wie weet hadden ze elkaar na drie weken wel de koppen kunnen inslaan met hun bijlen, maar dat wist je niet. Dat was zo naar aan de hele situatie. Calebs toekomst was op een gewelddadige manier van hem afgenomen en dat gold dus ook voor de toekomst van Lynn en Caleb samen. Het ‘wat-als’-spelletje  nam nog altijd veel tijd in beslag. De mogelijkheden waren eindeloos en soms verloor Madelynn zich gewoon in haar fantasie. Soms bedacht ze de mooiste wendingen, waarin ze zouden zijn gaan samenwonen en samen echt een leven zouden opbouwen en dat ze samen gelukkig oud zouden worden. Soms bedacht ze juist dat alles verschrikkelijk mis zou gaan en dat het misschien maar beter was dat het zo was gelopen. Een belachelijke gedachte natuurlijk, maar soms werkte het als troost. Dan had ze tenminste nog een reden om door te gaan en wel een gelukkige toekomst tegemoet te zien. Caleb kon toch immers niet de enige jongen in District 7 zijn die haar leuk zou kunnen vinden?

Toen Burgemeester Wilson begon te spreken stond ze tussen David en Meghan, de moeder van Caleb, die haar kort bemoedigend in haar hand kneep. Madelynn voelde zich belachelijk breekbaar, toen de vrouw dit deed. Zij verloor haar zoon. Hoe was ze nog in staat om zo sterk te zijn? Toch was ze erg dankbaar voor de manier waarop ze ondanks het verloop van de Hongerspelen door hen werd opgenomen. Toch wilde ze zich niet te veel opdringen. Aan de ene kant voor hen, maar aan de andere kant ook voor zichzelf. Het was soms best pijnlijk om al deze gezichten te zien die haar zo deden denken aan Caleb.
De woorden van de Burgemeester gingen een beetje langs Madelynn heen. Haar ogen waren gefixeerd op de deur, waar Sage waarschijnlijk achter stond, wachtend tot ze haar toespraak mocht – of eigenlijk moest – houden. Madelynn klapte, terwijl de deuren opengingen en ze het meisje het podium op zag komen. Ze had respect voor Sage. Madelynn zat zelf nog steeds in de gevarenzone en ze had geen flauw idee hoe ze zou reageren als ze in de Hongerspelen terecht zou komen. Zou ze de eerste dag doorkomen? Zou ze in paniek raken? Zou ze er zelf een einde aan willen maken? De Hongerspelen winnen was wel degelijk een enorme prestatie.

Madelynn staarde naar het meisje uit District 3, zich realiserend dat het vast vreemd moest zijn om ineens al die onbekende districten bij langs te moeten. Ze sprak even over hoe ze District 7 zag en het klonk erg vriendelijk. Het meisje leek geen opschepper en ze was zeker niet bezig om het district hun verlies in te wrijven. Lynn slikte echter toen Sage begon over haar gevallen medetributen, maar ze stond zichzelf niet toe om weg te kijken. De woorden waren zwaar om te horen, omdat ze helemaal waar waren wat betreft het gemis, maar gelukkig sprak ze op een waardige manier over Caleb.
Madelynn knikte naar Sage, ten teken dat ze het haar niet kwalijk nam, nadat zij om vergiffenis had gevraagd. Hoe kon je iemand überhaupt kwalijk nemen om te willen vechten voor hun eigen leven? Het was niet alsof zij vrijwillig in die positie terecht waren gekomen. Iedereen moest diep van binnen toch wel weten wie wel verantwoordelijk was voor hetgeen dat was gebeurd? Voor Madelynn was het in ieder geval overduidelijk.  Het Capitool mocht dan wel doen alsof de districten het aan zichzelf te danken hadden, maar dat sloeg nergens op. Ooit zou het Capitool boeten voor wat ze hen hadden aangedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Zegetour District 7

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Zegetour district 1
» Zegetocht District 11
» Zegetocht District 11 HS2
» Zegetocht District 7 HS3
» Boete District 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: Districten :: District 7 :: District 7 Archief-