Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel
 

 Zegetocht District 11 HS4

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

Zegetocht District 11 HS4 Empty
Onderwerp: Zegetocht District 11 HS4 | vr maa 02, 2018 1:50 pm

Zegetocht District 11 HS4 B3WfmIA
Alles wat met de Spelen te maken had, deed Mae nog altijd pijnlijk veel aan Cosmo denken. Háár Cosmo. Haar lieve kleine jongen. Hij had nooit een vlieg kwaad gedaan, en was toch van het leven beroofd. Mae had altijd opgekeken tegen het Capitool, maar sinds haar zoon overleden was in de Arena, had de gedachte aan dat paradijs toch een bittere bijsmaak. Ze kon dan ook absoluut geen kwade gedachte hebben over Kasa, want ze wist dat die ook alleen maar een pion was geweest in één of ander gruwelijk spel.

Mae was op bezoek geweest bij de families van de overleden tributen Davi en Gwendolyne, zij waren misschien wel de grootste slachtoffers van deze Spelen. Al eerder hadden ze een kind verloren, de pijn moest ondragelijk zijn. Mae had weinig voor ze kunnen doen.

Ze kondigde Kasa aan en vroeg de districtbewoners te applaudiseren. ‘Kasa Locklear dames en heren!’

Kasa stapte naar voren, ze had in de Spelen weinig te maken gehad met de twee overleden tributen van District 11, en kon op die manier haar afstand bewaren, ondanks dat ze wist dat het verlies ook hier hevig moest zijn. ‘Beste inwoners van District 11, ik ben dankbaar dat ik hier vandaag sta. Ik weet dat jullie hier liever iemand anders hadden zien staan, Davi of Gwendolyne. Het spijt me dat zij door de... hobby’s van het Capitool, niet meer bij jullie kunnen zijn. Ik heb gestreden, niet voor hun dood, maar voor mijn eigen leven. En dat van mijn zus Nakoma. Ik hoop dat Davi en Gwendolyne nu op een betere plek zijn, net zoals Nakoma dat is. Dank u wel.’


Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
 

Zegetocht District 11 HS4

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Zegetocht District 7 HS2
» Zegetocht District 6
» Zegetocht District 8 HS4
» Zegetocht District 1 HS4
» Zegetocht District 1 HS3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: Districten :: District 11 :: De Dorpen-